Skocz do zawartości
Lukasz82

Co to za przyczepa.

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Michal984    576

Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem parę takich przyczep :) Ale każda była przerabiana z d-50

Edytowano przez Michal984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

To  że  ktoś  napisze  D50    , nie  znaczy  że  przyczepa jest   D 50   :P

 

D 50   to  2  osiowa,  6  tonowa   przyczepa 

 

 

314937011_2_644x461_przyczepa-d-50-dodaj

Edytowano przez mariuszd93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

To  żaden  diagnosta  nie  podbije  przeglądu  ,  a nawet  jak  po  znajomości  załatwisz-  to  przy  kontroli ,  też  nie  każdy  gliniarz  to  debil ... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal984    576

Tutaj się z tobą zgodzę :) wątpię nawet, żeby po znajomości załatwić do niej przegląd. Duże ryzyko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Jest duże prawdopodobieństwo że ta przyczepa została kiedyś przerobiona na potrzeby nauki jazdy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    174

@mariuszd 93 masz racje to jakiś ulep samoróbka przerobiona z D50 (paka z D50) ale @wlamaj1 ma też racje że takie chodziły za nauka jakzdy jak zmieili na egzamine na tandem na takiej podobnej zdawałem C+E wiec mysle ze to mogło być tak że jak ktoś miał przyczepe D50 i zrobil do niej zmiany konstrukcyjne na odpowiedniej stacji to może i teraz może być zarejestrowany i diagnosta zrobi przeglad bez problemu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie na takiej przyczepie jakieś 10-11 lat temu robiłem kurs na prawo jazdy kat. C+E. Tamta przyczepa była zarejestrowana i normalnie poruszaliśmy się z nią po drogach. Także z tą może być podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    177

Tutaj się z tobą zgodzę :) wątpię nawet, żeby po znajomości załatwić do niej przegląd. Duże ryzyko 

 

A ja się nie zgodzę.

Jeśli ma zrobiony przegląd po zmianach konstrukcyjnych ma takie same prawa do przeglądu i rejestracji jak ta co wyszła z fabryki.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Według mnie to jest oryginalna autosanka, często je można spotkac na nauce jazdy jak i dawniej na ulicach, (często je sie widywało za starami w latach 90'tych) Wątpie żeby to była przeróbka bo widziałem ich już kilka i każda taka sama, a wątpie w taki zbieg okoliczności....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0508    11

To na bank jest przerobiona d50 na potrzeby nauki jazdy, z której jak sądzę pochodzi. Takie jeszcze widywało się na ulicy dopóki egzaminy na C+E odbywały się na star 200 lub 1142. Ja spotkałem się także z d50 która była na jednej osi. Na pewno miała zgłoszone kiedyś zmiany konstrukcyjne, więc przejdzie bez problemy przegląd. Rejestracja pewnie jako ciężarowa, więc przegląd co roku i opłaty większe od rolniczej.

Taką to można by jedynie przerobić na platformę do bel, bo to sztywne jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maestro80    0

Moim zdaniem jest to przerobiona przyczepa z D50 widziałem dzisiaj taką na ulicy i na oryginalną nie wyglądała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RageMan
      Witam. Od pewnego czasu noszę się z pomysłem zbudowania sobie przyczepy na podstawie ramy od przyczepy ciężarowej. Mam jednak kilka wymagań, które być może wyeliminują ten pomysł, nie potrafię tego sam sprawdzić. Interesują mnie jedynie dwuosiówki, wywrotki 3-stronne, maksymalnie 12 ton ładowności. Potrzeba matką wynalazków, a że w ogłoszeniach ciężko trafić na zadowalającą mnie ofertę gotowej przyczepy, chciałem poszperać trochę w internecie i wykonać małe rozeznanie w dostępności takowych podzespołów. Zainspirowany projektem szwagra (objętościówka na tandemie, dlatego nie mogę podpytać o konkrety - inne zapotrzebowania), znalazłem ramy między innymi od przyczep Kassbohrer. Zastanawia mnie jednak, czy nie będzie ona zbyt długa... Chciałbym, żeby burty boczne nie były dzielone, bo może to być problemem przy wyładunku zbóż do kosza zasypowego na gospodarstwie. Stąd moje zmartwienia o długość, bo długa burta może szybko ulec odkształceniom, a następnie rozszczelnieniom (a przyczepa musi być szczelna, bo siejemy rzepaki). Poza tym, wywrot do tyłu też może być utrudniony na tak długiej ramie - trzeba byłoby porządnie wzmocnić górną ramę.
      W związku z tym, zanim zacznę robić sobie zbyt wielkie nadzieje, chciałbym spytać się Was, czy nie widział/słyszał/robił już podobnej modyfikacji? Czy jest to w ogóle opłacalne? Jaką długość ma rama takiej przyczepy ciężarowej (bez dyszla)? Jak to jest z rejestracją przyczep ciężarowych w gospodarstwie? Trzeba je przerabiać na rolnicze?
      Pozdrawiam serdecznie .
    • Przez agromalubosz
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą
      https://www.olx.pl/oferta/bruder-traktor-claas-nectis-267-f-z-ladowaczem-i-przyczepa-CID88-IDj3FXJ.html
       




       
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą - 95zł
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F - 55zł
      Bruder Przyczepa Wyrotka - 40zł
      --
      Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą dla najmłodszych i kolekcjonerów. Przedsiębiorstwo Handlowe Agroma S.A. jest dystrybutorem zabawek i modeli takich producentów jak Bruder i SIKU. Agroma S.A. to sklep z częściami do maszyn rolniczych i ciągników, elektronarzędziami, narzędziami i akumulatorami. Posiadamy szeroki asortyment i zachęcamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą produktów i części.
    • Przez darekk55
      Burty do przyczep – Producent – Transport na terenie całego kraju
       
      Zychar www.zychar.pl Producent burt do przyczep D35 D47 D50 D55 Brandys BSS HL HW IFA AUTOSAN, akcesoria rolnicze.
      Niskie ceny, wysoka jakość, szybka realizacja zamówień.
      Solidne burty do przyczep w przystępnej cenie. Wykonujemy burty na wymiar do przyczep, rozrzutników, aut ciężarowych, innych pojazdów. Wszystkie nasze burty wykonane są z blachy 2mm (3mm na życzenie).
       
      Produkujemy burty i nadstawki do polskich i zagranicznych przyczep wypełnione blachą 2mm tłoczoną w głęboki trapez. Standardowa wysokość 50cm (możliwość wykonania dowolnej wysokości). Burty są szczelnie spawane. Odtłuszczone i malowane przemysłową farbą podkładową, przygotowane do położenia farby nawierzchniowej. Możliwość umiejscowienia wysypu w dowolnej burcie w przyczepie.
       
      Istnieje możliwość zamówienia burt wraz z zestawem do dolnego otwierania. Posiadamy w ofercie zamknięcia, zawiasy, bolce, sworznie, wysokiej jakości odkuwki w bardzo atrakcyjnych cenach. Sprzedajemy również samą blachę trapezową o długości do 300cm. Blachę na podłogę dociętą na wymiar.
       
      Nie wymagamy zaliczek płatność przy odbiorze lub faktura terminowa.
      Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania
      ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TELEFONICZNIE
      Tel. 785 833 753
      Tel. 668 040 316
      e-mail: zychar1@o2.pl
      Produkcja Biłgoraj woj, Lubelskie
      Szybki Transport na terenie całego kraju.
      Możliwy odbiór osobisty


      ogłoszenia na OLX:

      https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/zhzb/










    • Przez dzony9203
      Witam, jestem w posiadaniu starego wózka. 
      Po kilku(nastu) latach w końcu planuję przywrócić go do normalnego stanu (podłoga, burty, światła i wywrot - reszta w miarę ok).
       
      Chciałbym go odnowić na wzór oryginału ale nigdzie niema tabliczki znamionowej.
      Dla ułatwienia dodam że tylna klapa otwierała się do góry.
       
      W załączeniu zdjęcia - może ktoś rozpozna.
      Dla mnie to jakiś autosan ale tu moje pomysły się kończą.
       
      Pozdrawiam

    • Przez dzony9203
      Witam.
      Planuje wykorzystać taką przyczepę i przerobić ją na przyczepę do bel.
      Obecnie ma jakieś 1,40m x 2,50m.
       
      Planuję aby miała jakieś 3 m szerokości a długości to zależy.
      W załączeniu zdjęcia, proszę o radę czy warto się za to brać.
      Pozdrawiam
       



×