Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanko od niedawna kupiłem ciagnik mf 5609 i powiedzcie mi jak macie ustawione z jakiego biegu startuje i cofanie jak ustawie z pierwszego biegu i polbieg D to jakoś wolno startuje a jak z dwójki i polbieg A to szarpie.U was też tak szarpie czy skrzynia musi być wykalibrowana czy na deszcze rozdzielczej ustawic dobrze czułość a jak wy macie ustawione

Opublikowano

pisz priv mam mf 5611
musisz wcisnąć sprzęgło z lewej strony pół bieg do przodu lub do tylu i jednocześnie wajcha(T) z prawej strony I przesuwac powinno się zmieniać

Opublikowano

wiem ze tak się robi tylko mi chodzi z jakiego wy wogole startujecie z drugiego biegu jest fajnie bo szybko startuje ale za bardzo szarpie a z jedynki to tak wolno rusza.A jak masz trzeci bieg i polbieg A i przełączyć na bieg czwórkę to jak jest u Ciebie nie ma za dużego p rzeskoku silnik zaraz obroty soadna
spadną

Opublikowano

Ja ruszam z 3A lub 2D to w zależy co będę robił i faktycznie gdy jadę z 3A i przełączam na 4A to obroty trochę spadają no ale to też o wiele szybciej się jedzie

Opublikowano

Z 3A to całkiem szarpie co ????A może przyślij mi na pocztę zdjęcie z kokpitu jak masz ustawione czułości rewers itd
Aha a jaki masz olej do skrzyni jaki korbanek wlew z Fuchsa ale parametry jakie możesz pidac

Opublikowano

Czułość ustawiam do każdego biegu osobno ustaw sobie 3a i sprawdzaj czułość po kolei olej mam oryginalny od korbanka taki jak zalecają jeżeli nic się nie zmieni to dzwoń do korbanka niech się tym zajmą.A może musisz mieć zrobioną kalibracje??

Opublikowano

Ustaw sobie sobie agresywność wszystkich trzech parametrów maksymalnie na minus jeśli nadal szarpie to konieczna będzie kalibracja przekładni, jeśli masz na gwarancji to dzwoń do korbanków, a jak po to mogę zrobić Ci to taniej. Mam również części i filtry w konkurencyjnych cenach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v