Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mój Massey 698 nie chce odpalić. Prawdopodobnie wczoraj brakło paliwa (chociaż nie zgasł) i dziś rano już nie chciał zapalić, Zatankowałem go i odpowietrzyłem. Paliwo wszędzie dochodzi. Rozrusznik kreci. Odlali raz na jakieś 2-3 sekundy po czym sam zgasł. Z komina leci szarawo-biały dymek przy kręceniu rozrusznikiem. Mieliście takie przypadki? Co mam zrobić? Co mu dolega?

Opublikowano

jak było do końca wszystko dobrze i odpalał ale prawie brakło paliwa to musi być gdzieś przypowietrzony układ paliwa, odpowietrzyłeś go i od tej pory nie zagadał?
ja stawiam na zapowietrzenie, odkręć troche przewód doprowadzajacy paliwo do wtrysku porządnie cały układ odpowietrz i jak nic to coś innego trzeba szukać ale trzeba mieć pewność że układ paliwa jest 100% odpowietrzony

Opublikowano

odpowietrz go dobrze sprawdź wszystkie opaski czy nie poluzował się przewód sprawdź czy masz gumki przy króćcach mi to wygląda że go nie odpowietrzyłeś do końca najpier filtr paliwa odpowietrz i pompuj i na pompie 2 śrubami na zmianę odpowietrzaj lub poluzuj wtrysk (ostatni i 2 min i odpowietrzony )

Opublikowano

Witam ponownie... Niestety znowu mam problem z moim MF 698. Po przekręceniu kluczyka żadna kontrolka się nie świeci  i rozrusznik nie kreci, nic a nic. Oczyściłem klemy, mase itp bezpieczniki wszystkie ok. Dalej nie wiem co robić? Może wiecie jaka jest przyczyna?

Opublikowano

jezeli brak reakcji rozrusznika po przekreceniu kluczyka to sprawdz czujnik polozenia luzu jest on pod kabina. najlepiej zewrzyj te kable razem i sprawdz czy odpali. mialem ten sam problem jak byl mroz -15 a teraz normalnie dziala.

Opublikowano

To nie czujnik w skrzyni. Koledze @Ptasznik nie świeci żadna kontrolka po przekręceniu kluczyka, czujnik w skrzyni nie powoduje takich objawów- przy uszkodzonym czujniku kontrolki świecą ale rozrusznik nie kręci, gdyż jest przerwa w obwodzie sterowania rozrusznikiem. Obstawiam stacyjkę, ewentualnie przerwany/odkręcony przewód zasilający do stacyjki, może należałoby sprawdzić bezpieczniki (nie tylko te na desce rozdzielczej, często jest dołożony bezpiecznik na przewodzie, przy rozruszniku). Mniej prawdopodobne jest całkowite padnięcie akumulatora. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v