ZimowyZolnierz

Zetor 6945 diesel+LPG

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tobi866    189

widziałem gdzieś na olx MTZ 82 z lpg więc i tu pewnie da rade,tyle czy to jest opłacalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ziolek969    0

Mam 7011 i mam zalozony wlasnorecznie dizelgaz lop niesamowity moc dolozona ok 10 km,swojemu wlaczam tylko jak ma ciezko zle warunki bo on zadnych problemow nie ma plug kver 3x35 lata jak wariat na 3 i dumku nie pusci a na4 biegu to skibe szukam u sasiada.Jesli chodzi o gaz to po zalaczeniu obr sil zwiekszaja sie ok 250 do 300 dymku zero temp delikatnie spada,mialem tylko problem z reg dawki wszystko do opanowania koszt zalozenia 50 zl i sprawne raczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziolek969    0

Nigdy nie ma na to czasu ale mysle jesli ma lzej z lpg to i mniej spali on bo on z lpg dopala sie w 100 procentach natomiast bez lpg bodaj w 80 pr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kondzio55
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z wskaźnikiem obrotów. Tzn obroty nieważne czy na postoju czy w pracy potrafią same sie zmieniać. Chodzi tutaj o obroty na wskaźniku, nie obroty silnika. Przykładowo po rozruchu mam 800 obrotów nominalnie, a na wskaźniku potrafi skakać od 800 do nawet 2000 czy 2500.Przez co nie mozna odczytać obrotów walka itp gdyż liczba sie ciągle zmienia. Prędkość jazdy jest normalnie, bez zmian, prawidłowa. Gdzie szukać przyczyny?  
    • Przez martin0000
      Witam może ktoś powiedzieć a najlepiej zrobić zdjęcie jak jest podłączony regulator napięcia w alternatorze. Głównie chodzi mi o ten przewód zakończony taką okrągłą podkładką. Proxima 95 rok produkcji 2011.
    • Przez olozag
      Witam, mam nietypowy problem zetor nie pobiera mi paliwa ze zbiornika,jak jest zimny pod pompuje go i odpala elegancko, pojadę na pole zaoram z 20a gaśnie i nie idzie go odpalić. pompuje paliwo nie leci i tak jest póki znowu odstoi swoje i jak ostygnie pompka łapie i znowu pracuje normalnie do tego samego momentu. wymieniłem filtry, pompkę zasilającą, przewody, wyczyściłem zbiornik i dalej to samo? Ktoś miał podobny problem? Czy wina jest w popie wtryskowej?
    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez xkarolx2
      Witam,
      Mam pytanko w sprawie układu chłodzącego odnośnie przy pompie starego typu zetor 6718 jak działa w nich obieg mały oraz duży. Przy zamknięciu termostatu mamy obieg mały to czy płyn krąży wyłącznie w bloku i głowicy czy całkiem nie krąży aż do momentu otwarcia termostatu?  ogólnie mam jakieś przeróbki z pompą zatkaną w górnym wejściu prawdopodobnie od c360 i w sumie jak wygląda sprawa z jej wydajnością? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.