Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam :) Mam problem z włączaniem  biegów terenowych(tzw.żółwia) w moim ciągniku :)

Z prawej strony jest pięć elektrozaworów które są widoczne na zdjęciu,jest tam także kostka do której wchodzi masa i wychodzi dwa przewody.Są one połączone w kostce dwoma opornikami :) Od czego jest ta kosteczka? Czasami nie chce mi się załączyć przedni napęd,pod obciążeniem się załącza :) Czy da się je jakoś przeczyścić?Nie wiem czy po odkręceniu olej nie wyleje się ze skrzyni.

 

post-105740-0-53285700-1450800433_thumb.jpgpost-105740-0-00129200-1450800442_thumb.jpg

Z góry dziękuje :)

Edytowane przez benyk123
Opublikowano (edytowane)

o f*ck :D nasi tu byli :D

 

żółw/zając - pierwszy od dołu

napęd - drugi od dołu

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Pewno sprzęt od handlarza albo co lepsze od pechowego nabywcy który kupił u handlarza doprowadził do stanu aby poszło i sprzedał. Odkręć cewkę tę do której podłączony jest przewód wykręć trzpień (tylko nie uszkodź) złóż do kupy i podłącz pod prąd  i zobacz czy chodzi trochę oleju uleci ale dosłownie kilka kropel ewentualnie sprawdź czujnik z dołu skrzyni pod lewarkami od biegów ten z trzema przewodami czy działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v