SZWAGIER1999

Co wybrać renault case inny

Polecane posty

Witam wujek poszukuje ciągnika w przedziale mocy 140-160 km w oko wpadł mu ciągnik renault ares 815 RZ za 74 tys z tej ceny nie można odliczyć VAT (2002r 9000 motogodzin 155 km amortyzowana kabina przedni tuz opony tak na oko 60-75 % ) opinie o tym ciągniku sa raczej dobre w serwisie powiedzieli ze są to maszyny godne polecenia ,mi natomiast bardziej sie podoba ciągnik case mxm 140 za 68 tys netto( 140 km, 2004 r, 7500 motogodzin, amortyzacja kabiny i przedniej osi opony tył 85% przód 60-70%) case ma dobrą opinie o modelach MX natomiast o MXM mało jest w internecie.Mam pytanie który ciągnik bardziej sie opłaca kupić pracować będzie on narazie na 70 ha lecz w przyszłości i na większym areale ,Renault juz oglądaliśmy i jest to bardzo fajny traktor case jest jeszcze do obejrzenia ,na co zwracać uwagę przy oglądaniu,a może polecicie coś innego w podobnych cenach (oprócz john deere ,wujek nie chce takiego)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    726

kolega ma aresa 816 od 2007 r.jedynie co mu padło to pompa wtr.i problem z wtyczką od kompa od kurzu i wilgoci silnik gasl i tracil moc.teraz przeniósł komp. do kabiny i jest ok. po za tym dzisiaj z nim rozmawiałem i mówił że olej mu cieknie z przedniej zwolnicy trochę i to tyle. co do case napewno nie lepszy jesli chodzi o silnik jesli to jest taku sam jak w nh tm 175 .podobno lubia popychacze hydrauliczne padać a wtedy nawet może głowicę rozwalić po za tym wtryski niby po 6000 powinno sie na nowe wymienić. tyle wiem od uzytkownika nh tm175 .może wypowiedzą sie inni .acha w clasie jaki reni skrzynia szarpie jeśli nie kalibrowana była ale to raczej w każdym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    64

Mój sąsiad miał 825 Rz. Użytkował go 5 lat i żadnych awarii poza jak już wspomniano lekko cieknącą zwolnicą z przodu. Naprawiał mu to serwis. Tak ciągnik mimo prawie 10 tys godzin śmigał pięknie. Miałem nim nawet okazję u siebie zaorać kilka ha jak mój nawalił w ubiegłym roku. Kabina super cicha i wygodna obsługa prosta i bez zarzutu, do tego dość niskie ceny na rynku. Teraz zakupił 2 nowe Claasy 120 i 235 koni i renia stoi w komisie u handlarza :http://otomoto.pl/oferta/renault-ares-826-rz-tuz-igla-ciagnik-rolniczy-ID15HYtI.html. Jakbyś był zainteresowany dam namiary na właściciela, na pewno byłoby sporo taniej jak w ogłoszeniu.


Wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania.

Pomogłem choć trochę? Wciśnij zieloną strzałkę. To nic nie kosztuje....
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lampard16
      Witam , przymierzam się do zakupu nowego  ciągnika i chciałbym usłyszeć wasze opinie ,rady na ich temat ,który byście sami wybrali i wgl . Interesuje mnie New holland T5 100 electro command i to jest główny wybór ,ale dostałem tez ofertę w bardzo podobnej cenie na Case farmalla 95c i tutaj chciałbym poznać wasze opinie na temat tych ciągników ,czy case od nh czymś się różni czy to tylko kwesta koloru ? A może polecicie jakiś inny ciągnik ,który można porównać do tych? Z góry dziękuje i pozdrawiam 😉
    • Przez artur1295
      czy to jest elektrozawor blokady tylnego mostu czy przedniego
    • Przez kaamil12
      Siemka, ktoś ma jakieś opinie o opryskiwaczach kuhn/ kverneland  ??
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez KubaMF
      Witam, rozglądamy się za większym koniem na gospodarstwo ponad 20ha. Piszę głównie aby dowiedzieć się coś więcej o tych ciągnikach, przeszukałem chyba pół forum i ciągle napotkałem jakieś kłótnie zazwyczaj mało wartościowe. Chodź coś udało mi się dowiedzieć , głównie chciałem uzyskać opinie na temat 1734 bo na jego temat tylko nie znalazłem takich dokładniejszych opinii. Waszym zdaniem który ciągnik będzie najlepszy wariantem z tych 4 ? Ogólnie to miałby być głównym ciągnikiem czyli wiadomo orka,siew transport itd. Budżet do 70 000 zł. Jeśli chodzi o zachodnie to chcieliśmy coś poszukać, ale po prostu chcemy mieć coś co będziemy w stanie naprawić sami i zdobyć części w przeciągu kilku godzin a nie w przeciągu kilkunastu dni w przypadku zachodnich ciągników. Fakt gdybyśmy mieli już tych hektarów trochę to można by było się pokusić na zachodni ciągnik, w tym przypadku chcemy coś co będzie pracowało bez awaryjnie, a jeśli już się zepsuje to naprawimy to szybko i tańszym kosztem. Fakt nie zawsze tańsze oznacza lepsze ale to już inny szczegół. Z góry dziękuję za pomoc w wyborze i pozdrawiam   
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.