dzarjan8111

Zetor 7711 export Dania-wyposażenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzarjan8111    5

Mam pare pytań dotyczących Zetora 7711 eksportowanego z dani ponieważ trafił mi sie w kupnie model taki jak ten http://img20.staticclassifieds.com/images_tablicapl/218380549_1_1000x700_zetor-7711-finn-suwalki.jpg

Jak rozpoznac czy dany egzemplarz ma synchronizowane 4 i 5 bieg? Czy wszyskie 7711 jeśli nie miały wzmacniacza albo rewersu miały wałek 540 i 1000(ponieważ ten który ogladałem miał dziure w tym miejscu gdzie powinna być dzwignia)?? Egzemplarz nad którym sie zastanawiam miał sprężarke ale instalacja pneumatyczna kończyła się za odolejaczem powietrza a sprzedajacy mówił ze na export nie miały pneumatyki na przyczepy ale zastanawia mnie jak w takim razie sterowane jest pneumatyczne sprzęgło wom skoro nie ma butli a na kokpicie jest kontrolka i włącznik sprzegła wom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    393

Sprzegło Wom jest sterowane raczej mechanicznie na linkę tak jak hamulec reczny ja mam zetora 6211 z importu i też pneumatyka kończy sie na odolejaczu z zaworem do pompowania kół ta dziura w podłodzę jest do załaczania przedniego napedu 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Sprzęgło wom jest sterowane dzwignia jak ręczny ale w niektórych modelach też elektropneumatycznie przez włacznik z prawej strony kierownicy przy którym jest napis max 5min http://zapodaj.net/a20b222711e97.gif.html i tak własnie jest w tym egzemplarzu dlatego zastanawia mnie jak to możliwe bez zbiornika. A o dziure ze zmiana obr. chodzi mi o tą która jest miedzy dzwigniami od szosowych/polowych  a właczniem womu lub pompy w tej pionowej ścianie pod siedzeniem. http://zapodaj.net/3b6aa1c6ca990.jpg.html

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    393

Co do dzwigni pod siedzeniem miedzy dzwignia od polowe/szosowe a dzwignia właczania WOM jest u mnie przełaczanie obrótów wałka z 540/1000 ta kontrola która pokazałes na zdjeciu działa jak kontrolka od hamulca recznego pod ta dzwignia jest taki czujnik-włacznik tylko on nie zawsze działa  


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    207

Albo jest dziura, która powinna być zaślepiona gumą i nic nie, ma tak jak u mnie. Te 5 min odnosi się do tego, że możesz tyle max jechać na zaciągniętym sprzęgle wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8204

 Mam wrażenie że pytający wie więcej niż podpowiadający B) . Pneumatyczne sprzęgło nie musi być .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Ok dzięki za odp ;) troche postudiowałem instrukcje i juz wiem o co chodzi. Myślałem ze kontrolka działa wtedy kiedy pneumatycznie wyłączamy wom ale teraz wiem ze w obu opcjach. Tak z ciekawości, czym rózni się pneumatyczne załączanie sprzęgła wom jesli i tak trzeba zaciągać wajche i tak ? Mam jeszcze pytanie na wypadek gdybym się na niego zdecydował, gdzie są dokładnie numery ciągnika? Na tabliczce znamionowej nie ma nabitego roku, sprzedajacy mówił że eksporty na danie nie mialy nabijanych, czy to prawda? Czy sprzęgła ogólnie wytrzymują w zetorach 77XX ? bo są takie jak w 7211

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8204

Kontrolka działa także kiedy włączy się "nożne " sprzęgło do końca , wtedy 2 stopień będzie pod nogą ,- o ile wszystko działa , a sprężarka jest włączona . Pneumatycznie wystarczy tylko trochę ruszyć wajchą i 2 stopień się załączy . Właściwie można zrobić to na przycisk , ale trzeba jeździć na włączonej sprężarce .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

u mnie właśnie w 7211 ojciec zrobił załączanie womu na przycisk. Tak jak piszesz trzeba było ze sprężarką jeździć ale bajer był fajny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Tak też myślałem. Wie ktoś coś na temat nabijania tych roczników na tabliczki na export? albo nr seryjne gdzie sie znajdują?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    54

U mnie w zetorze z Norwegii jest jedna tabliczka tylko koło wajchy ręcznego gazu na której są wszystkie numery w tym rocznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

No tak o tą tabliczke mi własnie chodzi, więc jednak rok byc powinien. A o numery nabite na skrzyni mi chodziło czy zgodne z papierami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8204

Na niektórych nie ma na tabliczce roku . Nr bloku powinny być tak bardziej z przodu silnika , gdzieś tak w okolicy przedniego błotnika .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8204

Zdaje się że źle napisałem - ten numer nie jest na bloku ,ale właśnie tam z przodu .(Z tym że Mój to 5211) Ta część z numerem to zdaje się wspornik przedni .

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

skrzynie tez mozna wymieniac chodzi o nr vin jest nabity na wsporniku przedniego zawieszenia z prawej strony a tabliczka powinna bys w srodku nad pedalami od hamulcow pozd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Pytanie troche bardziej ogólne. Czy sprawdzacie przy kupnie ciągnika czy nie jest obciążony jakim bankowym zastawem? Bo teraz nie jest niestety takie coś wbijane do dowodu rejestracyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

gdzieś ,nie tak dawno, czytałem ,że facet kupił ciągnik obciążony takim tytułem i w dodatku bank przejął ciągnik z racji zaległości w spłacie kredytu .

Obowiązek sprawdzenia leżał po stronie nabywcy pojazdu a sumy ,którą zapłacił pierwotnemu właścicielowi,  może dochodzić na postępowaniu cywilnym przed sądem.

Jak rozpoznać czy ma synchronizację ?  Szybko wbij bieg zaraz po wciśnięciu sprzęgła i jak pójdzie ze zgrzytem to na 99 % jej nie ma ,chyba ,że już synchronizatory zajechane

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    18

Przecież w tym modelu tylko czwarty bieg jest synchronizowany. Jeżeli synchronizator jest sprawny to redukcja z 5 na 4 ma być bez żadnego zgrzytu.

Edytowano przez Dewro

Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mares
      Szukam katalogu części i schematu instalacji elektrycznej do zetora 7341, najlepiej w formie pdf. Może ktoś ma ? 
    • Przez CaseBizon
      Witam, czy ten ciągnik posiada jakiś "przełącznik " Z wałka z 540 na 1000? Bo mam naklejkę i na niej jest oznaczenie że na danym położeniu wajchy jest włączony przekaznik 540 +1000 i nie wiem czy mogę zmienić obroty przekaźnika na 1000 czy jest niemożliwe w tej serii ciągnika.
    • Przez sebastianla
      witam serdecznie koledzy być może temat był już poruszany jeżeli tak to przepraszam za powielanie a moje pytanie jest jak poradzić sobie ze zdjęciem koła kierownicy z kolumny kierowniczej w zetorze 7211 w celu wymiany wałka do przekładni ślimakowej
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez mateusz7340T
      Witam, w zetorze 7340 mam założone nowe radio i to radio pali własny bezpiecznik 10A, za dojście prądu do radia jest również odpowiedzialny bezpiecznik 10A. Bezpiecznik pali się w momencie kiedy zostaje odcięty prąd bez względu na to czy zgasimy zapłon czy tylko odłączymy prąd idący do radia poprzez przełącznik, pali się nawet gdy zgaszę radio jego własnym wyłącznikiem. Gdy jest raz włączanie to nie ma różnicy ile czasu działa, bezpiecznik wtedy się nie pali. Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe że to wina instalacji czy to coś jest nie tak z samym radiem. Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.