Rolnik7343

Krokodyl do łyżki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolnik7343    1813

Zastanawiam sie nad zrobieniem krokodyla do łyżki ale niewiem jakis sposób bedzie najlepszy zeby zamocowac do do łyżki bez jej zbędnych modyfikacji
Najprosciej było by kształtownik od ramki krokodyla przymocowac swozniami do bocznych scian łyżki ale niewiem czy to wytrzyma jak myslicie ?
Np. tak http://olx.pl/oferta/lyzko-krokodyl-lyzka-krokodyl-miniladowarka-CID757-ID64HCr.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Do  jakiego  traktora?  jaka  ta  łyżka?  zwykła  łyżka  jest  za  delikatna, żeby  zrobić  z niej  krokodyla ...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik7343    1813

łyżka metal-technik 2m

łyżka ma wzmacniane boki na rantach tak ze nie będzie problemu z wytrzymałością a dodatkowo chce w otwory wstawić tulejki

 

 

Mam plan jak to zrobić mniej więcej ale założyłem temat bo może komuś się przydadzą takie podpowiedzi a przy okazji i ja skorzystam z waszych podpowiedzi

Edytowano przez Rolnik7343

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dziku
      Witam:) Chciałbym sie dowiedziec jak najwięcej o dmuchawach ssąco tłoczących do zboża. Jak sie sprawują czy warto kupowac i jakie są ceny i jaka firma jest najlepsza. Pozdrawiam:)
    • Przez xxxMarcin3
      Witam, potrzebuje opinii na temat siewników Euromasz. Planuję zakup siewnika 3 metrowego, cena jest atrakcyjna, tylko nie wiadomo jaka jest jakośc za tą cene. 
    • Przez aezakmi666
      Witam konstruował ktoś z was wał oponowy posiewny z opon ?  Mam pomysła wykorzystać kilka jednakowych felg z oponami skręcać od środka do zewnątrz śrubami utwardzanymi na końcu dać jakieś piasty samochodowe wspawać to w ramkę żeby można było to dociążyć wał miał by służyć do wałowania posiewnego konstrukcja pod c360 więc raczej ciągana nie podnoszona ,zdało by się powyżej 3 metrów ale trzeba kombinować z rozkładaniem czekam na wasze sugestie , 
    • Przez warchest
      co powiecie na temat tej suszarni mial ktos z tym stycznosc jaka lepsza porcjowa czy zwykła przewożna w porcjowej koszt suszenia na agz jest wiekszy czy normalnie ze 1,7 litra gazu na tonoprocent ? https://www.olx.pl/oferta/suszarnia-do-zboza-rzepaku-kukurydzy-porcjowa-CID757-IDbAJE9.html#be450b18f9;promoted       
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.