Skocz do zawartości

Polecane posty

Bartys12    1

Witam mam zamiar kupić używanego JD 6830P i zastanawiam się czy jest możliwość wzięcia serwisu JD by mi go spr czy jest wart tej ceny i czy wszystko w nim gra chciałbym wiedziec ile kosztowala by taka usluga i co by byli w stanie sprawdzić Pozdrawiam

Edytowano przez Bartys12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    98

zawsze jest zależy tylko od Ciebie no i m.in ceny ;) . Najlepiej wyszukaj najbliższego serwisu jd (gdzie stoi ciągnik) i tam zadzwoń będziesz wiedział co i jak i za ile (za rozmowę nie płacisz  ;)

 

Możesz też wziąść kogoś z warsztatu napraw cena pewnie będzie mniejsza na forum jest kilku co się znają i maja sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    9

z tymi serwisami blisko maszyny to jest roznie ostatnio kupowalismy znajomemu john deera i ten sprzedawca mowil jak to jest przyjezdza taki z serwisu  z ludzmi podchodzi do niego i mowi ze jak dostanie np 1tys to ciagnik sprzedany bo powie kupujacym ze z ciagnikiem wszystko  ok a Ci polegajac na jego zdaniu kupia maszyne niekoniecznie dobra takze najlepiej wziac zaufana osobe lub kogos znajomego kto sie na tym zna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenek_19    4

crvx40 jest tak jak mowisz a nawet sprzedajacy na boku sam proponuje dole za sprzedanie i interes sie kreci wszyscy zadowoleni :lol: pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartys12    1

Aha rozumi :( taa właśnie tylko jie mam osoby którą się zna na tak nowych ciagnikach i w premium jest trochę elektroniki trzeba to jakoś spr czy to dobrze działa ale jak? Jedyna osoba jaką znam ma jd 6920s ale tam nie ma komputera pokładowego itp a jeszcze takie pytanie lepiej kupić nowszego lepiej doposazonego jd6630p czy np o rok starszego i ubozsza wersje np bez przedniego tuza jd6830p jakie są ruznice między tymi ciagnikaki tylko 10km? Dodam że ciągnik musi mieć skrzynie autoquad plus 24/24 najwyżej 20/20 ale na pewno autoquad plus eco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz wybierać JD między premium a zwykłą wersją , polecam premium. Lepsze wyposażenie. Jeżeli masz wybór JD 6630P vs JD 6830 to weź lepiej 6630P.

Oczywiście Premium są droższe. Piszesz że '' o rok starszego i uboższą wersje np bez przedniego tuza jd6830p '' .Premium to premium. Jeżeli ma być uboższa wersja to zwykła wersja. Premium nie mają uboższych wersji , w wyposażeniu są takie same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DamianMC16
      Witam
      Gdzie mogę kupić lub zregenerować deskę rozdzielczą od ciągnika John Deere 6220.
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez tjomek
      Panowie mam problem mój John Deere 6300 ciepły nie chce odpalać.  Miał ktoś taki problem?? 
    • Przez mccormick2000
      witam. mam pytanie. jak sprawdzic czy traktor jest wyposazony w system naprowadzania ? dodam ze ciagnik jest bez monitora tylko ma na słupku wyswietlacz predkosci i obrow i na panelu bocznum dwa male wyswietlacze . uchwyt do anteny i wtyczka jest juz na dachu oryginalnie na traktorze. mam mozliwosc przelozenia anteny i wyswietlacza z kombajnu i podpiecia go pod gniazda na slupku po prawej stronie. wystarczyloby przelozyc te dwa elementy czy musza byc jeszcze jakies czujnikk kata skretu ? jak to w tym modelu moze wygladac ?
      z gory dzieki i pozdrawiam
    • Przez GV103
      Mam problem z układem kierowniczym w John Deere 6910 z 2001 roku.Są drgania na kierownicy i hałas w okolicy pompy hydraulicznej i rozdzielacza z tyłu ciągnika nie da się jeździć .Na zimnym oleju w ciągniku gdy się kręci kierownicą jest wszystko w porządku,dopiero jak się ciągnik rozgrzeje tak po 30 min to dopiero zaczyna kierownica drgać.Pompa hydrauliczna była u regeneracji przed regeneracją było tylko 130 bar na rozgrzanym oleju i świeciła się kontrolka STOP ale wszystko z układem kierowniczym było dobrze tylko długo podnosił narzędzie i trzeba było dodać gazu żeby podniósł czy obrócił pług  ,po regeneracji jest 200 bar z podnoszeniem niema już problemu podnosi bardzo szybko ale jest problem z kierowaniem.Jest to pompa tłoczkowa o wydajności 98 litrów na minute i ciśnieniu 200 bar.Może ktoś wie co wywołuje te drgania na kierownicy?? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.