Skocz do zawartości
tre_k

Zetor 6718, zapowietrza się, gaśnie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
tre_k    0

Panowie, mam problem gdzieś blokuje mi się paliwo;/ nie dochodzi do odstojnika, ciągnik przez to gaśnie, trzeba pompować ręczną pompką przy odstojniku żeby pociągnął ropy, nieraz nie chce też pociągnąć, nie wiem jaki mam zbiornik bo wyjście jest chyba z dołu i z góry, wrzucam fotki zobaczycie. Czy pompa nie powinna ciągnąć od góry? od góry też jest dojście na zdjęciach widać, ale chyba z dołu dochodzi do odstojnika? nie znam się na tym;/ odstojnik przeczyściłem i dalej to samo kupe jakieś syfu się zbiera, ale jest tam przecież jakieś sitko więc nie powinno się blokować;/

 

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1aUI2bF93bDNkNk0/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/folderview?id=0Bwyz6vyltlZ1M3owWGJ2Qi1ueTg&usp=sharing

 

Edytowano przez tre_k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

W zbiorniku tam gdzie idzie waz ssacy z pompy jest sitko i pewnie jest zaocgane i nie moze przepuscic paliwa....
Odkrec to i przeczysc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tre_k    0

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 

Już poprawiłem, linki działają,. 

 Jak w zbiorniku? jak się tam dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Przedmuchaj  sprężarka  przewód  zasilający i  zmień przewody na nowe 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Zbiornik jest wbudowany i nie ma do niego dojścia, od strony kabiny wcale, jaka podłoga? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Chcesz  to zrób jak pisałem  - nie  to rób jak uważasz 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Ciągnik mam od maja... nie denerwuj się na mnie, wcześniej nie miałem z tym styczności. Dlatego się tu pytam, nawet nie wiem, którędy wlać olej do silnika.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Nie denerwuję  się , pisze  tylko żebyś przedmuchał sprężarką dolną  rurkę co wchodzi do  zbiornika i zmienił przewody  gumowe, bo pewnie są nieszczelne .

Jeśli nie pomoże sprawdzic pomkę  zasilającą .

  Olej wlewa sie    z drugiej strony bloku korek jest w takim deklu 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam na pewno zapchlo się w zbiorniku paliwa , odkręcić ten przewód ktury jedzie do pompy zasilającej i zobacz czy leci paliwo jak nie to dmuchnji w ten przewód arz zacznie lecieć paliwo. A korek wlewu oleju jest po drugiej stronie tam na filtrze oleju jest tam taka śruba chyba na klucz 24 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

sprawdz kranik, może w nim być syf i krućce[ śruby] paliwa,  w krućcu być może jest syf i zatyka paliwo no i filtry  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

pod górę w twoich stronach też samo leci?

Oczywiście że samo do góry nie leci, a w twoich stronach leje się do akumulatora ON .Temat jest o zetor 6718 a nie 7211 w nim akumulatory i zbiornik paliwa jest w tym samym miejscu co w c360 więc jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam jeśli masz oryginalną pompę paliwa to pamiętaj że stary olej zlewa się z dwóch miejsc . Nie pamiętam dokładnie ale pierwsza śruba od spustu oleju powinna być koło pompki zasilającej tylko nie pamiętam czy zlewj czy sprawnej taka na klucz chyba 17 i przecięta n śrubokręt płaski a druga jest na legulatorze obrotów. W lewa się olej na pompie tym odpowietrznikiem z lewej strony a na legulatorze to masz tam na środku taki dekielek na cztery sruby M5 a w środku tego degla jest śruba na śrubokręt i tamtędy lejesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinas16    1

pompka zasilająca czyli ta ręczna? Tym małym otworem się wlewa? Ile powinno się nalać oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.