mateo105

mf 690 wymiana oleju w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
wymiana
mateo105    1

witam tak jak w temacie a wiec przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i mam pytanie do wszystkich uzytkownikow tych ciagnikow czy olej w zwolnicach jest ten sam co w skrzyni i czy oddzielnie sie go wymienia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Generalnie olej jest inny. Wymienia się go oddzielnie w zwolnicach masz przekładniowy w skrzyni przekładniowo-hydrauliczny.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

A gdzie masz uszczelniacz w zwolnicy? Są modele nawet bez korka wlewowego ( tylko spust ) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emilchaja    6

U mnie w tylnym moście w zwolnicach jest korek wlewowy i spustowy. I teraz ciekawostka dla kolegów którzy twierdzą że między zwolnicą a tylnym mostem nie ma uszczelniania. Korek wlewowy zwolnicy jest również miarką oleju, spuszczając olej z tylnego mostu po odkręceniu wlewu do zwolnicy olej nadal tam jest. W niektórych modelach uszczelniacz jest a w innych niema, a Wy kategorycznie piszecie że niema i wprowadzacie w błąd. Pozdrawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    6

Zgadza się że olej będzie ten sam co w skrzyni. A temat o uszczeniaczch w MF 255 był wałkowany na forum. Posiada MF 255 i umnie uszczelniacze sa, nawet w katalogu części jest pokazany poz.36.numer kat. 1860954M1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

A u mnie w 255 nie ma:)

Sprawdziłem z ciekawości w katalogu i to jest loteria. Praktycznie każdy MF z tym mostem ma jakieś zakres nr. identyfikacyjnych z uszczelniaczem lub bez. 

W zasadzie nie ma to znaczenia. Jeśli jest korek wlewowy to uzupełnić poziom do tego otworu i po sprawie. Jak nie ma to nie ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Sąsiad miał 690 i normalnie olej był oddzielnie lany i tu i tu. Co do oleju zaleje ten co w skrzyni to w zasadzie nie przeszkadza bo to olej przekładniowo-hydrauliczny gorzej jest na odwrót. Sam przekładniowy nie nadaje się tam. W takim razie co ciągnik to co innego montowano. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    6

Trochę znaczenia ma, bo jeżeli nie ma uszczelnienia to zwolnica odpowietrza się przez odpowietrznik skrzyni. A jeśli uszczelniacz jest to od czasu do czasu trzeba popuszczać korek wlewowy zwolnicy żeby ją odpwietrzyć. Także rozwiązanie bez uszczelniacza jest lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Po to są korki/śruby z odpowietrznikiem aby tego nie robić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HurtBeskid    0

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Members :)

Zapraszamy Ciebie i Wszystkich zainteresowanych do kontaktu - zajmujemy się sprzedażą olejów, płynów i smarów www.HurtBeskid.pl

Zadzwoń +48 502702803 - doradzimy i wybierzemy najbardziej dogodne parametry produktu i ceny ;)

Zapraszamy 

Zespół www.HurtBeskid.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez washingtons
      Witam posiadam MF135 ma on jedno wyjscie hydrauliczne wychodzace z miejsca zaznaczonego na zdjeciu. Wiadomo w tym ciagniku hydraulika zewnetrzna dziala wraz z podnosnikiem , w zwiazku z tym zakupilem zawor rozdzielacza pod siedzenie. Pytanie jak polaczyc przewody bym mial dwa gniazda do sterowania platformy( rozdzielacz na platformie).czy potrzebne bedzie kupno drugiego rozdzielacza jak w przypadku np. 255 tego po lewej stronie? Wydaje mi sie ze nie skoro mam juz na platformie.

    • Przez Pabloskos
      Witam, poszukuje schematu budowy kompletnego dolnego zaczepu i sposobu jego mocowania do ciągnika.
      Namiary na książkę obsługi i napraw oraz listę części zamiennych mile widziane (jez. polski, niemiecki lub angielski)
    • Przez Tomek4321
      Witsm, proszę o pomoc. Moj traktor Massey Ferguson MF 255 zapowietrza się po około godzinie pracy. Wymieniłem niedawno filter paliwa ale nie przyniosło zadnego efektu. Co jeszcze mogę zrobić? 
    • Przez Hubert321
      Wie ktoś gdzie znajduje się zbiorniczek płynu do spryakiwaczy w MF 5455? Znalazłem jedynie taki zbiorniczek za kabiną
       

    • Przez rolnik_profil
      Witam. Na forum roznie piszą więc założyłem nowy temat. Massey ferguson 590 posiada dwie pompy hydrauliczne ? Tłoczkowa, zębatkowa 
      czy konieczne jest rozjechanie ciągnika do wyjęcia obu pomp?
      ile filtrów oleju hydraulicznego posiada ? Jedni piszą, że jeden (pod spodem) a inni, że są dwa. 
      Gdzie oddać do regeneracji ?mechanik stwierdził, że jedna jest zatarta a druga ma uszkodzoną obudowę aluminiową Podobno w tucholi jest kilka zakładów i trzeba uważać  który wybrać 
      prosze o pomoc i pozdrawiam
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.