Skocz do zawartości
mateo105

mf 690 wymiana oleju w skrzyni

Polecane posty

mateo105    1

witam tak jak w temacie a wiec przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i mam pytanie do wszystkich uzytkownikow tych ciagnikow czy olej w zwolnicach jest ten sam co w skrzyni i czy oddzielnie sie go wymienia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Generalnie olej jest inny. Wymienia się go oddzielnie w zwolnicach masz przekładniowy w skrzyni przekładniowo-hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

A gdzie masz uszczelniacz w zwolnicy? Są modele nawet bez korka wlewowego ( tylko spust ) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MF675ursus    68

Dokładnie. Olej jest ten sam w skrzyni, tylnym moście i zwolnicach. Do zwolnic nawet nie ma korka wlewowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

U mnie w tylnym moście w zwolnicach jest korek wlewowy i spustowy. I teraz ciekawostka dla kolegów którzy twierdzą że między zwolnicą a tylnym mostem nie ma uszczelniania. Korek wlewowy zwolnicy jest również miarką oleju, spuszczając olej z tylnego mostu po odkręceniu wlewu do zwolnicy olej nadal tam jest. W niektórych modelach uszczelniacz jest a w innych niema, a Wy kategorycznie piszecie że niema i wprowadzacie w błąd. Pozdrawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Zgadza się że olej będzie ten sam co w skrzyni. A temat o uszczeniaczch w MF 255 był wałkowany na forum. Posiada MF 255 i umnie uszczelniacze sa, nawet w katalogu części jest pokazany poz.36.numer kat. 1860954M1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

A u mnie w 255 nie ma:)

Sprawdziłem z ciekawości w katalogu i to jest loteria. Praktycznie każdy MF z tym mostem ma jakieś zakres nr. identyfikacyjnych z uszczelniaczem lub bez. 

W zasadzie nie ma to znaczenia. Jeśli jest korek wlewowy to uzupełnić poziom do tego otworu i po sprawie. Jak nie ma to nie ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Sąsiad miał 690 i normalnie olej był oddzielnie lany i tu i tu. Co do oleju zaleje ten co w skrzyni to w zasadzie nie przeszkadza bo to olej przekładniowo-hydrauliczny gorzej jest na odwrót. Sam przekładniowy nie nadaje się tam. W takim razie co ciągnik to co innego montowano. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Trochę znaczenia ma, bo jeżeli nie ma uszczelnienia to zwolnica odpowietrza się przez odpowietrznik skrzyni. A jeśli uszczelniacz jest to od czasu do czasu trzeba popuszczać korek wlewowy zwolnicy żeby ją odpwietrzyć. Także rozwiązanie bez uszczelniacza jest lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Tylko po co taki olej. Do tego modelu wystarczy Agro UTTO z Orlenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HurtBeskid    0

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Members :)

Zapraszamy Ciebie i Wszystkich zainteresowanych do kontaktu - zajmujemy się sprzedażą olejów, płynów i smarów www.HurtBeskid.pl

Zadzwoń +48 502702803 - doradzimy i wybierzemy najbardziej dogodne parametry produktu i ceny ;)

Zapraszamy 

Zespół www.HurtBeskid.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×