Skorka94

sprzęgło massey 3690

Polecane posty

Skorka94    0

Witam. Niedawno kupiłem masseya 3690 i od samego początku mam problemy ze sprzęgłem, bardzo ciężko się wciska i nie chaiło dobrze wysprzęglać. Po rozpołowieniu ciągnika okazało się ze cieknie wysprzęglik, dorobiliśmy te dwa bolczykli i wymieniliśmy uszczelniacze, już nie cieknie ale nadal się cięzko wciska. Zastanawiam sie czy nie ma może innych rodzai wysprzęglika do tego ciągnika, w katalogu widziałem że jest ten co ja mam i był też drugi z taką jak by gumową charmonijką. Prosze o pomoc i jakieś sugestie dlaczego tak ciężko może wciskać się pedał. Sprzęgło jest dwutarczowe, a i ciągnik ma wympontowany dynashift, kupiłem już go takiego, jest tylko dorobiony łącznik zamiast niego, czy to też może być powodem? Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Ikslis
      Witam mam problem z MF 6280 po zakupie okazalo sie że przy maksymalnym skreceniu kołami świecila sie kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni i ciagnik stawał ,gdy tylko troche sie "odpuścilo" ciągnik dalej jechal, przy włączaniu napedu lub blokady również stawał....po wizycie mechaników stwierdzili że słabe pompy wiec jedna poszla do regeneracji a druga została wstawiona nowa...filtry nowe olej też świeży a problem z kierownica jak byl tak jest...dodatkowo po wymianie  czasami na chwile wyskakuje owa kontrolka i chwilowo ciagnik staje...czy jest opcja zeby coś sie zapowietrzyło ? No i co z tym wspomaganiem ? Może ktoś miał podobna hece lub jest w stanie coś podpowiedziec ?
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
    • Przez Wojtekrumun
      Cześć! Czy ktoś mi może powiedzieć do czego służy komputer z wyświetlaczem nad ehr-em? I jak go uruchomić? Mam jeszcze problem z obrotomierzem. Nie działa jak uderzę w konsole to wskazówka zaczyna wariować. Liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam
    • Przez Wojtekrumun
      Cześć!mam problem z licznikiem,nie działa ale jak walne w konsole to wskazówka wariuje wchodzi na duże obroty bez dodania gazu.pozdrawiam
       
    • Przez losktos
      Pytanie głównie do posiadaczy Massey'ów serii 61XX, ale i posiadacze innych modeli mogą sie wypowiedzieć. Pytanie brzmi:
      Jak dokładnie działa wskaźnik temperatury płynu? Która kreska oznacza jaką temperaturę? I może bardziej ogólnie, jak w ogóle powinien się zachowywać wskaźnik?
      Jestem po wymianie obu termostatów. Płyn osiąga temperaturę około 80 C (mierzone termometrem w chłodnicy), termostaty się otwierają (chłodnica ciepła), wskazówka na wskaźniku dochodzi max do pierwszej kreski poza niebieskim polem (oczywiście przy jeździe bez obciążenia). Ogrzewanie w kabinie już po ok 10 minutach pracy ciągnika na postoju daje ciepłym powietrzem.
      Instrukcja działanie wskaźnika opisuje tak, że temperatura powinna się utrzymywać w zakresie zielonym (nie ma zielonego zakresu ale podejrzewam że jest to poprostu pole poza niebieskim do żółtego). Nasuwa się pytanie czy wskaźnik działa "nie liniowo"? Czyli np. pole niebieskie to temperatury do 70 C, kreski poza kolorami określają temperaturę od pierwszej kreski 80 do ostatniej np. 90, a pola żółte i czerwone to wyższe temperatury.
      Dodam tylko że przed czyszczeniem chłodnicy przy ciężkich pracach wskazówka dochodziła prawie do żółtego pola (z płynem nic się nie działo, ale trzeba było robić przerwy). Po czyszczeniu max połowa wskaźnika (i to nawet nie) a wystarczyło chwilę się zatrzymać na jałowych obrotach i spadała na niebieskie pole. W zimne dni np. przy transporcie trzeba było zasłaniać połowę chłodnicy żeby złapać przynajmniej koniec niebieskiego pola.
      W 3065 sprawa wygląda podobnie. Temperatura ciągle na polu czarno-zielonym niezależnie czy ma ciężko czy lekko. Jedynie przed otwarciem termostatu dojdzie do górnej granicy pola czarno-zielonego. Później utrzymuje się w połowie tego zakresu.
      Pytanie czy ten wskaźnik ma tak działać czy wariuje czujnik? Jak to wygląda u Was?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.