tre_k

Zetor 6718, zapowietrza się, gaśnie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
tre_k    0

Panowie, mam problem gdzieś blokuje mi się paliwo;/ nie dochodzi do odstojnika, ciągnik przez to gaśnie, trzeba pompować ręczną pompką przy odstojniku żeby pociągnął ropy, nieraz nie chce też pociągnąć, nie wiem jaki mam zbiornik bo wyjście jest chyba z dołu i z góry, wrzucam fotki zobaczycie. Czy pompa nie powinna ciągnąć od góry? od góry też jest dojście na zdjęciach widać, ale chyba z dołu dochodzi do odstojnika? nie znam się na tym;/ odstojnik przeczyściłem i dalej to samo kupe jakieś syfu się zbiera, ale jest tam przecież jakieś sitko więc nie powinno się blokować;/

 

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1aUI2bF93bDNkNk0/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/folderview?id=0Bwyz6vyltlZ1M3owWGJ2Qi1ueTg&usp=sharing

 

Edytowano przez tre_k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

W zbiorniku tam gdzie idzie waz ssacy z pompy jest sitko i pewnie jest zaocgane i nie moze przepuscic paliwa....
Odkrec to i przeczysc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tre_k    0

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 

Już poprawiłem, linki działają,. 

 Jak w zbiorniku? jak się tam dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Przedmuchaj  sprężarka  przewód  zasilający i  zmień przewody na nowe 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Zbiornik jest wbudowany i nie ma do niego dojścia, od strony kabiny wcale, jaka podłoga? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Chcesz  to zrób jak pisałem  - nie  to rób jak uważasz 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Ciągnik mam od maja... nie denerwuj się na mnie, wcześniej nie miałem z tym styczności. Dlatego się tu pytam, nawet nie wiem, którędy wlać olej do silnika.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Nie denerwuję  się , pisze  tylko żebyś przedmuchał sprężarką dolną  rurkę co wchodzi do  zbiornika i zmienił przewody  gumowe, bo pewnie są nieszczelne .

Jeśli nie pomoże sprawdzic pomkę  zasilającą .

  Olej wlewa sie    z drugiej strony bloku korek jest w takim deklu 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam na pewno zapchlo się w zbiorniku paliwa , odkręcić ten przewód ktury jedzie do pompy zasilającej i zobacz czy leci paliwo jak nie to dmuchnji w ten przewód arz zacznie lecieć paliwo. A korek wlewu oleju jest po drugiej stronie tam na filtrze oleju jest tam taka śruba chyba na klucz 24 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

sprawdz kranik, może w nim być syf i krućce[ śruby] paliwa,  w krućcu być może jest syf i zatyka paliwo no i filtry  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

pod górę w twoich stronach też samo leci?

Oczywiście że samo do góry nie leci, a w twoich stronach leje się do akumulatora ON .Temat jest o zetor 6718 a nie 7211 w nim akumulatory i zbiornik paliwa jest w tym samym miejscu co w c360 więc jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam jeśli masz oryginalną pompę paliwa to pamiętaj że stary olej zlewa się z dwóch miejsc . Nie pamiętam dokładnie ale pierwsza śruba od spustu oleju powinna być koło pompki zasilającej tylko nie pamiętam czy zlewj czy sprawnej taka na klucz chyba 17 i przecięta n śrubokręt płaski a druga jest na legulatorze obrotów. W lewa się olej na pompie tym odpowietrznikiem z lewej strony a na legulatorze to masz tam na środku taki dekielek na cztery sruby M5 a w środku tego degla jest śruba na śrubokręt i tamtędy lejesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinas16    1

pompka zasilająca czyli ta ręczna? Tym małym otworem się wlewa? Ile powinno się nalać oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
    • Przez leszekd
      Witam
      Czy ktoś się spotkał z zetorem w którym montowano silnik perkinsa 4ro cylindrowy??
      Dodam że chodzi tutaj o maszynę wywodzącą się klasy np xx11 (np 6011) stary zetor z perkinsem.
      Brak jakichkolwiek danych tabliczki pozrywane.
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.