Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,
Czy ktoś mógłby wyjaśnić mik jaka to skrzynia? jak sie nazywa jak sie sprawuje ile mth wytrzymuje i jak droga jest w naprawach?
pozdrawiam wszystkich

post-107637-0-96428300-1454053166_thumb.jpg

Edytowane przez _Grzesiek_5
Opublikowano

ile skrzynia wytrzyma wszystko zalezy od operatora i zmiany oleju i filtrow na czas ten powerquad to dobra prosta w obsludze skrzynia koszy naprawy ?dobre pytanie zalezy co tam sie w niej stalo wiec kazdy przypadek jest inny pozd

Opublikowano

No właśnie to jest pytanie jak poprzedni właściciel dbał i ile ciągnik ma nakrecone, u mnie jest małe ciśnienie na skrzyn 10 barów wiec jak serwisant powiedział ten ciagnik już powinien nie jeździć, a jeździ i ciagnie, wiem że na pewno są tarczki do wymiany półbiegów. Mam do kupienia skrzynie za 7000 zł i nie wiem czy lepiej bedzie opłacało sie kupić druga ewentualnie złożyć z dwóch jedna i jak cos slabe to wymienic na nowe, zwrocą mi sie jakieś kosat
koszty bo jeszcze sprzedam to co mi pozostanie, a zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem bo mam skrzynie bez F a tamta ma pełen zakres i chciałbym szybszą. co o takim rozwiazaniu myślicie? warto czy lepiej zrobić swoją
jeszcze jedna sprawa serwis wymieniał mi olej i nie wyczyścił tej siateczki ( serwis brawooo) może być zapchana i to mieć związek z niskim ciśnieniem?

Opublikowano

grzesiek ta skrzynia jak jest kpl i sprawna to za 7tys zl bierz zeby tylko jakas tam ze spalonego traktora nie byla z dwoch zawsze cos tam zrobisz a z czesci co zostana zawsze sprzedac mozesz a ten filt siatkowy to sam go wyczysc i spr ale faktycznie pan z serwisu sie nie popisal pozd

Opublikowano

właśnie jest ze spalnego ale spalonego w takim stopniu że jeszcze była możliwość go odpalenia, skrzynia podobno nie była spalona, jeszcze nie widzialem ale bede ogladał wiec zobaczymy co to, wydaje mi sie że ze spalonego ( zależy w jakim stopniu) lepiej kupić bo to że ciagnik śmigał tylko przez spalenie jest do rozbiórki, no nie wiem zobaczymy jak wyglada gdy ja zobacze, jest czas na gwarancje rozruchową wiec jak sam bede robił to będą niewielki koszty jakby było coś nie tak, no zobaczymy jaki stan tej skrzyni gdy ją zobacze, dzięki za podpowiedźi pozdro

Opublikowano

a to spoko jak do skrzyni ogien nie doszedl i jest farba super a z ta gwarancja rozruchowa to ty w bajki niewierz czsem z nowa rzecza problemy sa ze zwrotem w sklepie a co dopiero od mietka z podworka pamietaj przed kupnem ogladasz sprawdzasz targujesz i jak ci pasuje kupujesz przynajmniej ja tak robie pozd

Opublikowano

No właśnie jestem świadomy co do gwarancji że jak już kupie wmontuje to już dalej nie mam na co liczyć ze strony sprzedającego jaby było coś nie tak, zobacze na żywo to wtedy można myśleć czy warta kupna, no i targować itd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gabrysszostak
      Witam, mam pytanie, czy da się odblokować bieg F w John Deere 6100 z 1996 roku albo jak sprawdzić, czy ten bieg się w nim znajduje oraz czy trzeba było by podnosić kabinę do sprawdzenia biegu?
    • Przez marcinus99
      Witam!
      Szukam instrukcji serwisowej TM4487. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Artur312
      Witam mam problem z podnośnikiem. Ze cały czas pompa bije ciśnieniem
      jest brak regulacji siły uciagu, podczas prób zmiany pozycji na potencjometrze dochodzi do dziwnego zjawiska cały układ zaczyna dziwnie działać tzn ramiona podnoszą się do końca pompa wyje oraz potencjometr od szybkości reakcji zamienia się w pokrętło od podnoszenia i opuszczania. Problem znika po natrafieniu pokretlem potencjometru od siły uciagu w "punkt" który odblokuje caly panel sterowania , lecz siła uciagu nadal nie dziala.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v