dexter00

Brak wyjść na hamulce hydrauliczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dexter00    14

Witam w moim 6830 mam pneumatyke ale nie mam hamulców hydraulicznych do przyczepy.czy jest możliwość dołożenia takiego wyjścia.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    335

jak masz pneumatyczne to po co Ci hydrauliczne wiekszosć przyczep w polsce ma hamulce pneumatyczne


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    14

Gdyby mi nie były potrzebne to bym nie pytał. Mam przyczepę z hydraulicznymi i w pozostałych ciagnikach hamulce hydrauliczne tylko ten nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dexter00    14

to jest comfort czy premium jaką masz pompę w nim od hydrauliki?

wersja premium a jak pompa to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    25

A  nie jest przypadkiem tak że jak ma pneumatykę to wyjście hamulca hydraulicznego jest podpięte do zaworu sterującego hamulców pneumatycznych? Bo jeśli tak jest to wystarczyło by dać trójnik i przewód z gniazdem do hamulców hydraulicznych

Edytowano przez kamil1616

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    14

A  nie jest przypadkiem tak że jak ma pneumatykę to wyjście hamulca hydraulicznego jest podpięte do zaworu sterującego hamulców pneumatycznych? Bo jeśli tak jest to wystarczyło by dać trójnik i przewód z gniazdem do hamulców hydraulicznych

a nie da sie coś tak przekombinować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    5

właśnie ten zestaw który podałem to zawiera kawałek przewodu mocowanie i końcówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    25

Musisz poszukać w ciągniku wszystkich zaworów od pneumatyki. Do jednego podłączony jest przewód z olejem on steruje hamulcami pneumatycznymi. I właśnie z tego przewodu wyciągasz gniazdo na hamulce hydrauliczne. (trójnik, przewód i na koniec gniazdo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AchimR
      Autorski zestaw do całkowitego usunięcia chłodnicy EGR.
      Oczywiście wymagana jest modyfikacja map sterownika silnika.
      Całość z nierdzewki. Elementy cięte laserem i obrabiane na tokarce.
      Zestaw pasuje do serii XX30, ale zrobimy do każdej maszyny. Bo jak robić to od A do Z.

    • Przez Daniel6930
      Witam mam pytanie czy ktoś miał taki problem w 6930 premium, wyłaczaja się gasna zegary i włączają się awaryjne  komunikat taki wyskakuje co to może być często na poprzeczniakach, orke jak robiłem to się włącza  teraz jeszcze jeden komunikat kiedyś tak samo miałem i ponad rok był spokuj normalnie było między czasie wyskakuje komunikat o świat łach dachowych nie można włączyć na raz tył i przód nie mam pojęcia co to jest bezpieczniki ok przekaźniki 


    • Przez AchimR
      Wiele modeli John Deere, a zwłaszcza seria 6x30 i 7x30 hałasuje po rozruchu na zimnym silniku. Hałas jest metaliczny i wiele osób słyszało już "tak musi być" lub "ten model tak ma". Specjaliści od wgrywania gotowych map twierdzą tak samo ale...
      "Ten model tak ma" to niestety prawda, ale tak nie musi być!

      Miałem o to zapytania już chyba rok temu, ale nigdy nie było dość czasu żeby przeanalizować mapy i załatwić temat. Dodam tylko ze w UK, Finlandii i innych krajach z zimniejszym klimatem, "naprawa" tego klekotu to standard! Mało tego zabieg ma pozytywny wpływ na układ smarowania - ale to na samym końcu mojego postu.
      Jeżeli ktoś zna angielski to polecam lekturę artykułu niemieckiej firmy "FEV Motorentechnik GmbH", która dość wnikliwie zbadała to zjawisko i jego źródło.
      W dość dużym skrócie - na metaliczny klekot zimnego silnika diesla po rozruchu wpływa: jego temperatura, temperatura powietrza w dolocie, ciśnienie na szynie CR i początek kąta wtrysku. Poniższa tabela pokazuje jaki wpływ te 4ry parametry maja na jakość spalin (węglowodór i tlenek węgla). Po wykresach z niebieskimi kropkami widać, że największą redukcję hałasu można uzyskać opóźniając początek kąta wtrysku, niestety cierpi na tym jakość spalin ... chyba, że podniesiemy odrobinę ciśnienie na szynie CR i wszystko wraca do normy. Zimny silnik pracuje ciszej, nie dymi ani na biało ani na czarno.
      Nie trudno się domyślić, że JD dość znacznie wyprzedził początek kata wtrysku by zredukować emisje i tłumaczy się klientom, że ten model tak ma.

       
      Dla porównania pokazuję mapy początku kata wtrysku CNH i VW.
      CNH dla zimnego silnika ma początek kata wtrysku na -10stopni, potem ta wartość rośnie do -4stopni, a nawet do 0

      W VW mamy podobnie -8stopni rosnące do 0stopni


      A teraz John Deere 6930 Premium - w dolnym prawym rogu na czerwono jest wartość 14 - jest to maksymalna wartość początku kąta wtrysku zapamiętana przez komputer diagnostyczny na standardowym programie (specjalnie go nie wyłączałem, żeby to pokazać) i po zmianie mapy sterownika silnika jest już -10stopni i metaliczny klekot jest już cichszy! Cala operacja nie ma żadnego wpływu na odpalanie ciągnika czy jakiekolwiek dymienie na zimnym.


      W mapach i w programie diagnostycznym widzimy wartości dodatnie - jest to liczba stopni wału przed górnym martwym punktem (GMP). Ja z przyzwyczajenia używam "-" (minus) dla wartości kąta przed GMP i "+" (plus) dla wartości kąta za GMP.

      Jest jeszcze jeden dość pożądany efekt uboczny tej modyfikacji.
      Zasadniczo, aby zwiększyć moc silnika trzeba zwiększyć dawkę, ale cokolwiek będzie wtryśnięte +7stopni za GMP zamienia się w czarny dym i wysoką temperaturę spalin, dlatego ci którzy wiedzą o co chodzi modyfikują też mapy początku kąta wtrysku, ale hamownia pokazuje, że jeżeli początek kąta wtrysku będzie zbyt wczesny to maleje moment obrotowy, jest to logiczne, bo moment obrotowy pcha tłok do góry, a zbyt wczesny zapłon przed GMP pcha go w dół, przez co wytraca energię, a w najgorszym wypadku, po prostu wygina korbowód i robi dziurę w bloku.
      Wracając po pozytywnego efektu modyfikacji opóźnienia kąta wtrysku na wolnych obrotach - oprócz lepszych wrażeń akustycznych mamy lepsze smarowanie panewek na zimnym silniku.
    • Gość zaczek
      Przez Gość zaczek
      Witam, na kierownicy jest luz na tej kolumnie co jest przymocowany rewers i zegary, czy ktoś już rozbierał to i wie jak dojść do środka? z góry wielkie dzięki i Pozdrawiam ;)
    • Przez groszek
      Witam naprawiam silnik od jd 6430 silnik 4045hl283 potrzebuje informacji jakim momentem dokręcić śruby korbowodowe oraz jak dokręcać głowice momenty w poszczególnych stopniach dokręcania oraz kąt na końcu dokręcania i ewentualnie moment dokrecenia pokrywy zaworów 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.