KubaAndWitold

Ursus c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
ursus

Witam.Ostatnimi czasy w ursusie c-360 zalozylismy nowa polos,nowe szczeki,łozyska(nie te stozkowe),zostal takze wlany nowy olej.Dzis po kultywowaniu po jakiejs 1 godzinie w okolicach zwolnicy zaczelo cos skrzypiec(nwm jak to nazwac).Po odkreceniu tej pokrywy co sie oglada tasme do recznego hamulca beben jest bardzo,bardzo goracy.Podnieslismy do gory jedna strone i jak zaczelismy krecic kolem to sie ciezko kreci ale jest moment ze sie bardzo ciezko kreci.Co to moze byc. ;[

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

jak to co, zaciśnięta taśma hamulca. popuść hamulec, popsikaj wd/ popukaj to może puści


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

asharot    230

Dobrze sprawdź,bo na pewno taśma trzyma ostatnio robią jakieś buble i to samo cylinderki.


Dobrze sprawdź,bo na pewno taśma trzyma ostatnio robią jakieś buble i to samo cylinderki.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian360    1

kolego hamulce za ciśnienie też tak miałem w poprzedni sezon aż mi się ogień pojawił ze zwolnicy i szlak trafił cylinder i taśma hamulca ręcznego trzymala
kolego hamulce za ciśnienie też tak miałem w poprzedni sezon aż mi się ogień pojawił ze zwolnicy i szlak trafił cylinder i taśma hamulca ręcznego trzymala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    2

Zna ktoś mechanika w połnocnej małopolsce do C360? temat : pompa, rozdzielacz itp, najlepiej okolice Wolbromia ,Miechowa ...


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez TheEnd
      Cześć, skrzynie zrobiłem teraz czas na most. Most ze skrzynią rozdzielony i nie wiem jak się dobrać do wałka ataku i jego łożysk, ma luz wzdłużny około 4 mm i boczny też spory. Czytałem sporo i już nie wiem w którą stronę to ma wyjść, czy do mostu czy do skrzyni? 
      pozdrawiam
    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez kiken
      Witam od kilku dni próbuję  ustalić czym fabrycznie zastąpiono korpus pośredni łożyska wałka WOM w  c 360 3P   po 1990 roku  w ciągnikach w których zastosowano nowy typ zaczepu transportowego jak na zdjęciu , zmieniono również obudowę łożyska będę wdzięczny za info. czy takie coś jest do nabycia i pod jaką nazwą pozdrawiam
    • Przez Maciek90
      W moim C-360 mam problem z blokadą. A mianowicie jak obraca mi się jedno koło i wcisnę blokadę to czuję tylko że coś tam przeskakuje a drugie koło dalej stoi. Tak samo jest kiedy wcisnę najpierw sprzegło i potem blokadę, dalej kręci tylko jedno koło. Słyszałem już wiele o tym że blokady w C-360 są bardzo nie udane i często się psują. Jak to jest z nimi naprawdę i na czym polega ewentualna ich naprawa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.