Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

<p>od niedawna jestem posiadaczem massey 3095 i zastanawia mnie ogumienie w nim jezeli z przodu mam załozone opony o rozmiarze  42070r28</p>
<p>a z tyłu sa 46085r38 bardziej mi chodzi o profil według rozmiaru z przodu jest niszy a z tyłu wyższy czy to niestanowi problemu dodam ze tylnie opony maja około 20% bieznika  a przód 80% prosił bym o jakies porady na ten temat</p>

Opublikowano

Włącz przedni napęd i przejedz w linii  prostej po nie utwardzonym gruncie i będziesz widział czy ci przodek ci zrywa czy .A tak po za tym 20% na tyle to nienachulasz w  polu musisz pomyśli nad nowymi bucikami w danych techniczny jest 18,4 r38 czyli jakieś 480 cm szerokości

Opublikowano (edytowane)

Witaj. Opony masz zgodne ze specyfikacją, profil jest ok, wraz z szerokością nalatuje i obwód więc w Twoim przypadku jeśli z tyłu Chciałbyś założyć szersze to akurat 520/70/38 zgodnie z tabelą zamienników, właśnie będą miały profil 70, ale już przy oponach 600 będzie 600/65/38 tak więc wszystko jest ok, z tym, że bieżnik przedniej i tylnej osi powinien być zbliżony, nie powinno być tak, że przód 100%, a tył 10, ale w polu czy na grzazkim terenie i tak bieżnik się chowa, nawet przy braku różnica w prędkościach przednich i tylnych kół nie zmieni się na tyle aby uszkodzić napęd, gorzej już na asfalcie, ale podstawa są odpowiednio dobrane opony, gdzie nawet przy znacznej różnicy bieżnika prawdopodobieństwo uszkodzenia napędu jest niewielkie, bo dochodzi jeszcze fakt, że radialka siada, ale to dłuższy temat. Trochę się rozpisałem, ale mam nadzieję, że w jakimś stopniu pomogłem :)

Edytowane przez Mikos22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v