Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam problem.
po odpaleniu ciągnika kontrolka ciśnienia oleju gaśnie, s gdy się wciska sprzęgło( na odpaliłem silniku ) kontrolka świeci dodam że wspomaganie i podnośnik działają bez zarzutu nie mogę jedynie włączyć walka WOM i blokady mostu filtr i olej mam nowy z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benyk123    21

Może któraś sekcja pompy hydraulicznej siadła :) U mnie było podobnie pomogło odłączenie klemy plusowej :D Przy zgaszonym po wciśnięciu jak się świeci to naormalka, u mnie też tak jest :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    561

padł czujnik ciśnienia bądź autotronic. zacznij od pomiaru ciśnienia na zaworze pod maską... 17bar musi trzymać bo inaczej włącza sie kontrolka i odłącza WOM, blokady i reduktor ustawia na żółwia, naped się włącza czyli traktor kaputtt ;)

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    561

zawór trójdrożny czy jakoś tak go nazywają nad silnikiem.... pompka sprzegła, hamulcowa i orbitrol jest do tego podpiety.... manometr trzeba wkrecic zamiast któregoś z korków...

Podobno czasem własnie ten zawór potrafi sie przyciąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dodać że jakieś 2 tyg temu kontrola właśnie ta od ciśnienia wgl się nie świeciła przy wciśnięciu pedału sprzęgła czy to na uruchomienym silniku czy zgaszonym
2 lata temu jak zmieniliśmy pompę mechanik powiedział ze właśnie ten czujnik będzie do wymiany bo mrygala ona przy podnoszeniu i opuszczeniu podnośnika może to jego wina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    561

dlatego robisz pomiar. Będzie te 17bar to wymieniasz czujnik. A może kable na czujniku nie łączą. Choć istnieje też prawdopodobieństwo że złącze w sterowniku gdzie podpiety jest ten czujnik uległo awarii... czytałem o takich diagnozach. Można ruszać dociskać te wąską wtyczke ale to starczy na chwile. Możesz wykluczyć awarie tej wtyczki poprzez zmostkowanie drutów na czujniku. Jeśli zadziała to winny czujnik... w sumie od tego możesz zacząć

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dziękuję kolego :) jutro po sprawdzam i dam znać co i jak :)
gdyby ktoś mógł mi zrobić zdj gdzie znajduje się ten zawór pod maską byłbym wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    561

tam jest tylko 1 zawór. od biedy zamiast czujnika możesz wkręcić manometr ale jeśli ciśnienie będzie słabe a wspomaganie kierownicy działa dobrze to zawór trzeba szarpać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam :) jestem ponownie :) zacząłem sprawdzanie od czujnika :) wyczyścilem kompresorem styki które idą od czujnika ciśnienia i wszytko zaczęło działać :) zobaczymy co ale będzie dalej działo :) jak narazie wszytko ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.