Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Piotrek94    0

Z tego co mi wiadomo do załączania womu służy sprzegłą ręczne a nożne nie ma z tym nic wspólnego więc jeżeli jadę ciągnikiem i chce w trakcie jazdy włączyć wom to zaciągam sprzęgło ręczne włączam wom na dole tą wajchą i puszczam sprzęgło ręczne i mogę to robić w trakie jazdy? i to samo z wyłączaniem czy w trakcie jazdy moge jechać zaciągnąć sprzęgło ręczne wyłączyć wom wajchą na dole i opuścić sprzęgło ręczne? oczywiście to wszystko wykonywać bez sprzęgła nożnego bo ono chyba nie ma nic z tym wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

dokłDNIE TAK JA PISZESZ . Są to niezależnie sterowane sprzęgła i możesz go używać nie dłużej jak 5 minut w pozycji tzw. zaciągniętej.

Można też do wyłączenia WOM-u użyć nożnej dźwigni sprzegła głównego ale musi pracować sprężarka i działać cała elektryka odpowiedzialna za ten bajer .

Edytowano przez DarekD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorki12    2007

Oj tam , oj tam -ale najczęściej się da i prawdę mówiąc najczęściej tak robię (chociaż nie wiem czy to poprawnie ) i dodam że czasami stopą (nigdy na siłę ) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez darkoe
      Witam.
      Ostatnio mam problem z reduktorem. Chodzi o to że czasami ciężko jest przełączyć z szosowych na polowe i odwrotnie. Mam wrażenie jakby coś blokowało. Pisze czasami ponieważ nieraz idzie swobodnie przełączyć. Zwłaszcza jak jest wyłączony napęd. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam że mam sciagnietą pokrywe od biegów ponieważ ostatnio czesto używałem reduktora bo wyciągaliśmy olszyny no i stało się nieszczęście i ułamała mi się gałka od reduktora.
    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez ArturMałecki
      Cześć , mam problem w zetorze 5245 z włączaniem WOM, czy ktoś może coś mi poradzić ?
×