pieter1991

Elektrozawór NH TM125

Polecane posty

pieter1991    45

Witam. 
Mam 2 zagwozdki. Pierwsza to elektrozawór wskazany na zdjęciu. W ciągniku niby wszystko działa, a przy nim ktoś urwał kabelki smile.pngpost-35283-0-65840200-1455229163_thumb.jpg
Druga sprawa to dźwignia od obrotów WOM. Nie mogę jej ruszyć, a boje się na chama szarpać. Czy ona powinna tak chodzić czy to normalna sprawa.  
Z góry dziękuję za odpowiedzi, bo jestem zielony w Ciuchach, a w okolicy nikt też takiego nie ma wink.png 
Pozdrawiam 

aruz12    1

U mnie dźwignia od obrotów Wom też tak ciężko chodzi. Jak nie jest ruszane często to ma prawo ciężej chodzić

falko77    0

witam co do dźwigni to napewno jest zapieczony przewód dołącz go z tyłu po prawej stronie i zobacz czy chodzi ręcznie przełączanie obrotu WOM a co do przewodu od elektro zaworu to jest chamulec WOM
po wyłączeniu WOM przekaźnik się obraca tak ? z pewnością się nie zatrzymuje po wyłączeniu WOM jak coś to pytaj pozdrawiam

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Karolmt5
      Witam Wszystkich. od połtora roku uzytkuje new hollanda m 115 i zmagam sie z problemem szarpiąch biegów. szarpie mi gdy przerzucam na 3 i na 5. na zimnym oleju jest ok i gdy przełącze od razu szybko np 2 półbieg i od razu 3 to jest ok ale gdy po dłuzej jezdzie to słychac udeżenie i szarpniecie. kalibracja ok hydroakumulator też. Bardzo prosze o pomoc. 
    • Przez michalkowalski115
      Czy to będzie dobry wybór? W mojej okolicy jest jeden z 1996 roku z 4600mtg za 50.000zł. Jakie są wady i zalety tego ciągnika? Jak jest z dostępnością części? 
    • Przez ahael
      Czy ktos wie co sygnalizuje ta kontrolka migajaca na czerwono?

• Przez wino36