Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pare pytań dotyczących Zetora 7711 eksportowanego z dani ponieważ trafił mi sie w kupnie model taki jak ten http://img20.staticclassifieds.com/images_tablicapl/218380549_1_1000x700_zetor-7711-finn-suwalki.jpg

Jak rozpoznac czy dany egzemplarz ma synchronizowane 4 i 5 bieg? Czy wszyskie 7711 jeśli nie miały wzmacniacza albo rewersu miały wałek 540 i 1000(ponieważ ten który ogladałem miał dziure w tym miejscu gdzie powinna być dzwignia)?? Egzemplarz nad którym sie zastanawiam miał sprężarke ale instalacja pneumatyczna kończyła się za odolejaczem powietrza a sprzedajacy mówił ze na export nie miały pneumatyki na przyczepy ale zastanawia mnie jak w takim razie sterowane jest pneumatyczne sprzęgło wom skoro nie ma butli a na kokpicie jest kontrolka i włącznik sprzegła wom?

Opublikowano

Sprzegło Wom jest sterowane raczej mechanicznie na linkę tak jak hamulec reczny ja mam zetora 6211 z importu i też pneumatyka kończy sie na odolejaczu z zaworem do pompowania kół ta dziura w podłodzę jest do załaczania przedniego napedu 

Opublikowano (edytowane)

Sprzęgło wom jest sterowane dzwignia jak ręczny ale w niektórych modelach też elektropneumatycznie przez włacznik z prawej strony kierownicy przy którym jest napis max 5min http://zapodaj.net/a20b222711e97.gif.html i tak własnie jest w tym egzemplarzu dlatego zastanawia mnie jak to możliwe bez zbiornika. A o dziure ze zmiana obr. chodzi mi o tą która jest miedzy dzwigniami od szosowych/polowych  a właczniem womu lub pompy w tej pionowej ścianie pod siedzeniem. http://zapodaj.net/3b6aa1c6ca990.jpg.html

Edytowane przez dzarjan8111
Opublikowano

Co do dzwigni pod siedzeniem miedzy dzwignia od polowe/szosowe a dzwignia właczania WOM jest u mnie przełaczanie obrótów wałka z 540/1000 ta kontrola która pokazałes na zdjeciu działa jak kontrolka od hamulca recznego pod ta dzwignia jest taki czujnik-włacznik tylko on nie zawsze działa  

Opublikowano

 Mam wrażenie że pytający wie więcej niż podpowiadający B) . Pneumatyczne sprzęgło nie musi być .

Opublikowano (edytowane)

Ok dzięki za odp ;) troche postudiowałem instrukcje i juz wiem o co chodzi. Myślałem ze kontrolka działa wtedy kiedy pneumatycznie wyłączamy wom ale teraz wiem ze w obu opcjach. Tak z ciekawości, czym rózni się pneumatyczne załączanie sprzęgła wom jesli i tak trzeba zaciągać wajche i tak ? Mam jeszcze pytanie na wypadek gdybym się na niego zdecydował, gdzie są dokładnie numery ciągnika? Na tabliczce znamionowej nie ma nabitego roku, sprzedajacy mówił że eksporty na danie nie mialy nabijanych, czy to prawda? Czy sprzęgła ogólnie wytrzymują w zetorach 77XX ? bo są takie jak w 7211

Edytowane przez dzarjan8111
Opublikowano

Kontrolka działa także kiedy włączy się "nożne " sprzęgło do końca , wtedy 2 stopień będzie pod nogą ,- o ile wszystko działa , a sprężarka jest włączona . Pneumatycznie wystarczy tylko trochę ruszyć wajchą i 2 stopień się załączy . Właściwie można zrobić to na przycisk , ale trzeba jeździć na włączonej sprężarce .

Opublikowano

u mnie właśnie w 7211 ojciec zrobił załączanie womu na przycisk. Tak jak piszesz trzeba było ze sprężarką jeździć ale bajer był fajny...

Opublikowano

Na niektórych nie ma na tabliczce roku . Nr bloku powinny być tak bardziej z przodu silnika , gdzieś tak w okolicy przedniego błotnika .

Opublikowano (edytowane)

Zdaje się że źle napisałem - ten numer nie jest na bloku ,ale właśnie tam z przodu .(Z tym że Mój to 5211) Ta część z numerem to zdaje się wspornik przedni .

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

gdzieś ,nie tak dawno, czytałem ,że facet kupił ciągnik obciążony takim tytułem i w dodatku bank przejął ciągnik z racji zaległości w spłacie kredytu .

Obowiązek sprawdzenia leżał po stronie nabywcy pojazdu a sumy ,którą zapłacił pierwotnemu właścicielowi,  może dochodzić na postępowaniu cywilnym przed sądem.

Jak rozpoznać czy ma synchronizację ?  Szybko wbij bieg zaraz po wciśnięciu sprzęgła i jak pójdzie ze zgrzytem to na 99 % jej nie ma ,chyba ,że już synchronizatory zajechane

Edytowane przez DarekD
Opublikowano (edytowane)

Przecież w tym modelu tylko czwarty bieg jest synchronizowany. Jeżeli synchronizator jest sprawny to redukcja z 5 na 4 ma być bez żadnego zgrzytu.

Edytowane przez Dewro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v