Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie moze ktos mi podpowie gdzie szukac przyczyny nie dzialaja mi siwiatla mijania i drogowe
Wlacznik sprawny 4 przekazniki tez bezpieczniki od swiatel tez sprawne ale niema w nich napiecia jesli podam prad z innego zrudla na bezpieczniki to swiatla swieca
Z gory za ratunek wielkie dzieki

Opublikowano

Kolego zobacz pod maską czy przekaźniki są sprawne druga opcja to poniżej bezpieczników złącze kabli do kabiny może zawilglo i nie ma przejścia i jak będziesz składał to delikatnie i czasami ludzie robią sami sobie jakiś dodatkowy prąd do kabiny zobacz czy od rozrusznika idze jakiś dodatkowy kabel z bezpiecznikiem lub przekaźnikiem.i zobacz za siedzeniem z prawej strony na dole są bezpieczniki

Opublikowano

Pod maską kolo orbitrola zobacz i czy do niego nie idzie prąd od rozrusznika nie bardzo pamiętam bo tych modeli mx miałem niedużo bardzo dobrze znam maxxum i te są bardzo podobne rozwiązania w mx. I sprawdź przekaźniki wes akumulator żarówkę i sprawdź czy otwiera i zamyka prąd możesz też to sprawdzić jak dasz prąd na bezpiecznik od świateł jak ci się nic nie uda to podłącz nowy kabel z bezpiecznikiem zamontuj kolo pozostałych i podłącz go pod przekaźnik ale w żadnym wypadku nigdy nie odetnij jakiegoś kaleką w tym traktorze bo elektronika case ih działa na zasadzie kombinacji czyli z jednego kabla może działać w dwóch punktach lub więcej
Kabelka

Opublikowano

Juz go zlokalizowalem byl jeszcze pod instalacja i dlatego nie moglem go znalesc hehe ztopiony calkowice
Mozecie mi powiedziec ile on kosztuje i moze jakis zamiennik
Narazie zrobilem mostem i mijania mam pod zaplon

Opublikowano

A możecie mi powiedzieć co może być przyczyną tego że nie mogę na stałe włączyć świateł drogowych ( długich) Mijania palą się normalnie ale jak pociągnę tym przełącznikiem od kierunków do siebie to one tylko migną a jak będę trzymał to palą. Tu moje pytanie czy ten przełącznik koło kierownicy on ma tylko puścić prąd przez chwilę żeby uruchomić przekaźnik czy jak on działa ?

Opublikowano

Sprawdzę to , mam drugie pytanie możecie mi powiedzieć od czego zacząć bo nie wyświetla mi obrotów silnika w sensie pokazuje 0. Dodam że obroty wałka wyświetla tylko na 540 na 1000 kiedyś wyświetlał teraz już nie ... Od czego zacząć  kable przy alternatorze wszystkie są podłączone

Opublikowano (edytowane)

Jak sie troszke ociepli to posiedze w garazu i poszukam gdzie moze byc przyczyna braku obrotow silnika co do walka tez musze poszperac bo zeby nie bylo ja mam ten ciagnik dopiero rok i sam sie ucze
Jedyne awarie jakie usowalem w tym ciagniku to wom umarl awaria modulu z pramej strony na blotniku ale zostolo przerobine na przekaznik zewnetrzny
Druga to wrazenie slizgajacego sie sprzela pomogla zmiana oleju i filtra skrzyni
I teraz swiatla robie
Pozatym na 600/700 godzin nic sie nie dzieje


Sprawdz alternator bo moze kable sa podlaczone a on nie daje napiecia na obroty

Edytowane przez grzesmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v