Skocz do zawartości
DEMONxXx

same explorer 80 niskie ciśnienie oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
DEMONxXx    6

Witam

Od niedawna posiadam ciągnik same explorer 80  chlodzony powietrzem

7800mth silnik nie dymi po zatkaniu odmy cisnienie wytwarza się dopiero po jakichś 10 sekundach

mam tylko wątpliwości czy cisnienie oleju silnika nie jest za niskie

 

Na zimnym silniku

na wolnych obrotach mam 4.5-5bar

 

Na mocno rozgrzanym

na wolnych 800obr  spada do 2bar

na 500obr nawet do 1.5bara ale to za niskie obroty wtedy juz potrafi zapalac się kontrolka smarowania

przy 2000obr mam 4.5-5

 

Czy to normalne ze po mocnym rozgrzaniu silnika na niskich obrotach ciśnienie spada do 1.5-2bar?

Jest zalany turdusem moze on nie nadaje sie do silnikow chlodzonych powietrzem przy wysokich temperaturach robi sie za rzadki?

Jaki powinien być luz zaworowy w tym modelu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    364

To jest normalne, u mnie w zetorze gdy temperatura wynosi 95 stopni to kontrolka się zapala przy 600obr/min (czyli podobno przy 0,6 bar). Oczywiście zetor a same to całkiem inne ciągniki i silniki, i nie ma co porównywać, ale zasada pozostaje ta sama. Jeśli kontrolka ciśnienia gaśnie na mocno rozgrzanym przy np 800 obr to jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    6
(edytowany)

denerwuje mnie to bo mam taki czujnik ze przy 1,5bar zapala się kontrolka smarowania

orientuje się ktoś przy jakim ciśnieniu zapala się kontrolka w oryginalnym czujniku SDF?

 

Jest jeszcze taka opcja ze te silniki mają wyższą temp oleju i turdus po prostu robi się bardzo rzadki może zmaina na lepszy olej coś pomoże?

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raffi    1

Jeżdżę na tudusie takim ciągnikiem od 8 lat i nic złego nie zauważyłem. Trzeba tylko dbać o czystość "silnika" tzn. tych "żeberek" co są pod taką plastikową osłoną z prawej strony, jeżeli tam jest zabite brudem to od razu temp. oleju wzrasta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez axel84
      Witam mam problem z podnośnikiem w Hurlimann H 5110. A mianowicie przy pracy z pługiem przy podnoszeniu zacina się lub samoczynnie podnosi do góry. Rozdzielacz był robiony chromowany pompa po regeneracji tłoczysko zrobione siłowniki wspomagające zrobione filtr hydrauliki wymieniony olej wymieniony jak w specyfikacji . Traktor jest z turem tur chodzi dobrze szybko podnosi tak samo kiper. Proszę o pomoc  bo nie wiem co tu jeszcze zrobić by ten podnośnik chodził jak należy . 
    • Przez MrRadny69
      Witam, mam problem, a mianowicie cieknie olej z uszczelniacza na wale korbowym w Agrotronie 6.20. Prosba o podpowiedz czy do wymiany uszczelniacza trzeba odjezdzac przodem ciagnika czy moze kolo pasowe da sie zdemontowac bez wiekszych problemow nie robiac tego.
    • Przez longi
      Witam.niedawno kupiłem deutz fahra 6.61.mam problem ze sprzęgłem tzn.ciężko chodzi pedał sprzęgła,poza tym niekiedy gdy ciągnik jedzie i wciśnie sie pedał sprzęgła to strasznie coś "wyje"a ciągnik pomału dalej jedzie.czy ktoś wie co tam może byc zepsute?za wszelkie odpowiedzi i pomoc zgóry dziękuje!
      jeszcze mam jedno pytanie.od czego jest taki plastikowy zbiornik z tyłu traktora pod kabiną?czy ten ciągnik posiada osobny układ hydrauliczny?(chodzi mi dokładnie o to czy do hydrauliki jest pobierany olej ze skrzyni biegów czy może z tego zbiornika pod kabiną)
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.