Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1 od opuszczania zaczepu (hith) , 2 szybkość reakcj podnośnika .

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

dzięki. a gdzie sa te odpowietrzniki do hamulców bo coś słabo działają ma ktośjakieś zdjęcia? i która to jest kątrolka ładowania? ta z akumulatorem narysowanym? jeżeli tak to czy ona powinna świecić po włożeniu kluczyka? bo u mnie nie świeci świeci tylko od smarowania

Edytowane przez Piotrek94
Opublikowano

to u mnie nie swieci mysle że to wina żarówki albo przepalona albo prąd nie dochodzi bo gdy bym alternator nie ładował to kontrolka by świeciła ale nie gasła po odpaleniu

Opublikowano

Nie plecie, ma rację. Jeśli dźwignię od podnoszenia dasz na maxa do tyłu to dźwignia szybkości reakcji nie będzie miała wpływu na szybkość podnoszenia. Jeśli przesuniesz ją w jakieś położenie pośrednie (nie max do tyłu) i dźwignia szybkości reakcji będzie ustawiona na najmniejszy przepływ to podnośnik będzie podnosił bardzo wolno...

Opublikowano

No tak ale ta pośrednia pozycja służy do ustawiania głębokości pracy maszyny i dla tego w  tym zakresie reaguje na regulację szybkości reakcji. Maszynę podnosi się dając wajchę całkiem do tyłu a tam już to nie działa.

Coś jeszcze piszą o zmianie  stosunku ilości oleju podawanego do podnośnika a hydrauliki zewnętrznej.

Opublikowano

Szybkość reakcji to szybkość reakcji , u swojego nie zauważyłem innych szybkości w pozycjach DMP , jedynie zmiany zakresów podnośnika .

Opublikowano

Jak się podczepia jakąś maszynę to nie zawsze się daje dźwignię podnośnika na maxa do tyłu i wtedy można to zauwazyć jeśli jest zdławiony przepływ. Tak samo pracując ze "szpilą" do balotów (trzeba pracować na pozycyjnej bo przy opuszczaniu podnośnik dostaje "drgawek") - rzadko kiedy podnosi się ją maksymalnie. Jeśli ktoś o tym nie wie to zakłada temat że podnośnik wolno działa ;)

Opublikowano

Bo nie jest to dzwignia "szybkości reakcji" tylko regulacji szybkości podnoszenia a to jest różnica i w praktyce każdy chce żeby podnośnik podnosił szybko i najczęście jest ustawiana na max. Może to się przydać do podnoszenia bardzo ciężkich narzędzi, bo jak dzwignia nie jest na max. to pod koniec podnoszenia łagodnie wyhamowuje i nie ma szarpnięcia ciągnikiem. Tylko że kto do małej serii zakłada bardzo ciężki sprzęt?

Opublikowano

Akurat jest to dźwignia szybkości reakcji a nie podnoszenia. A dokładnie chodzi o szybkość podnoszenia narzędzia wraz ze wzrostem oporu maszyny zagłębionej w ziemi. Instrukcje polecam. Napisane poco to służy i dla czego zmniejszać szybkość reakcji podnośnika.

Prócz tego zmienia stosunek oleju podawanego do hydrauliki zewnętrznej i i podnośnika. 

Opublikowano (edytowane)

w serii 5011-7045 montowano nieco inny rozdzielacz niż w 5211-7745 i przestawienie dźwigni szybkości reakcji w skrajne położenie spowalniało czas podnoszenia ramion niezaleznie czy poszło na maxa czy mniej .

To ,że nazwano ją "szybkości reakcji " nie oznacza ,że nie służyła do szybkości podnoszenia  bo innej dźwigni do tej funkcji podnośnika nie ma!

 

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

To jest możliwe. Sugeruje się instrukcja modelu o którym mowa w temacie.

W instrukcji 5011 i podobnych faktycznie piszą o wpływie na szybkość podnoszenia podnośnika i siłę dociążenia  w trybie pozycyjnym.

We wszystkich trybach reguluje szybkość podnoszenia ale prawdopodobnie w pozostałych dwóch chodzi o pozycje dźwigni poza podnoszeniem na max w górę.

Opublikowano

To jest możliwe. Sugeruje się instrukcja modelu o którym mowa w temacie.

We wszystkich trybach reguluje szybkość podnoszenia ale prawdopodobnie w pozostałych dwóch chodzi o pozycje dźwigni poza podnoszeniem na max w górę.

To się  w końcu zdecyduj, bo pod moim postem piszesz że nie jest od szybkości podnoszenia tylko od "reakcji" a tu znowu co innego. To takie "na dwoje babka wróżyła" :D-niech każdy sobie wybierze co mu pasuje :unsure: .

Po drugie ja sugeruję się ciągnikiem który mam od 11 lat a nie instrukcją w wątpliwym tłumaczeniu z Czeskiego na nasze.

Opublikowano (edytowane)

Przeczytaj dokładnie............ w instrukcji 5011 jest napisane że od szybkości podnoszenia również.

Znam kupę ludzi którzy jeżdżą lata a nie wiedzą do końca co i jak działa. 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Kolega pytał 7211 - czyli - szybkość reakcji . B)  Może wiedza na temat 7011 nie jest Mu koniecznie do życia potrzebna ;) . A tak przy okazji , może MI powiecie czemu w Moim 5211 podnośnik działa z małym opóźnieniem ?

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

ludzie też czasami przez pomyłkę albo  upraszczając piszą ,mówią 7011 a mają 72-ki i na odwrót . Wnętrze w takim ujęciu jest niemal identyczne w obu modelach a skoro temat zostal podjęty to chyba  nie zaszkodzi podzielić się wiedzą i bardziej rozwinąć temat bo za chwilę odezwą się posiadacze 70-tek i będą twierdzić co innego jak skupimy się tylko na  72-kach.

Teraz do meritum ; w 5011-7045  można regulować szybkość podnoszenia  niezależnie od skali wychylenia dźwigni podnośnika (hydrauliki wewnętrznej){ na 100% tak to u mnie działa} , natomiast w 5211-7745  przy nieznacznym przesunięciu tej dźwigni (podnoszenia) działa z różną prędkością zależną od wychylenia dźwigni szybkości reakcji a jak damy maksymalnie do tyłu podnosi ramiona z maksymalną prędkością . UFFFF

A teraz zadanie dla Kolegi zakładjącego temat niech sprawdzi teorię w praktyce

 

 

 

Edytowane przez DarekD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v