renaultursus

problem z paleniem c 385

Polecane posty

problem jest taki że na zimnym nie da rady obrócić wałem . przewód od elektro włącznika  do wirnika robi się aż gorący a nie da rady odpalić. po podłączeniu  akumulatora drugiego na krótko pali jak durny .  czasami też na rozgrzanym nie chce palić . powiedzcie co to jest przyczyna. wymienione kable, akumulatory . elektromagnes ,   stojan i wirnik drugi . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

ja mam tez problem podobnie ale przy temp minusowej,ale tak to pali bez zarzutu ,sam jestem ciekaw co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RolnikAdi    25

Ja mam podobnie. Rok temu wymieniłem akumulator i do zimy było dobrze a teraz nie może stać dłużej zgaszony niż godzinę. :( Podejrzewam, że to wina rozrusznika,ale nie jestem pewny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Tam gdzie się grzeje przewód masz problem albo jest za cienki przewód albo gdzieś tam gdzie się grzeje coś słabo łączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu987    24

mój tak miał jak były założone gotowe kupione kable jakiś chiński szajs! kupiłem porządny gruby polski kabel nowe klemy skręcilem do kupy i chasa jak szalony! dodam że przed tym wymieniłem rozrusznik i akumulatory na nowe i dalej nie chciał kręcić kable gorące tak jak to opisałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po sprawdzeniu wszystkiego 10 raz dalej nie chce palić ciągnik .  po wciśnięciu startera  raz obróci wałem i  słychać taki specyficzny pisk  i nie pali . czy może być wina jakiegoś zwarcia  w rozruszniku ? dodam ze stojan , szczotki  i elektro włącznik nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

wymień bendix,być moze on jest przyczyną,spróbuj spytać kogoś kto ma taki sam ciągnik i moze pozyczy tobie rozrysznika w celu sprawdzenia.Ja wymieniłem na szybkoobrotowy i jest lepiej.

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1106

Weź miernik w łapę, zmierz napięcie aku podczas odpalania. Możliwe ze aku szajs. Sam z tym walczyłem w zetorze na tym silniku, tzn aku trzymało napięcie ale brak prądu rozruchowego, obrót wału i koniec kręcenia. Nowy aku, jedna 12(centra heavy), sprawdzenie rozrusznika, sprawdzone czy nic nie bierze prądu, grube przewody od nowa zarobione i jak zimno to kręci bez stękania. 10 letnie centry jeszcze 330 by odpalaly ale tam też na 1 dwunastke zrobione.
Przypadek z 330 wypalony włącznik rozruchu, mimo że aku pogładowane krecil jak by brakowało prądu. Wymiana na typu 360 i pali jak "nófka" W zetorze tez podmienilem na wciskany bo miałem taki jakby wajcha, czeski to chyba z pierwszego montażu.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

no dużo lepiej kreci tylko że nie można długo nim kręcić non stop musisz krótkie przerwy robić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to lepiej kupić szybkoobrotowy czy ratować ten stary wymieniając wszystko na nowe.  który dłużej i lepiej  po służy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Na pewno zwykły dłużej posłuży najlepiej daj go do sprawdzenia może wystarczy tylko tulejki wymienić jak tam wszystko prawie wymieniłeś z tego co pisałeś wcześniej ja tylko nie rozumiem dlaczego bardzo dobrze kręci jak podepniesz drugi akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mirasek
      Wiele razy było pisane że ktoś przerobił rozruch na 24V w 385, 902, 912, itp... ale nie znalazłem żadnego "know how" (jak gdzieś było to proszę o linka).
       
      Czy ktoś mógłby nakreślić co jest potrzebne do przeróbki i jak ją wykonać aby zostawić instalację na 12V a tylko rozruch zrobić 24V, tak aby to miało ręce i nogi? Czekam na wszelakie pomocne sugestie, bo dwóch użytkowników tych wspaniałych ciągników jest bardzo zainteresowanych tematem
    • Przez Dominik655
      Witam potrzebuję porady: 
      Ciągnik ursus 5314.
      Nie działają kierunkowskazy. Światła awaryjne dzialaja. Co moglo się stać? Wcześniej zrobiło się zwarcie ale kable zostały zailozowane i działało ale krótko. Proszę o poradę 
      Czy przerywacz jest jeden do kierunkowskazow i awaryjnych?
      Jaki kolor przewodu do którego wejścia w włączniku kierunkowskazów są: Biały zielony i brazowy oraz R ,L , 49 NA WŁĄCZNIKU
      Będę wymieniał włącznik bo się rozpadł.
       
    • Przez Bartizi00m
      w moim ursusie chyba jest cos z rozrusznikiem bo raz zalapie a raz nie jak naciskam starter to slychac takie tykanie tylko czasami odpali za pierwszym razem a tak to trzeba wciskac ten starter i wciskac
      pomocy!! pewnie odpowie mi arosso
    • Przez DANDYS
      gdy dam przewód przerwywacza na lewą strone  działa lewy kierunkowskaz, jak na prawa  to dziala prawy, 
      o co tu chodzi ?  czyżby powinien isc jeszcze jeden kabel od przerywacza ? 
    • Przez mateuszferguson
      Panowie ! jest taka dziwna sytuacja otóż założyłem nową instalację oryginalną URSUS bo ze starej to była totalna sieczka w ciągniku. Ale do rzeczy
      Mam problem z ładowaniem, szukałem na innych forach jak elektroda no i jeden błąd zniwelowałem, ale z tym co teraz jest nie mogę sobie jakoś poradzic
      Gdy wciskam kluczyk zapala się kontrolka ładowania ,przekręcam kluczyk swiatła są pozycja mijania drogowe...
      ciągnik odpala na start normalnie bez problemu akumulatory nowe
      lecz gdy 80 jest odpalona i puszczę ją na wysokie obroty kontrolka ładowania dziadówa nie chce zgasnąć
      w czym tu jest problem?
      zaznaczam ze kupiłem nowa stacyjkę,
      mam zamontowany regulator napięcia RNA-2 JEZPOl o oznaczeniach 15 i 57
      I jeszcze jedna sprawa alternator chyba jest czeski ale nie jestem pewien oznaczen na stykach pinowych nie ma .
      Dodam schemat jak ja to podłączyłem w celu co trzeba zmienić aby to jakoś chodziło.
       

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.