Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiesz co Claas'a każdy odradza bo składaki (może mają podzespoły z innych firm) ale mój kolega ma i jest zadowolony, ja polecam JD jak dla mnie nie ma lepszego ciągnika, oczywiście to jest moje zdanie i każdy może powiedzieć, że to nieprawda. Wielu znajomych tez jest zadowolonych z niezawodnosci i wytrzymałości tych ciągników. Zależy jaki chcesz ciągnik: jaka moc, do czego ma służyć, jaka masz kwotę przeznaczoną na zakup ciągnika, czy to bedzie ciągnik pomocniczy czy główny. fendt to również niezawodny ciągnik ale cena za tego typu ciągniki jest kosmiczna i nie każdy może sobie na nie pozwolić. 

Opublikowano

ciąGNIK mocy 140-155 km , cena do 280 tys netto, ciagnikk głowny orka siew uprawa, napewno mam miec 6 cylindrów i noc tak 140-155 km. Tu u mnie to jest wymieszane kazdy chwali to co ma , a teraz kazdy nowy ma jakos awarie kolega ostatnio w 5100 R jd mail pare małych awari a o 5080 M to juz nie wspomne zupełnie nie udany. Ja zastanawiam sie nad NH T7.185 , Claas Arion 620 ewentualnie Puma 145

Opublikowano

To zależy na co trafisz, niektóre będą miały małe awarie po 500 mth a niektóre wytrzymają 5 000 mth i nawet nie bd maski podnosił, wiec model modelowi nierówny. Ja na Twoim miejscu jeżeli nie chcesz JD, to brałbym Pume bo w rodzinie mają i tez są zadowoleni. Ciężko stwierdzić bo to zakup dla Ciebie a nie dla innych na pokaz. Ma być niezawodny a przede wszystkim masz być zadowolony. Podjedz do  każdego dilera i zapytaj o testy i wtedy sam przetestujesz sobie każdy ciągnik. Jeżeli dobrze zagadasz to nie powinno być z tym problemu. Jak chcą złapać klienta to się zgodzą.

Opublikowano

wiem tylko w orce juz nie sprawdze co najwyżej w sianiu, a do wiosny musze sie zdecydować na jakis model . Ciągnik moze kosztować w moim przypadku max 280 tys netto. U mnie w okolicy z nh zadowoleni są a juz z case co niby jest to samo to juz srednie zadowolenie 

Opublikowano

Kolego odradzam Ci tego t7185. Mam 2 nh więc coś mogę na ten temat powiedzieć. Bierz albo t7170 i po roku zrób chip tuning (za ok 3500  zrobisz z niego model t7200 i będzi chulał jak ta lala) ,napewno taniej Ci to wyjdzie niż kupno t7185 albo bierz od razu t7210( jak będzie brakować mocy to jeszcze mu 30 km dołożysz). Jak możesz to bierz autocommand jeśli nie to powercomand. U mnie t7210 AC z kvernelandem ed 100, 4*45 cm na 2 klasie ziemi, orka na ok 23 cm spala ok 25 litrów na hektar, prędkość 9-11 km

Opublikowano

U mnie T6 165 z 5x40 na redzinie tam gdzie nie ma kamyczków tych białych za dużo to idzie w miarę 7-8km/h a tam gdzie prawie same kamyki to wiadomo bieg niżej wszystko arz strzela w pługu i o ile nie ma błota to z uciagiem jest w miarę mam mało tego rodzaju ziemi i jadę na 5 skib ale gdyby było więcej myślę że jedna skiba była by odrzucona:/

 

Ta rędzona to tylko w nazwie tak? 125km i 2m niezła baja  :ph34r:

Opublikowano

coś dużo te 25 litrow na hektar mi valtra w normalnej orce pali do 15 na hektar

Ziemia ziemi nie równa mam takie ziemie które 10l starczy i takie co 25 ledwo starczy.
Opublikowano (edytowane)

Cześć. Użytkuje t7 170 i chodzi z unia w tej chwili 4 x 45 na ziemiach od glin do piachow. Średnio jadę tak 8'5 km i nie powiem da się więcej choć to już jest dla niego męczące. Piątej skiby bym się nie odważył - to tylko 125 km. Że stabilnością jest ok to duży i ciężki traktor, udźwig też jest wystarczajacy, masa pługa to blisko 2 tony. Spalanie od 13 do 17 litrów na ha. Jeździe na stałych obrotach, gaz ręczny tak koło 1800 1850, moim zdaniem wtedy pali najmniej a i ma sile. Ciągnik ma prawie 400 godzin a zaoral 100 ha więc jakieś rozeznanie mam. Ogólnie jak ma lekko i równe obroty to potrafi zaskoczyć pozytywnie.

Pierwszy serwis na 50 h wymiana filtrów od hydrauliki są 2 ten droższy jakiś 1000 ten drugi 450 - 500 olej 5 l 150 ceny netto plus dojazd

Drugi na 600 h no i już milo nie jest komplet oleji ( chyba jak dobrze zapamietalem )i filtry. Coś koło 6 - 9 tysi.,dane od serwisanta.

I ten jest przede mną ..

Edytowane przez Grzrzesiek
Opublikowano

W claasie olej w skrzyni wymienia się albo co 1000mth albo co 2 lata. Ale z tego co wiem to jak tanio ciągnik kupujesz to z drugiej strony płacisz więcej za serwis.

Opublikowano

mi  przedsatwiciel powiedzial z ekoszt przeglądu w claasie na 100 godzin to ok 2,5 tys a tego po 500 to ok 4-5 tys  i tak na zmiane pozniej co 500 godzin mały i duży przegląd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v