Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrewk    77

Witam, nie potrafię sobie poradzić z jedną głupią sprawą. Nie jest jakaś uciążliwa ale denerwująca :) Obrotomierz działa ale jest po odpaleniu ciągnika na 1,5tys, a przy max obrotach wychodzi sporo za skalę. Wszystko przy altku jest czyste, żadnych luzów na stykach czy coś. Licznik kilka razy wyjmowałem i nic nie poprawiło się. Wszystko poza tym przekłamywaniem działa bez zarzutu ( MTH, prędkość WOM, prędkość jazdy). Tak sobie myślę skoro działa i płynnie ze zwiększeniem obrotów reaguje to może wystarczy przestawić samą wskazówkę ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Już dawno trzeba było to zrobić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

Tylko jak to wyregulować ? Wyciągnąć wskazówkę i przestawić czy czymś się reguluje ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Żeby przestawić wskazówkę trzeba rozebrać licznik, jak będzie rozebrany to może znajdziesz potencjometr https://elkom-serwis.com.pl/montazowe/1034--potencjometr-100k-pt15-10x10-nv-piher.html  takie małe kółeczko z miejscem na śrubokręt, nim się kalibruje. Żeby to zrobić trzeba ustalić jakoś rzeczywiste obroty silnika, można sugerować się obrotami WOM lub kupić sobie najtańszy tachometr http://allegro.pl/nowy-tachometr-laserowy-lcd-obrotomierz-ad32-i4977477769.html i ustawić (wyregulować)  Zdejmowanie i przestawianie wskazówki może skończyć się uszkodzeniem mechanizmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Dzięki, przy najbliższej okazji jeszcze raz go rozbiorę i poszukam czegoś podobnego.

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Dzis wymienilem zarowke w liczniku i przy okazji poszukalem tego potencjonometru. Bylo cos takiego. Aby wyregulowac nie trzeba rozbierac licznika bo w potencjonometr wchodzi plastikowa przedluzka. Odkrecamy licznik od deski, uchylamy i regulujemy jak zegarek :D Ja ustawilem zgodnie ze wskazaniem Wom'u i wyszly idealne 850obr/min.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

no fakt :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fergaj6140    6

Mam pytanie troche z innej beczki czy każde mf z seri 6100 miały podświetlenie licznika predkości jazdy i predkości womu bo u mnie w 6140 nie działa to podswietlenie. Czy poprostu żarówki sie spaliły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Tak jak piszesz masz spalone zarowki.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Wykreczasz licznik z konsoli, odpinasz 3 wtyczki. Musisz wykrecic tylna czesc licznika i pod nia masz cala plytke drukowana z zarowkami. Sprawdz sobie odrazu czy wszystkie kontrolki dzialaja tak aby za jednym zamachem sie uwinac. Co do zarowek to mialem na stanie po starych licznikach samochodowych i poprzekladalem w ori obudowy aby wszystko pasowalo.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.