Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez hicza, najgorsze wspomaganie układu kierowniczego, z tyłu felgi nie,oryginalne... ja młodszego 1614 kompletnego i w orginale na trójce skrzyni sprzedałem za 24 tyś......

Opublikowano

Miałem takiego, ZTS, wzmocniona hydraulika, 4 biegi, orbitrol, tur... na  szczęście to już przeszłość. Zamieniłem na DF DX 6.30. - 4 lata starszy, ale 6-biegowa skrzynia, w pełni zschrynionizowana, pomimo prawie 30 KM mniej, silniejszy, też 6-cylindrowy, ale chłodzony powietrzem, wygodniejszy, cichszy...

Jedyne czego żałuję, to że nie kupiłem go od razu, zamiast tego jeb..ego Zetora.

Darfarm, nie poddawaj się, może uda Ci się wpuścić kogoś w tą wspaniałą maszynę... Zwłaszcza za taką cenę!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez seba1224
      Tak jak w temacie do czego są te filtry na zdjieciu ? 

      zetor 16145 
    • Przez tombar123
      Jest do kupienia ciągnik, Zetor 16145. Pytanie do Was- to wersja eksportowa czy jakiś składak?
      Otóż:
      -rok produkcji 1984
      -jest silnik zwykły (właściciel zlikwidował turbo)
      -skrzynia 4 biegi
      -kabina trochę jak od Ursusa bo drzwi się otwierają jak "kurołap", klamka z przodu, ale w środku tapicerowana i podniesiona

      Orientujecie się co to za wersja? Czy takie były produkowane seryjnie czy to składak?

      Pozdrawiam  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v