News
witejus

Renault 120-54 problem z hydrauliką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witejus    467

Witam ,problem polega na tym ,że po wymianie oleju filtrów hydrauliki i nowej pompy hydraulicznej maksymalne ciśnienie na wyjściu hydraulicznym ledwie 15 Mpa i to na zimnym oleju .Dodam że na starej pompie przed wymianąoleju i filtrów było identycznie.Ma ktoś pomysł co jeszcze jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AlBandi   
Gość AlBandi

a jakie ma być prawidłowe ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość AlBandi   
Gość AlBandi

w większości traktorów w układzie hydraulicznym jest zawór tzw. bezpieczeństwa ze przy wzroście ciśnienia do fabrycznie ustawionej wartości zawór puszcza żeby czegoś nieroz,,,,,ło   może było w nim coś przestawiane i ta wartość została zmniejszona że niedaje rady wytworzyć większego ciśnienia pomimo tego że olej pompa i reszta jest nówka tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    467

by było mam ten traktor od niedawna i niewiem dokładnie w którym miejscu znajduje się zawór przelewowy i dobrze by było gdyby ktoś wstawił fotkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AlBandi   
Gość AlBandi

ja ci nie powiem gdzie tego szukać bo nie mam takiej renówki ale na 100% musi mieć taki zawór i w nim może być problem  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    467

to że taki zawór jest to oczywiste tylko nie wiem w którym miejscu na rozdzielaczu hydrauliki zewnętrznej bo o tym mowa.A pompę wymieniłem bo na rozgrzanym oleju  na wolnych obrotach było bardzo słabe wspomaganie kierownicy pługa 4 obrotowej nie podniósł sprzęgło szarpało i ruszał z opuznieniem zaświecała się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni co wskazywałoby na zużyte wszystkie trzy sekcje pompy ale napęd przodu załanczał i rozłanczał prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Na wyjściu powinno być 180 czyli 18 Mpa. Napęd rozłącza już przy 22 barach a ciśnienie w tym obwodzie powinieneś mieć około 25 - 30 bar. Zawór przelewowy masz przy tylnym prawym kole na rozdzielaczu tak od dołu na klucz 30 lub 32 (taka duża śruba)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    467

dzięki kolego za odpowiedz jeśli chodzi o ciśnienie oleju podałem wg tego co podaje KONEDATA  ale gdyby było 18 Mpa też nie robiłbym problemu. Ciśnienia w układzie załanczania napędu niemierzyłem bo nie było z tym problemu ,odkręcałeś tą srubę co tam jest pod nią      

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    467

kolego @wojtek987 ten grzybek jest dociskany do gniazda sprężyną  poprzez tą dużą śrube czy jest tam pod śrubą jakaś śruba do regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Tak, dociskany jest sprężyną. Nic się nie bój, dla lepszego (prawie idealnego) dostępu odkręć prawe koło, klucz w rękę i do dzieła, podłóż pod sprężynę podkładkę i sprawdź jakie będzie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    467

wojtek987 dzięki za pomoc nigdy tego nie rozbierałem to wolałem się upewnić żeby mi jakieś sprężynki nie wystrzeliły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AlBandi   
Gość AlBandi

na tyle wskazówek od nas wszystkich to coś wolno ci idzie diagnoza dawaj dawaj bo święta idą wileka N wieielki P a we wtorek kac a jak pogoda to w pole a papaj będzie niesprawny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    467

AlBandi czas nie pozwala  [pracuję w firmie budowlanej] może jutro lub w sobotę zobacze cotam siedzi w tym rozdzielaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.