tre_k

Zetor 6718, zapowietrza się, gaśnie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tre_k    0

Panowie, mam problem gdzieś blokuje mi się paliwo;/ nie dochodzi do odstojnika, ciągnik przez to gaśnie, trzeba pompować ręczną pompką przy odstojniku żeby pociągnął ropy, nieraz nie chce też pociągnąć, nie wiem jaki mam zbiornik bo wyjście jest chyba z dołu i z góry, wrzucam fotki zobaczycie. Czy pompa nie powinna ciągnąć od góry? od góry też jest dojście na zdjęciach widać, ale chyba z dołu dochodzi do odstojnika? nie znam się na tym;/ odstojnik przeczyściłem i dalej to samo kupe jakieś syfu się zbiera, ale jest tam przecież jakieś sitko więc nie powinno się blokować;/

 

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1aUI2bF93bDNkNk0/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/folderview?id=0Bwyz6vyltlZ1M3owWGJ2Qi1ueTg&usp=sharing

 

Edytowano przez tre_k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tre_k    0

Ja  tu widzę tylko jedna fotke...

Ciągnie  z  dołu  zbiornika , bo jak jest  1/4 zbiornika  traktor  tez powinien jechać , górna rurka jest od nadmiaru.

Zmień przewód zasilający i opaski, sprawdź  pompkę zasilającą 

Już poprawiłem, linki działają,. 

 Jak w zbiorniku? jak się tam dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Przedmuchaj  sprężarka  przewód  zasilający i  zmień przewody na nowe 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Ciągnik mam od maja... nie denerwuj się na mnie, wcześniej nie miałem z tym styczności. Dlatego się tu pytam, nawet nie wiem, którędy wlać olej do silnika.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Nie denerwuję  się , pisze  tylko żebyś przedmuchał sprężarką dolną  rurkę co wchodzi do  zbiornika i zmienił przewody  gumowe, bo pewnie są nieszczelne .

Jeśli nie pomoże sprawdzic pomkę  zasilającą .

  Olej wlewa sie    z drugiej strony bloku korek jest w takim deklu 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam na pewno zapchlo się w zbiorniku paliwa , odkręcić ten przewód ktury jedzie do pompy zasilającej i zobacz czy leci paliwo jak nie to dmuchnji w ten przewód arz zacznie lecieć paliwo. A korek wlewu oleju jest po drugiej stronie tam na filtrze oleju jest tam taka śruba chyba na klucz 24 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

sprawdz kranik, może w nim być syf i krućce[ śruby] paliwa,  w krućcu być może jest syf i zatyka paliwo no i filtry  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

pod górę w twoich stronach też samo leci?

Oczywiście że samo do góry nie leci, a w twoich stronach leje się do akumulatora ON .Temat jest o zetor 6718 a nie 7211 w nim akumulatory i zbiornik paliwa jest w tym samym miejscu co w c360 więc jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam jeśli masz oryginalną pompę paliwa to pamiętaj że stary olej zlewa się z dwóch miejsc . Nie pamiętam dokładnie ale pierwsza śruba od spustu oleju powinna być koło pompki zasilającej tylko nie pamiętam czy zlewj czy sprawnej taka na klucz chyba 17 i przecięta n śrubokręt płaski a druga jest na legulatorze obrotów. W lewa się olej na pompie tym odpowietrznikiem z lewej strony a na legulatorze to masz tam na środku taki dekielek na cztery sruby M5 a w środku tego degla jest śruba na śrubokręt i tamtędy lejesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nokia01
      Witam wszystkich na forum. Mam problem i mam nadzieję że, mi w tym pomożecie. Zetor forterra  ma ciężko podczas prac z maszynami- brak mocy uciągu. Przebieg około 1700 mtg, nie kopci,zapala bez problemu.
    • Przez barttek790
      jak wyregulować ciśnienie oleju  w silniku zetor 5211
    • Przez Michal3512
      Witam
      Zauważyłem że zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Silnik nic nie dymił, odpalał za pierwszym obrotem. Przy odpalonym silniku wyciągnąłem miarkę oleju, a tam wypływało olejowe mazidło. Czyli wiadomo..... zdjąłem głowice - 1 tłok na górze był mokry reszta suche.
      Odkręciłem misę olejową, zalałem blok płynem i zostawiłem na noc. Po nocy widoczne były krople oczywiście na 4 cylindrze(tam gdzie siedzi grzałka) i delikatnie na 3.
      Zdjąłem wszystkie tuleje.  4 tuleje miała trochę rdzy a w bloku było sporo brudu, syfu, to chyba przez te dogrzewanie bloku silnika(grzałka fabrycznie montowana).
      1. Czy ten syf to normalne na 4 cylindrze ?
       
      Pierwszy tłok okazał się być mocno porysowany jak i tuleja. Prawdopodobnie będzie wymiana zestawu, zobaczę co powiedzą w zakładzie gdzie planują głowice, bloki itp.
      2.  I teraz zastanawiam się czy sama wymiana zestawu pomoże ? Co mogło być przyczyną tak porysowanego tłoka?
      Czyżby tuleja miała mikro pękniecie i pod wpływem temperatury się to rozszerzało i komora spalania zalewała się płynem chłodniczym, stąd ten mokre denko tłoka na pierwszym cylindrze ?
      3. Czy można wymieniać tylko jeden zestaw cylindra czy trzeba już wszystkie 4 zestawy ?
      Pozostałe tłoki i tuleją sa w idealnym stanie, widać ślady honowania, brak rys i progów. Wątpię że są to oryginalne zestawy, pewnie ktoś nie dawno to zmieniał.
      4. Czy na laskach popychacza zaworów okrągła końcówka może wypadać, czy powinna być ciasno wprasowana bez luzu? U mnie na dwóch laskach ruszają się końcówki i wypadają.
      5. Zauważyłem że na jednym ramienu wału korbowego jest luźny przeciw ciężar, czy da się to jakoś dokręcić bez demontażu wału korbowego ? Dokładnie tam jeszcze nie zaglądałem od spodu dlatego pytam.
      6. Cała część wtryskiwaczy co siedziała w głowicy były bardzo mocno pordzewiałe. Z dużym oporem wyszły. Czy to oznaki przegrzania silnika ?
       
      Ciągnik kupiony rok temu z krajów skandynawskich, przebieg ponad 5tyś mth.
       








    • Przez zetoreXPL
      Zastanawiam sie nad remontem Zetora 7745. Na internecie znalazłem kilka zestawów naprawczych (Zetor, Mahle , Kolbenschmidt).Pytanie jaki będzie najlepszy, może ktoś z Was zakładał  i ma jakies doświadczenie. I czy brać na 3 czy na 4 pierścienie.
       
      Dziękuję i czekam na odpowiedzi
    • Przez Historyk
      Witam, mój Zetor 7011 kopci na niebiesko. Moc jest, wkręca się w obroty, aż miło spojrzeć. Czytałem o tym, że olej dostaje się do ropy i stąd ta barwa. Jednak silnik nie wydaje się "jeść" oleju, stan jego jest stabilny.
      Co mogę zrobić by pozbyć się tego problemu?
      Jaka może być przyczyna tego stanu rzeczy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.