Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z półbiegami w John Deere 6820. Wymieniony przełącznik przyspieszaczy w dźwigni bo był uszkodzony, lecz po wymianie nadal to samo został na pierwszym półbiegu. nie działa też przełącznik ten na konsoli. Dodam jeszcze że podczas odpalenia świeci się sama kontrolka niebieska (Informacja). Gdzie szukać przyczyny ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Edytowane przez laxonultima
Opublikowano

Widzę że każdy się przestraszył ostatniej wypowiedzi użytkownika "AGRO-SERWIS". Kolego to że nie ma prądu na bezpiecznikach to ja wiedziałem od razu, nie trzeba filozofa żeby to stwierdzić. Ja poszukuję co jest przyczyną że nie ma prądu tam gdzie powinien być. Chyba ktoś miał już taki problem? Pozdrawiam.

Opublikowano

Kolego podaj więcej konkretów mówisz że świeci sie kontrolka informacyjna, co za tym idzie pewnie wyświetlany jest kod bledu jaki??? No i najważniejsze przekaźnik trybu COME HOME (taki pomarańczowy) sprawdź czy masz włożony prawidłowo bo to pewnie on wprowadza zamieszanie, prawidłowo znaczy emblematem traktorka w poziomie. Pozdrawiam 

Opublikowano

Witam mam podobny problem model jelenia 6220 premium  Skrzynia PowerQuad 24/24, 40km/

Rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy.

Problem brak rewersu .przekaźnik come home poprawnie włożony lecz po załączeniu wstecznego biegu rozłącza i miga pomarńczowy wykrzyknik z niebieską i (informacja) po zamianie kostek na elektrozaworach działa poprawnie tył ale niema wtedy biegów do przodu

czy to może być wina przełącznika przy kierownicy???gdzie jest przekaźnik od rewersu??

Opublikowano

witam wszystkich agro fotowiczów mam podobny problem w moim johnie 6510 skrzynia 36/36  .

po prostu nie działają mi pól biegi co zrobić gdzie szukac przyczyn prosze o konkrety i najlepiej zdiecia tych przyczyn jesli to nie problem dla was koledzy

dodam tez ze na wyswietlaczu pali sie sam ,,tryb '' oraz literka ,,i''

polbiegi w guzikach  posieada ten jelonek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v