Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam tak jak w temacie a wiec przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i mam pytanie do wszystkich uzytkownikow tych ciagnikow czy olej w zwolnicach jest ten sam co w skrzyni i czy oddzielnie sie go wymienia ?

Opublikowano

U mnie w tylnym moście w zwolnicach jest korek wlewowy i spustowy. I teraz ciekawostka dla kolegów którzy twierdzą że między zwolnicą a tylnym mostem nie ma uszczelniania. Korek wlewowy zwolnicy jest również miarką oleju, spuszczając olej z tylnego mostu po odkręceniu wlewu do zwolnicy olej nadal tam jest. W niektórych modelach uszczelniacz jest a w innych niema, a Wy kategorycznie piszecie że niema i wprowadzacie w błąd. Pozdrawia.

Opublikowano

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Opublikowano

Zgadza się że olej będzie ten sam co w skrzyni. A temat o uszczeniaczch w MF 255 był wałkowany na forum. Posiada MF 255 i umnie uszczelniacze sa, nawet w katalogu części jest pokazany poz.36.numer kat. 1860954M1.

Opublikowano

A u mnie w 255 nie ma:)

Sprawdziłem z ciekawości w katalogu i to jest loteria. Praktycznie każdy MF z tym mostem ma jakieś zakres nr. identyfikacyjnych z uszczelniaczem lub bez. 

W zasadzie nie ma to znaczenia. Jeśli jest korek wlewowy to uzupełnić poziom do tego otworu i po sprawie. Jak nie ma to nie ma:)

Opublikowano

Sąsiad miał 690 i normalnie olej był oddzielnie lany i tu i tu. Co do oleju zaleje ten co w skrzyni to w zasadzie nie przeszkadza bo to olej przekładniowo-hydrauliczny gorzej jest na odwrót. Sam przekładniowy nie nadaje się tam. W takim razie co ciągnik to co innego montowano. 

Opublikowano

Trochę znaczenia ma, bo jeżeli nie ma uszczelnienia to zwolnica odpowietrza się przez odpowietrznik skrzyni. A jeśli uszczelniacz jest to od czasu do czasu trzeba popuszczać korek wlewowy zwolnicy żeby ją odpwietrzyć. Także rozwiązanie bez uszczelniacza jest lepsze.

Opublikowano

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Members :)

Zapraszamy Ciebie i Wszystkich zainteresowanych do kontaktu - zajmujemy się sprzedażą olejów, płynów i smarów www.HurtBeskid.pl

Zadzwoń +48 502702803 - doradzimy i wybierzemy najbardziej dogodne parametry produktu i ceny ;)

Zapraszamy 

Zespół www.HurtBeskid.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v