Polecane posty

Zetrek    0

Witam.

Jak w temacie poszukuje ciągnika który miałby współpracowac z turen, głównie przy ustawianiu bel na dworze(500szt rocznie) oraz miałby pracować z prasą Krone kr 130.Mój budżet to 60tys na ciągnik i tura, Zastanawiałem się nad Renault Ceres 75 ( oglądałem http://olx.pl/oferta/ciagnik-renault-ceres-75-CID757-IDccSbL.html#969a5762a9 , jednak był troche wysłużony). Zastanawiem się jeszcze nad Case 4210 np. http://olx.pl/oferta/case-4210-4230-4240-4220-CID757-IDcYtqL.html#7be4267dcb + Ładowacz do niego. Polecacie jakies inne marki ? W Renówce przeszkadzał mi trochę ten "mostek" po między nogami ( nie wiem jak to wygląda nap w 75-34).Case jeszcze nie oglądałem, ale wydaje sie być przyjemny ( rewers przy kierownicy itp). Dodam jeszczę, że szukam ciągnika w 100% mechanicznego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1111    24

Ja też bym ci radził coś 75-90 km bo spali niewiele więcej a taki zapas mocy zawsze się przyda,poza tym głupio byłoby zrezygnować z dobrego ciągnika tylko dlatego bo ma 10 km więcej niż potrzeba.

Złota zasada przy używanych maszynach brzmi:Po pierwsze stan a po drugie marka.

Z takich prostych ciągników do których części są łatwo dostępne i dość tanie dobre są stare Fergusony i Landini.

Np coś w tym stylu:

 

http://olx.pl/oferta/landini-6550-4x4-nie-massey-ferguson-mf-254-274-284-294s-675-6500-CID757-IDdPHPj.html#db371465ca

 

http://olx.pl/oferta/massey-ferguson-675-CID757-IDbgj2l.html#db371465ca

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zetrek    0

A co sądzicie o Case 4210 lub 4220 ? Jak sobie dają rade z ładowaczem ? 

 

Nie jestem pewny tych Fergusonów. A może jakis stary Agrotron? ścięta maska do tura w sam raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    8

A może jakiś Jd 2140 ? cena do 35tys + generalny remont oczywiście na oryginalnych częściach. I 8tys mth bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bob124a    3

Ten Landini ciekawy ciągnik. Sam mam mf3050 mały zwinny a do tura to mu moc nie potrzebna. Małym się lepiej jeździ po stodołach, garażach.przy kupnie zwracaj uwagę żeby miał rewers bo się przydaje i najlepiej bez turba bo tak jak u mnie czasem zapala się go tylko po to żeby przywieźć balona a turbina nie lubi gazowania na zimnym silniku i gaszenia na gorącym wiec do takich rzeczy najlepszy jak najprostszy.Lepiej kup bez tura a potem se dokupisz bo przeważnie przodki są do remontu. Mi każdy mówił żeby potem tura se dokupić ale trafił się z Turem i przodek robiłem bo już luzy male były a ciągnik dla siebie wiec nie ma co oszczędzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danielek161    119

A co byście powiedzieli o ciągniku New Holland L75? Miałby to być główny traktor na razie na 15 ha, ale za rok, dwa na ok 20-30 ha do pomocy miałby Ursusa C-360  ;) Pracowałby też z turem. Sorki, że tutaj ale nie mogę nigdzie znaleźć opinii na jego temat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
    • Przez maxrolnik
      Witam
      Mam kilka pytań na temat renault 155.54
      1.Gdzie smaruje się przedni most(rozmieszczenie kalamitek jeśli są)
      2.Objaśnienie kontrolek na kokpicie
      3.Jakie funkcje ma komputer przy  kierownicy?I jak je uruchomić i się nim obsługiwać?
       
       
    • Przez grzegorzpudlo
      Witam, 
      Potrzebuję informacji na temat ustawienia sprzęgła w ciągniku Renault 651.4. Jak ustawić sprzęgło w tym modelu? Jaka powinna być odległość między łapkami a dociskami ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.