Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy zrobilem cala przednia os w mf 255, cala przekladnie kierownicza. i na jednym drazu nie ma wogule luzu a na drugim jest znacznie wiekszy. I mam takie pytanie czy dorabial ktos drazek poprzeczny do przedniej osi bo jestem wlasnie zainteresowany takim czyms zeby usztywnic troche uklad. Szukalem na internecie ale nie znalazlem nic takiego jak drazki poprzeczne do mf255 sa ale cale ze wspomaganiem a mnie wspomaganie narazie nie interesuje.

Prosilbym o pomoc w dobraniu drazka poprzecznego bylbym bardzo wdzieczny

pozdrawiam

Opublikowano

jak koncowki drazka bo nie za bardzo rozumie a nie ma na internecie gotowego do mf 255? bo ja nie mam za bardzo jak dorobic a jak pojde do kogos zeby dorobil to znow powie ze sie nie oplaca bo za duzo bedzie kosztowac.

Doradzicie koledzy konkretnie zeby to samemu zrobic?

Opublikowano (edytowane)

Do zamontowania drążka poprzecznego potrzebne jest ramie zwrotnicy prawe i lewe,piastka wentylatora poniewż musisz chłodnicę przesunąć do przodu by niekoligowało z drążkiem  piastka 40 zł ramię 170 zł za szt drążek 150 zł

post-8945-0-63050700-1448817109_thumb.jpg

post-8945-0-60885400-1448817155.jpg

Edytowane przez ASOGCURSUS
Opublikowano

Witam wszystkich

też zastanawiałem się nad montażem drążka poprzecznego, mój mf chodzi na wąskich i wysokich kołach, przy jeździe po drodze z ciężką maszyną koła przednie wpadaj w wahanie. robiłem już przód, końcówki , kolumnę kierownic.

Problem nie występuję na oryginalnych przednich kołach tylko na tych co mam 7.00-20

Opublikowano

Witaj kolego ja w swoim mf 255 calkowicie zlikwidowalem luz na obu kolach wymieniajac wszystkie czesci w kolumnie. i mam teraz zeroo luzu i wszystko fajnie sztywno chodzi.

zachecam do wymiany walkow w ukladzie kierowniczym bo one nie sa widowczne zuzycia  a tak naprawde juz sa wyrobione, to raczej nie wina kol. sprawdz jeszcze raz luzy

Opublikowano

luz trochę jest ale nie wydaje mi się aż taki duży

na oryginalnych kołach nie działo się nic podobnego,  a potem zrobiłem jeszcze zwrotnice i kolumnę kierowniczą

większe koła tył to i większa prędkość

z przodu koła 7,5-20 fajnie się spisują dużo lepiej się sieje itp. jedyny minus to jazda po drodze powyżej 25km/h

powodem wahania kół jest luz od jednej zwrotnicy do drugiej, w układzie jaki jest w 255 po drodze są dwa drążki i kolumna, dużo miejsc w których mały luz łącznie daje już luz trochę większy

dlatego pomyślałem o drążku poprzecznym jak w 360 czy ostatnich wydaniach 330m

 

 

Opublikowano

tez myslalem o tym drazku ale duzy koszt  kolego lepiej szukaj tak jak w tym ogloszeniu bylo wspomaganie z tymi drazkami za 1600 nie duzo wiekszy koszt byl niz zeby kupic same nowe elementy

Opublikowano

zastanawiam się czy ogólnie będę cos robił.

te wszystkie wspomagania tez mi wyglądają na takie dokładki

mój ciągnik jest z 89r ma już parę godzin ale raczej w orginale i to na razie jakość chodzi

zastanawiam się nad zakupem cos takiego jak roller czy lampo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v