pawelc330c360

Lakier kramp z grene

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Grene

Co sądzicie o lakierze kramp z grene chciałbym nim pomalować massey ferguson 6485 bo farba na nim wyblakła i jaki numer koloru na palecie ral ma massey ferguson nowe modele. Bardzo proszę pomóżcie i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

Kup sobie akryl przemysłowy. Nopolux z Granitu słabo się rozlewa ( dużo idzie farby ) i ma tendencję do podnoszenia wcześniejszej warstwy jeśli dobrze nie doschnie. Kramp - kiedyś na zaprawki kupiłem i nie wygląda jakoś inaczej od tych z Nopoluxa więc jak chcesz to się w to baw a jak chcesz mieć ładny efekt to jedź do mieszalni lakierów i dobiorą ci akryl pod kolor. Mniej go idzie a efekt będzie naprawdę fajny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    273

Z tego co pamiętam MF nie ma odpowiednika w palecie RAL. Najprostszy sposób na przywrócenie właściwych kolorów to odkręcasz jakiś element gdzie zachował się kolor ( np. zawias maski lub coś innego ) oraz coś w tym szarym ( jakąś pierdołę ) i idziesz do mieszalni. Dobiorą Ci taki jak chcesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pług kverneland pomalować akrylem czy granit czy kramp z grene i jako ma odpowiedznik w palecie ral. I podajcie numery lakieru ursus nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

Lakier na bazie żywic syntetycznych - ale jakich? I tu odpowiedzi nie dostaniesz.

Nopolux tak pisze na opakowaniach a porównując go do akrylu to odpowiedź jest tylko jedna - akryl!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lakier kramp z grene na bazie żywic syntetycznych.I czym są malowane w fabrykach maszyny kverneland unia group itd.

Edytowano przez pawelc330c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Unia się chwaliła ostatnio że jedzie proszkowo, przynajmniej fabryka w Brzegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    273

Praktycznie większość maszyn tego typu jest malowana proszkowo. Nawet Bomet:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki numer ral będzie miała unia group na agregat bo wyczytałem że ral 3020 jest zajasny to jaki w końcu prosze pomóżcie bo za półtora tygodnia będzie trzeba wyjeżdżać w pole a mój agregat rozebrany. I jaki numer ma kverneland w paleci ral na forum piszą że 3000 lub 3002 a ja chce oryginalny kolor więc jaki ral

Edytowano przez pawelc330c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Jakubfm
      Witam, dziś rano pryskalem truskawki, wom działał bez zarzutu, pod wieczór kiedy zmieniłem opryskiwacz, wom przestał działać,  ikonka od walka normalnie działa, obroty tak samo, a wałek się nie kręci. Czy to wina zaworu? Dodam że prąd przed elektoro zawodem wszedzid dochodzi   
    • Przez Cytus
      witam potrzebuje schemat podnośnik A mf135 potrzebuje jakie części się tam znajdują dziekuje
    • Przez Paweł12
      Witam mam taki problem, że czujnik temperatury płynu chłodzącego po zapaleniu stacyjki nastawi się na punkt zerowy i nie chce wskazać temperatury, nawet po dłuższej pracy (Massey Ferguson 6270). Myślę że przyczyną może być niedziałający czujnik, ale nie wiem gdzie się znajduje? Z góry dziękuję.
    • Przez ceston
      Mam problem z MF 1014 i nie mogę dojść z nim do ładu mianowicie od pewnego czasu ramiona tylne same się podnoszą do maksimum zaraz po odpaleniu ciągnika. Dźwignią ma wtedy opór i nie można ich opuścic. Po wyłączeniu dopiero mogę je opuścić. Ostatnio zrobiłem test z maszyna więc podłączyłem agregat ważący ponad 900 kg i ciągnik też go zaczął podnosić do maksimum mogłem go wtedy opuścić ale zaraz podnosił się spowrotem czy mogło si coś zaciac odpowietrzalem już na różne sposoby i nigdzie powietrze za bardzo nie leci tylko olej nawet. Podniosłem ramiona do góry zgasilem ciągnik odkrecilem wąż od siłownika żeby zobaczyć czy nie zaciąga powietrza ale wylatywal tylko olej.
    • Przez bartus14
      Niedawno nabyłem mf 6495 2005r. Silnik sisu skrzynia dyna shift  Ma problem powyżej 1.5 tys obrotów mrugaja kontrolki swiecy zarowej ,zapchanego filtra ,wlotu powietrza i wyskakuje blad 36. Co jest nie tak? Mial ktos takie objawy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.