Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, czy orientuje się ktoś z was jaka jest cena ciągnika JD 8245R i ewentualnie jaka jest różnica między 7250R, I jeszcze jedno pytanie, czy na przestrzeni 2 lat poprawili t 7R pod względem skrzyni e23 z którą były problemy ?

 

Opublikowano (edytowane)

Oj duzo problemow bylo. W pracy mamy 7250r z e23 model koniec 2014r. Skrzynia szarpala przy ruszaniu przy zmianie kierunku jazdy, serwis cos tam robil ale jeszcze nie znali sie na tej skrzyni (ich rozwiazanie...ruszac ze sprzegla z 4-5 biegu :-)  ) potem nie bylo trybu auto wymieniali cuda wianki szukali i skonczylo sie na nowym sterowniku skrzyni.Teraz ma ok 700 godzin i jak narazie nic sie nie dzieje.Zobaczymy jak ostro pojdzie w pole w zniwa.

Edytowane przez Lesiu19911
Opublikowano

Hm, dziwne - mój 7290r e23 od sierpnia  2014 najechał już z 1500 mth - i tylko jedna aktualizacja sterownika skrzyni bo wyrzucał jakiś bezsensowny błąd - a tak nic się nie dzieje - ogólnie na gwarancji tylko śrubka napinacza PK wymieniona.  Może kwestia egzemplarza - albo tego że ja zawsze ruszam ze sprzęgła, ale co fakt to fakt - serwis nie potrafił mi potwierdzić że temp. 104 stopnie to norma pod obciążeniem więc nie bardzo znają ten model. Ogólnie ciekawy ciągnik tylko co przegląd trzeba robić aktualizacje wszystkich sterowników, bo cały czas dopracowują i np po jednej znikł poziom tylnego tuza - z command center - a w następnej znów się pojawił. niby pierdoła ale jak uprawiasz coś pół zawieszanym agregatem to wkurza. Inna sprawa że u mnie ten ciągnik ma swoje narzędzia i nie miesza olejów z innymi.  

Opublikowano

John Deere 8400R - Nowość przedstawiona na Bednarach. Cena ok. 800.000zł netto. Skrzynia E23 - Czy ktoś może po kolejnym mijającym sezonie wypowiedzieć się na temat tej skrzyni ? Czy były jakieś poprawki wzmocnienia tej skrzyni? 

Opublikowano

Nie wiem, jak obecnie, ale jak ja swojego kupowałem 3 lata temu, to 8R w porównaniu do 7R miał następujące zalety:

- filtr DPF "w rurze wydechowej" przy bocznym słupku

- skrzynia Power Shift. Jeżeli ciągnik ma iść w pole do ciężkiej pracy, to zdecydowanie polecam to rozwiązanie. Stara, sprawdzona, niezawodna konstrukcja.

- oś TLS (ale nie jestem pewien, czy siódemka też takiej nie miała)

- podobno w 7 były problemy z ciśnieniami w układzie hydraulicznym. Wiadomość od byłego pracownika.

 

 

Opublikowano

Branie starej 16 biegówki w tych czasach to nieporozumienie bo sie to wlecze 40 na godzine przy maks obrotach, dobra bo dobra ale nie na te czasy, z resztą ona jest dostepna do ok. 340km bo wiecej nie wytrzymie, ósemka ma oś ILS na wahaczach a siódemka ma tylko sztywną oś na siłownikach(całkiem nieźle się z nią jeździ nawet).

Opublikowano (edytowane)

Zawsze w największych ciągnikach był tylko powershift bo do takiej mocy nie było bezstopniówki(no teraz coś robią fendt np.), teraz w 9 jest e18 z resztą te skrzynie E to też powershifty lub prawie powershifty?

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Skrzynię poprawili na 2016 rok bo faktycznie działy się różne rzeczy min. szarpanie przy ruszaniu i zmianie kierunku jazdy itp.. A co do ceny to za 7250R to lekko 560000 zł a za 8R to 670000 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v