pawelc330c360

Lakier kramp z grene

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Co sądzicie o lakierze kramp z grene chciałbym nim pomalować massey ferguson 6485 bo farba na nim wyblakła i jaki numer koloru na palecie ral ma massey ferguson nowe modele. Bardzo proszę pomóżcie i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Kup sobie akryl przemysłowy. Nopolux z Granitu słabo się rozlewa ( dużo idzie farby ) i ma tendencję do podnoszenia wcześniejszej warstwy jeśli dobrze nie doschnie. Kramp - kiedyś na zaprawki kupiłem i nie wygląda jakoś inaczej od tych z Nopoluxa więc jak chcesz to się w to baw a jak chcesz mieć ładny efekt to jedź do mieszalni lakierów i dobiorą ci akryl pod kolor. Mniej go idzie a efekt będzie naprawdę fajny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Już pytasz trzeci raz o to samo.
To samo co Napolux tylko w innym opakowaniu.Dołóż 10zł do litra i kup porządny akryl samochodowy.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Z tego co pamiętam MF nie ma odpowiednika w palecie RAL. Najprostszy sposób na przywrócenie właściwych kolorów to odkręcasz jakiś element gdzie zachował się kolor ( np. zawias maski lub coś innego ) oraz coś w tym szarym ( jakąś pierdołę ) i idziesz do mieszalni. Dobiorą Ci taki jak chcesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pług kverneland pomalować akrylem czy granit czy kramp z grene i jako ma odpowiedznik w palecie ral. I podajcie numery lakieru ursus nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Lakier na bazie żywic syntetycznych - ale jakich? I tu odpowiedzi nie dostaniesz.

Nopolux tak pisze na opakowaniach a porównując go do akrylu to odpowiedź jest tylko jedna - akryl!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lakier kramp z grene na bazie żywic syntetycznych.I czym są malowane w fabrykach maszyny kverneland unia group itd.

Edytowano przez pawelc330c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Unia się chwaliła ostatnio że jedzie proszkowo, przynajmniej fabryka w Brzegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Praktycznie większość maszyn tego typu jest malowana proszkowo. Nawet Bomet:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki numer ral będzie miała unia group na agregat bo wyczytałem że ral 3020 jest zajasny to jaki w końcu prosze pomóżcie bo za półtora tygodnia będzie trzeba wyjeżdżać w pole a mój agregat rozebrany. I jaki numer ma kverneland w paleci ral na forum piszą że 3000 lub 3002 a ja chce oryginalny kolor więc jaki ral

Edytowano przez pawelc330c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario65    0

Koledzy, ile potrzeba lakieru na omalowanie wszystkich elementów czerwonych w Ursusie 2812 bez kabiny. Tak +-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj