Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co sądzicie o lakierze kramp z grene chciałbym nim pomalować massey ferguson 6485 bo farba na nim wyblakła i jaki numer koloru na palecie ral ma massey ferguson nowe modele. Bardzo proszę pomóżcie i pozdrawiam

Opublikowano

Kup sobie akryl przemysłowy. Nopolux z Granitu słabo się rozlewa ( dużo idzie farby ) i ma tendencję do podnoszenia wcześniejszej warstwy jeśli dobrze nie doschnie. Kramp - kiedyś na zaprawki kupiłem i nie wygląda jakoś inaczej od tych z Nopoluxa więc jak chcesz to się w to baw a jak chcesz mieć ładny efekt to jedź do mieszalni lakierów i dobiorą ci akryl pod kolor. Mniej go idzie a efekt będzie naprawdę fajny.

Opublikowano

Z tego co pamiętam MF nie ma odpowiednika w palecie RAL. Najprostszy sposób na przywrócenie właściwych kolorów to odkręcasz jakiś element gdzie zachował się kolor ( np. zawias maski lub coś innego ) oraz coś w tym szarym ( jakąś pierdołę ) i idziesz do mieszalni. Dobiorą Ci taki jak chcesz.

Opublikowano

Lakier na bazie żywic syntetycznych - ale jakich? I tu odpowiedzi nie dostaniesz.

Nopolux tak pisze na opakowaniach a porównując go do akrylu to odpowiedź jest tylko jedna - akryl!

Opublikowano (edytowane)

A jaki numer ral będzie miała unia group na agregat bo wyczytałem że ral 3020 jest zajasny to jaki w końcu prosze pomóżcie bo za półtora tygodnia będzie trzeba wyjeżdżać w pole a mój agregat rozebrany. I jaki numer ma kverneland w paleci ral na forum piszą że 3000 lub 3002 a ja chce oryginalny kolor więc jaki ral

Edytowane przez pawelc330c360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v