Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, jestem nowym na forum i potrzebuje informacji, jakie wspomaganie kupić do Ursusa c 360 3p ? Jest wiele rozwiązań, ale które jest najmniej awaryjne ? Może ktoś zakładał i orientuje się w temacie. Proszę o pomoc bo nie widzi mi się wydać ponad 2 tyś za coś z czego mogę tak do końca nie być zadowolonym, bo po prostu będzie się np.: często psuło.  Wiem że są tematy związane z Ursusem c 360 ale z tego co się orientuję to ma znaczenie podczas kupna jaki jest silnik.
Z góry wielkie dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

orbitrol i drążek wzdluzny. z poprzecznym chyba trochę drożej jest. jedno i drugie fajnie pracuje i raczej nie ma się co psuć. z wzdluznym słownikiem cierpi trochę was i może klin ścinac. pompa napędzana z rozrządu generuje dodatkowy koszt zakupu rozrusznika mniejszego o czym Ci nikt nie powie oczywiście przy kupnie wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zdzichu80    1

pompa napędzana z Koła na wale jest wydajniejsza kręci się na wolnych obrotach pompa w pokrywie jest sporo słabsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

koroll    14

my do 3p założyliśmy kupione na portalu aukcyjnym wspomaganie z słownikiem poprzecznym, napęd pompy z wału korbowego. na wolnych obrotach z bela na widlach jednym palcem można kręcić kierownica. cena wysoka ale ponad rok od zakupu i awarii brak. wadą to troche nosi przy dużych predkosciach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaką firmę polecacie ?
http://olx.pl/oferta/wspomaganie-kierownicy-do-ursusa-c-360-c-360-3p-4011-CID757-IDaQ3Lj.html#5a276d2214;promoted czy mówicie o takim wspomaganiu ?
I co masz kolego na myśli "wadą to troche nosi przy dużych predkosciach" ? Co się takiego dokładnie dzieje ?
I żeby zamontować wspomaganie to lepiej przed montażem tura czy nie ma to znaczenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

chodzi pewnie o to ze jak jedziesz szybko a kręci się bardzo lekko to najmniejszy ruch ręki oddzialowuje na koła i szybkie korekty dają efekt jazdy po całej drodze. a w 3p idzie zrobić z wału? tak kolo jest na wysokości chłodnicy. w zwykłej wał napędowy pompy przechodzi pod chłodnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 3 p tez przechodzi pod chłodnicą, więc myślę że się zmieści.
No a co uważacie o tym wspomaganiu co wcześniej wysłałem link ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Moim zdaniem nie ma sensu kupować za 2200 wspomagania, ja robiłem sobie sam wyszło mnie o 1000 zł taniej i wszystko poza siłownikiem na nowych częściach, nie wierz że pompa z wału lepsza bo to może w c 360 ale nie w c 360 3 P. ja mam oryginalną na rozrząd nie kumbinujesz nic tylko wyciągasz dekielek wkładasz i po sprawie, a wydajność że na każdych obrotach kręcisz palcem. Toci co piszą że z wału to nawet pewnie nie znają różnicy miedzy c 360 a c 360 3P. Masz trochę pojecia to ponad połowe Cię wyjdzie taniej jak zrobisz sam i wszystko kupisz oddzielnie i jeszcze sprzedasz kolumne kierownicza bo nie potrzebna bedzie i Ci sie zwróci, a gdy zakładasz tura to jeszcze prościej masz do zrobienia z mocowaniem siłownika. jak chcesz konkretne info pisz priv. u mnie dwa lata śmiga i nic do tej pory sie nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
apokalipto    1

mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Na to wygląda że orbitrol skoro tam jest wyciek.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez Rafiiiiiiiiii
      Witajcie mam taka prośbe o przekazanie mi wskazówek na temat jak wyeliminować luzy w kierownicy????
      Kiedy krence kierownicą musze przynajmniej 2 obroty zrobić zeby zaczeła skrencać??
      Kierownica sie unosi i opuszcza jest tam straszny luz i chodzi na boki prawa>>lewa...Czy ktoś to naprawiał???I wie co i jak???Bardzo prosze o wskazówki
    • Przez ADIOJCIEC
      Witam mam pytanie czy ktoś demontował siłownik wspomagania w ciągniku jak w tytule z resorowana osią i tuzem fabrycznym proszę o jakiś wskazówki będę bardzo wdzięczny pozdrawiam
    • Przez Piotrrek
      witam
      remontuje moją c 360 i kupiłem sobie do niej kierownice bo stara mi się nie zabardzo podobała , chcaiłem ją zmienić.
      Odkręciłem główną śrube wraz z zawleczką ,
      moje pytanie jest takie;
      jak odkręciłem tą śrube to kierownica ani drgnie , czy coś jeszcze ją trzyba ? czy tylko to miejsce się zapiekło i trzeba na chama ?
    • Przez francuz6666
      Jak wymienić łożyska na wałku kierowniczym w ursusie 360? (przekładnia ze spawaną rurą)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.