Skocz do zawartości
Dawid-Zetor

Ciecz w kołach T 25

Polecane posty

vademecum    25

próbowałem, ciągnik jest cięższy i ma lepszą przyczepność. Natomiast frajda kończy się jak przyjdzie zima, nie spuścisz całej wody a lud wśrodku szybko uszkodzi dętke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maximek    4

można zawsze wlac płynu do chłodnic z domieszką wody i będzie git. Kiedyś zalewałem na przód do ciągnika do agregatu i latał aż miło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid-Zetor    1

A czy silnik nie będzie miał dużego obciążenia i jeszcze jak wlać tę wodę przez zwykły wentel czy jest jakiś specjalny? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

ja wykręcałm wętyl i lałem do pełna, a później dobijałem wode jak powietrze. Miałem czeską pompe ślimakową która dawała nawet 15 atm.
A jak boisz sie o silnik to spróbój nabić helu, będzie miał lżej

Edytowano przez vademecum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

Tak i no pytam z ciekawości.Dzięki koledzy spróbuje coś wykombinować w swoim władku -_-

 

sposób u francuzów , albo grubo albo wcale :D 

post-150558-0-36880100-1451466107_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez manio10
      Wigan,prosba I o pomoc w wycenie, 77 rok,brak dok,brakes kabiny, opony x 4 kiepskie. Glowice po remoncie,Pompeii po regeneracji,oswietlenie czesciowo now swieci. Podnosnik,skrzynia ok. 2 wajchy. Jak myslicie Ile jest wart?
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez Miodu90
      Witam. Chodzi o wladimirca t-25. Problem jak w temacie. Podczas jazdy nagle zabraklo ladowania. Alternator goracy ze nie idzie go dotknąć. Amperomierz pokazuje 0 chociaz od czasu do czasu na 2-3 sekundy pokazuje na +. Tak jakby na chwile lapal ladowanie. Raczej jest dobry bo np przy wlaczonych swiatlach pokazuje na -. Kolo alternatora od paska sie nie grzeje. Jest lekko cieple ale to normalne. Pasek nie jest bardzo natepiony. Nie slychac tez nic niepokojacego z alternatora. Zwarcia raczej tez niema bo na kablach nic nie widac ani nic sie nie kopci. Alternator ten 400w bo chyba byly 2 radzaje. Mial ktos podobny problem? Moze jakies pomysly co jeszcze sprawdzic? Prosze o porady.
    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
×