Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w temacie, posiadam New Hollanda/Forda 7740 z 95r bez ehr od 2 lat. Ciagnik bez zastrzezen, ciezko pali w mrozy ale idzie z tym sie uporac. Ale do rzeczy. dzisiaj stala sie nieprzyjemna sytuacja, przy pracy przy ładowaczu, nagle ciagnik ustał a silnik pracował normalnie, wrzucajac biegi, wyswietlaly mi sie normalnie na ekranie ale wrzucajac rewers, ciagnik tylko lekko drga i nie jedzie a silnik pracuje nieco ciezej. sprawdzałem wszystkie mozliwe kombinacje i nic, za kazdym razem czy to do przodu czy do tylu, ciagnik tylko lekko drgnie. dodam ze hydraulika dziala bez zarzutu. odsłoniłem wiec wejscie linki rewersu pod kabina, linka była troche luzna ale przykrecenie jej nic nie dało. pod pokrywa zerknałem na tryby ale tez wydaje sie wszystko okej, rewers przeskakuje. czujniki na swoim miejscu. prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to moze byc. dodam ze nie wyswietla mi zadnych bledów. pokazuje biegi normalnie, bez zadnych bledów.

Prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Oj coś mi pachnie wysprzęglikiem ph34r.png ale to tylko moje domysły. Bo w Fetorze miałem takie same objawy i winny był cieknący wysprzeglik.

Edytowane przez Horsz
Opublikowano

Jeśli rewers  w  skrzyni  przeskakuje , to cos ze sprzęgłem  pewnie .

Zdarza  sie  że  jak  za mało się  wciśnie sprzęgło-  to nie  jedzie  , ale  wtedy  wyskakuje  błąd  CP .

A może  przez  przypadek  weszłeś  w tryb  kalibracji ...

Opublikowano

Cp nie wyskoczyło, Cal tez nie.. normalnie pokazuje stopnie biegów. sprawdzalismy zawory, tez sie otwiera. wyglada to na to ze jest za slabe cisnienie i jak dosunie tarcze, cisnienie pusci i odsuwa sie. dlatego tylko drgnie i nie daje rady ciagnac. mozliwe zeby sie uklad zapowietrzył?

Opublikowano

Ja dalej będę upierał się nad wyprzęgnikiem, uszczelniacz pościł na tłoku wysprzeglika dlatego niema ciśnienia,

 

A  nie jest  tak że ciśnienie na  wysprzęgliku,  jest tylko jak wciśniesz  sprzęgło? 

W  tym traktorze  akurat sprzęgło jest na elektrozaworze  , ale  to akurat nie  robi różnicy...

Opublikowano (edytowane)

To  oznacza prawdopodobnie - że  skończyły  sie  tarczki na  sprzągiełkach ....

 

 

Kalibrowałes  teraz  ? jak  przestał jeździć  znaczy? 

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Działamy ciągle, z uzytkownikiem tego forum, ktorego nazwy nie bede wymienial z grzecznosci ale gosc ma pojecie. robiona kalibracja, czujniki sprawdzone, cewki przekladane, elektryka jest okej. Cisnienie mierzone na tarczach, na tarczy 1 i 2 jest 6 atmosfer wiec jest za mało. Najprawdopodobniej ma jakies przecieki. Jutro chyba zmierze cisnienie na tarczy 3 i 4 i bedzie wiadoma diagnoza.. Nie unikne rozpoławiania. Jak bede cos wiedzial to na pewno opisze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v