Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć myślę nad zmianą ciągnika i zastanawiam sie nad renault , mam nastepujace pytania .
jak jest z dostępem do części?
czy są z tą marką jakieś większe problemy?
jak ze spalaniem?

Ciagnik ma być w zakresie od 70-85 km w cenie do 35 tyś.

Opublikowano

a no właśnie znaleźć nie zajechany a to prawie graniczy z cudem bo wszystkie są sprowadzane może i mają mało na licznik ale to zmylka. części są dostępne cena to już trochę powala , było gdzieś na forum że trochę dużo palą

Opublikowano

Sam się rozglądałem w podobnym zakresie ale jak zobaczyłem ceny części nawet tych używanych to trochę mnie odrzuciło dużo tańsze już np są do Mf-ów.

Opublikowano

Cena nowych części do mf jest faktycznie trochę tańsza, ale do renaulta niektóre części (skrzyni, zależy też od modelu) pasują od mf. Jedno jest pewne - silnik w każdym będziesz robił na nowych częściach a do skrzyni pewnie pójdą używki bo cena każdego modelu powala. Jest jeszcze pytanie - czy będzie potrzeba naprawy???

Ja osobiście polecał bym coś całkowicie mechanicznego RENAULT lub DEUTZ

Opublikowano (edytowane)

Cześci prowadzi claas, ale w praktyce duzo rzeczy mozna znaleźć przez internet poza serwisem.  Renault w ciagnikach moim zdaniem jest bardzo dobre,  mam starą renault z lat 80, kupiona jeszcze przed wejsciem do UE, jak kupiłem była bardzo zmeczona, licznik pokazywał 14000 ale pewnie kilka dobrych lat juz nie krecił , ale silnik ( i osprzet) oraz skrzynia  bez grama spocenia. Przez te 10 lat obrabiała u mnie średnio 50 ha w pługu  agregacie siewnym, gruberze itp. Przez ten czas psuły sie sporadycznie drobnostki - silnik, skrzynia biegów, sprzegło, mosty, hydraulika - nietykana przeze mnie. Od 3 lat mam nowy ciagnik ale daleko do tej solidnosci sprzed lat.    Silnik Mwm odpala do -20 C bez podgrzewania. Wada jest zazwyczaj brak sprezarki, hamulce - suche tarczowe . spalanie w 6 cylindrowych jest jak  w Fendt  (mwm) czyli jedno z mozliwie najmniejszych.   JEsli znajdziesz egzemplarz  w dobrym stanie bez ehr i połówek to napewno bedziesz mega zadowolony,

Edytowane przez slav

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v