Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tduda    1

<p>od niedawna jestem posiadaczem massey 3095 i zastanawia mnie ogumienie w nim jezeli z przodu mam załozone opony o rozmiarze  42070r28</p>
<p>a z tyłu sa 46085r38 bardziej mi chodzi o profil według rozmiaru z przodu jest niszy a z tyłu wyższy czy to niestanowi problemu dodam ze tylnie opony maja około 20% bieznika  a przód 80% prosił bym o jakies porady na ten temat</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozak1    1

Włącz przedni napęd i przejedz w linii  prostej po nie utwardzonym gruncie i będziesz widział czy ci przodek ci zrywa czy .A tak po za tym 20% na tyle to nienachulasz w  polu musisz pomyśli nad nowymi bucikami w danych techniczny jest 18,4 r38 czyli jakieś 480 cm szerokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    2

Witaj. Opony masz zgodne ze specyfikacją, profil jest ok, wraz z szerokością nalatuje i obwód więc w Twoim przypadku jeśli z tyłu Chciałbyś założyć szersze to akurat 520/70/38 zgodnie z tabelą zamienników, właśnie będą miały profil 70, ale już przy oponach 600 będzie 600/65/38 tak więc wszystko jest ok, z tym, że bieżnik przedniej i tylnej osi powinien być zbliżony, nie powinno być tak, że przód 100%, a tył 10, ale w polu czy na grzazkim terenie i tak bieżnik się chowa, nawet przy braku różnica w prędkościach przednich i tylnych kół nie zmieni się na tyle aby uszkodzić napęd, gorzej już na asfalcie, ale podstawa są odpowiednio dobrane opony, gdzie nawet przy znacznej różnicy bieżnika prawdopodobieństwo uszkodzenia napędu jest niewielkie, bo dochodzi jeszcze fakt, że radialka siada, ale to dłuższy temat. Trochę się rozpisałem, ale mam nadzieję, że w jakimś stopniu pomogłem :)

Edytowano przez Mikos22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam.
       
      W MF 6190 przestał działać napęd. 
       
      Kontrolka normalnie się włącza i wyłącza jednak napęd nie działa. 
       
      Bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok. Popatrzylem na te elektrozawory za kołem w tylnym moście i wydaje się że wszystkie kable są na swoim miejscu. 
      Jeśli chodzi o awarie mechaniczna to nie słychać żadnego odgłosu dziwnego 
      Jakieś pomysły co mogło się stać?
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
    • Przez MasseyFerguson3635
      Witam, posiadam ciągnik MF 3635 1994 rok ze skrzynią dynashift, podczas orki jeździłem na biegach 3 i 4, podczas wyjazdu z pola chciałem przełączyć na bieg 1 lub 2, niestety oba są zablokowane nie da się ich wbic, wajcha zmiany biegów nie daje sie przełączyć, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Miał ktos podobny problem lub wie co mogło sie uszkodzić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj