dzarjan8111

Zetor 7711 export Dania-wyposażenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
dzarjan8111    5

Mam pare pytań dotyczących Zetora 7711 eksportowanego z dani ponieważ trafił mi sie w kupnie model taki jak ten http://img20.staticclassifieds.com/images_tablicapl/218380549_1_1000x700_zetor-7711-finn-suwalki.jpg

Jak rozpoznac czy dany egzemplarz ma synchronizowane 4 i 5 bieg? Czy wszyskie 7711 jeśli nie miały wzmacniacza albo rewersu miały wałek 540 i 1000(ponieważ ten który ogladałem miał dziure w tym miejscu gdzie powinna być dzwignia)?? Egzemplarz nad którym sie zastanawiam miał sprężarke ale instalacja pneumatyczna kończyła się za odolejaczem powietrza a sprzedajacy mówił ze na export nie miały pneumatyki na przyczepy ale zastanawia mnie jak w takim razie sterowane jest pneumatyczne sprzęgło wom skoro nie ma butli a na kokpicie jest kontrolka i włącznik sprzegła wom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    303

Sprzegło Wom jest sterowane raczej mechanicznie na linkę tak jak hamulec reczny ja mam zetora 6211 z importu i też pneumatyka kończy sie na odolejaczu z zaworem do pompowania kół ta dziura w podłodzę jest do załaczania przedniego napedu 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Sprzęgło wom jest sterowane dzwignia jak ręczny ale w niektórych modelach też elektropneumatycznie przez włacznik z prawej strony kierownicy przy którym jest napis max 5min http://zapodaj.net/a20b222711e97.gif.html i tak własnie jest w tym egzemplarzu dlatego zastanawia mnie jak to możliwe bez zbiornika. A o dziure ze zmiana obr. chodzi mi o tą która jest miedzy dzwigniami od szosowych/polowych  a właczniem womu lub pompy w tej pionowej ścianie pod siedzeniem. http://zapodaj.net/3b6aa1c6ca990.jpg.html

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    303

Co do dzwigni pod siedzeniem miedzy dzwignia od polowe/szosowe a dzwignia właczania WOM jest u mnie przełaczanie obrótów wałka z 540/1000 ta kontrola która pokazałes na zdjeciu działa jak kontrolka od hamulca recznego pod ta dzwignia jest taki czujnik-włacznik tylko on nie zawsze działa  


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Albo jest dziura, która powinna być zaślepiona gumą i nic nie, ma tak jak u mnie. Te 5 min odnosi się do tego, że możesz tyle max jechać na zaciągniętym sprzęgle wom


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5786

 Mam wrażenie że pytający wie więcej niż podpowiadający B) . Pneumatyczne sprzęgło nie musi być .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Ok dzięki za odp ;) troche postudiowałem instrukcje i juz wiem o co chodzi. Myślałem ze kontrolka działa wtedy kiedy pneumatycznie wyłączamy wom ale teraz wiem ze w obu opcjach. Tak z ciekawości, czym rózni się pneumatyczne załączanie sprzęgła wom jesli i tak trzeba zaciągać wajche i tak ? Mam jeszcze pytanie na wypadek gdybym się na niego zdecydował, gdzie są dokładnie numery ciągnika? Na tabliczce znamionowej nie ma nabitego roku, sprzedajacy mówił że eksporty na danie nie mialy nabijanych, czy to prawda? Czy sprzęgła ogólnie wytrzymują w zetorach 77XX ? bo są takie jak w 7211

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5786

Kontrolka działa także kiedy włączy się "nożne " sprzęgło do końca , wtedy 2 stopień będzie pod nogą ,- o ile wszystko działa , a sprężarka jest włączona . Pneumatycznie wystarczy tylko trochę ruszyć wajchą i 2 stopień się załączy . Właściwie można zrobić to na przycisk , ale trzeba jeździć na włączonej sprężarce .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

u mnie właśnie w 7211 ojciec zrobił załączanie womu na przycisk. Tak jak piszesz trzeba było ze sprężarką jeździć ale bajer był fajny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Tak też myślałem. Wie ktoś coś na temat nabijania tych roczników na tabliczki na export? albo nr seryjne gdzie sie znajdują?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    42

U mnie w zetorze z Norwegii jest jedna tabliczka tylko koło wajchy ręcznego gazu na której są wszystkie numery w tym rocznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

No tak o tą tabliczke mi własnie chodzi, więc jednak rok byc powinien. A o numery nabite na skrzyni mi chodziło czy zgodne z papierami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5786

Na niektórych nie ma na tabliczce roku . Nr bloku powinny być tak bardziej z przodu silnika , gdzieś tak w okolicy przedniego błotnika .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5786

Zdaje się że źle napisałem - ten numer nie jest na bloku ,ale właśnie tam z przodu .(Z tym że Mój to 5211) Ta część z numerem to zdaje się wspornik przedni .

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

skrzynie tez mozna wymieniac chodzi o nr vin jest nabity na wsporniku przedniego zawieszenia z prawej strony a tabliczka powinna bys w srodku nad pedalami od hamulcow pozd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Pytanie troche bardziej ogólne. Czy sprawdzacie przy kupnie ciągnika czy nie jest obciążony jakim bankowym zastawem? Bo teraz nie jest niestety takie coś wbijane do dowodu rejestracyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    61

gdzieś ,nie tak dawno, czytałem ,że facet kupił ciągnik obciążony takim tytułem i w dodatku bank przejął ciągnik z racji zaległości w spłacie kredytu .

Obowiązek sprawdzenia leżał po stronie nabywcy pojazdu a sumy ,którą zapłacił pierwotnemu właścicielowi,  może dochodzić na postępowaniu cywilnym przed sądem.

Jak rozpoznać czy ma synchronizację ?  Szybko wbij bieg zaraz po wciśnięciu sprzęgła i jak pójdzie ze zgrzytem to na 99 % jej nie ma ,chyba ,że już synchronizatory zajechane

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

Przecież w tym modelu tylko czwarty bieg jest synchronizowany. Jeżeli synchronizator jest sprawny to redukcja z 5 na 4 ma być bez żadnego zgrzytu.

Edytowano przez Dewro

Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Janek7
      Mam problem z zetorem 7745.Podczas jazdy nagle gaśnie więcej nie chce odpalić trzeba podpompować i wtedy odpali.Co może być przyczyną?
       
    • Przez Wozny186
      Witam. Mam problem z moim 7211. 
      Odkręciła się nakrętka koła pasowego wału.
      Przez co koło spadło z wału i się uszkodziło.
      Rozjechałem ciągnik wyciągłem nakrętkę oraz koło pasowe ale za żadne skarby nie mogę wyciągnąć klina z wału. Jest na to jakiś patent? klin rusza się w wale jakiś 1mm ale nie jestem w stanie go wyciągnąć. Po usunięciu simmeringu widać tam jakąś blaszkę jakaś jakby osłona przeciwrozbrygowa oleju i nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania obudowy rozrządu ściągania pompy wody alternatora i całej reszty jaka tam jest. Czy ten klin powinien wyjść normalnie czy trzeba rozbierać to wszystko? Proszę o pomoc bo ciągnik chodzi przy odśnieżaniu i jest bardzo potrzebny a jeden w zasadzie klin go unieruchomił bo części już mam a poskładać nie mogę. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
    • Przez kubaursus3p
      Czy opony 18.4/34 będą się zgrywać z przodem. przód 12.4/24 tył aktualnie 16.9/34
    • Przez Luk_09
      Witam! Posiadam zetora 3011 po wuju. Ciągnik jest w dość dobrym stanie ale nikt o niego zbytnio nie dbał. Mam zamiar zrobić remont i chciałbym prosić was o pomoc ile to by kosztowało itd. Oczywiście filtr oleju, paliwa i powietrza, olej, to drobiazgi. Przy odpalaniu nieraz zgrzyta ponieważ są wytarte żeby wieńca z jednej strony, słyszałem ze są się obrzucić wieniec to wtedy to by było z głowy. 
      Uklad kierowniczy. W układzie mam luz około 180 stopni, posiadam kamienie ale podejrzewam ze tam może być trochę więcej do roboty, da się włożyć jakiś inni układ typu od c360? Jeśli tak to jadę są tego koszta. 
      Gdy ciągnik chodzi słychać jakby chodził na dwóch tłokach, czy wystarczy wymienić pierścienie, tuleje itd? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7300892161
      Podnosnik podnosi dobrze ale jak nie ma obciążenia a jest opuszczony to sam idzie do góry, jak ktoś stanie na belce idzie wtedy w dół, co może pszyczyną?
      i na koniec kabina, widziałem pare kabin typu „orzeszek/puszka” ale znalazłem tylko pare i w złym stanie, orientujecie się może czy ktoś posiada taką budę w łódzkim? 
      Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
    • Przez pitraszek1
      Czy może mi ktoś podesłać fotki jak podłączone jest ogrzewanie w tym ciągniku i gdzie znajduje się nagrzewnica w kabinie bo albo jej niema albo jest gdzieś ukryta 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.