Skocz do zawartości

Zetor 6718, zapowietrza się, gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, mam problem gdzieś blokuje mi się paliwo;/ nie dochodzi do odstojnika, ciągnik przez to gaśnie, trzeba pompować ręczną pompką przy odstojniku żeby pociągnął ropy, nieraz nie chce też pociągnąć, nie wiem jaki mam zbiornik bo wyjście jest chyba z dołu i z góry, wrzucam fotki zobaczycie. Czy pompa nie powinna ciągnąć od góry? od góry też jest dojście na zdjęciach widać, ale chyba z dołu dochodzi do odstojnika? nie znam się na tym;/ odstojnik przeczyściłem i dalej to samo kupe jakieś syfu się zbiera, ale jest tam przecież jakieś sitko więc nie powinno się blokować;/

 

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1aUI2bF93bDNkNk0/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/folderview?id=0Bwyz6vyltlZ1M3owWGJ2Qi1ueTg&usp=sharing

 

Edytowane przez tre_k
Opublikowano

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 

Opublikowano

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 

Już poprawiłem, linki działają,. 

 Jak w zbiorniku? jak się tam dostać?

Opublikowano

Ciągnik mam od maja... nie denerwuj się na mnie, wcześniej nie miałem z tym styczności. Dlatego się tu pytam, nawet nie wiem, którędy wlać olej do silnika.. 

Opublikowano (edytowane)

Nie denerwuję  się , pisze  tylko żebyś przedmuchał sprężarką dolną  rurkę co wchodzi do  zbiornika i zmienił przewody  gumowe, bo pewnie są nieszczelne .

Jeśli nie pomoże sprawdzic pomkę  zasilającą .

  Olej wlewa sie    z drugiej strony bloku korek jest w takim deklu 

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Witam na pewno zapchlo się w zbiorniku paliwa , odkręcić ten przewód ktury jedzie do pompy zasilającej i zobacz czy leci paliwo jak nie to dmuchnji w ten przewód arz zacznie lecieć paliwo. A korek wlewu oleju jest po drugiej stronie tam na filtrze oleju jest tam taka śruba chyba na klucz 24 .

Opublikowano

pod górę w twoich stronach też samo leci?

Oczywiście że samo do góry nie leci, a w twoich stronach leje się do akumulatora ON .Temat jest o zetor 6718 a nie 7211 w nim akumulatory i zbiornik paliwa jest w tym samym miejscu co w c360 więc jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj.
Opublikowano

Witam jeśli masz oryginalną pompę paliwa to pamiętaj że stary olej zlewa się z dwóch miejsc . Nie pamiętam dokładnie ale pierwsza śruba od spustu oleju powinna być koło pompki zasilającej tylko nie pamiętam czy zlewj czy sprawnej taka na klucz chyba 17 i przecięta n śrubokręt płaski a druga jest na legulatorze obrotów. W lewa się olej na pompie tym odpowietrznikiem z lewej strony a na legulatorze to masz tam na środku taki dekielek na cztery sruby M5 a w środku tego degla jest śruba na śrubokręt i tamtędy lejesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v