Skocz do zawartości

plany przyczepy jednoosiowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nie ma jak rzeczowe odpowiedzi mające za zadanie tylko nabicie postów

kolego chcesz zrobić przyczepę sztywną czy wywrotkę, od czego oś, jakie koła, zaczepiana na dolny czy górny zaczep, jaka wysokość burt, jaka przewidywana ładowność

jeśli odpowiesz na moje pytania to wtedy będziemy mogli pomóc, bez tego można tylko gdybać

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

nie nabijam postów tylko dobrze doradzam poprostu nie opłaca się robić przyczepy taniej kupić gotową orginał poprostu spytałem są różne powody z planami np do rejestracji itd. jedyne rozwiązanie jeśli już to stara ciężarówka np. gotowy kiper mała rama można wykożystać dużą ramę wtedy mamy dobrze dobrane materiały porządną firmę jeśli już to szukaj firmowa pakę z mercedesa mana itd tam były dobte firmy montowane

wszelka samoróbka to bardzo duży koszt i badziew ,ale nie przeszkadzam przecięż kto co lubi

 

 

Opublikowano

opłaca się, nowa samoróbka to koszt od 6-7tys.zł, fabryczna od 12tys.zł w górę

sam zrobi za 4tys.zł max. jeśli ma pojęcie, zarejestrować nie zarejestruje, tu masz rację

piszesz wykorzystać małą ciężarówkę, jaką???  piszesz Mann, Mercedes, za ile kupi taką ciężarówkę, pewnie więcej jak przyczepa gotowa i to z firmy a nie samoróbka, i zostaje jeszcze przerobienie tego pod siebie, i nie mały problem z papierami

poza tym kolega pyta o przyczepę o wymiarach 1,5x3m, jaka ciężarówka ma takie wymiary, odpowiem żadna, chyba że mały dostawczak, ale w rozsądnych pieniądzach może sobie co najwyżej kupić żuka, z którego nie za wiele wykorzysta i tak, koła słabe, rama też, w większości drewniana paka

także moim zdaniem, popartym doświadczeniem, warto zrobić sobie przyczepę jednoosiową, tyle że żeby coś zaproponować potrzebujemy więcej danych

Opublikowano

a widzisz kolego mój błąd po drodze wyleciało mi z głowy że to ma być taka zabawka  a takie hobby to żeczywiście musi zrobić ale taką to samochodówkę kupi bez papierów jak dobrze poszuka za 500 do 1000zł i też się nie opłaca robić bo za te pieniądze ciężko się wyrobić ,mojm zdaniem popartym doświadczeniem robilem kilka przyczep ale zawcze coś nie tak albo brak resorów poduszek hamólców  problem z papierami tylko ja robiłem takie od 15 do 25 ton ładowności kiper 3 strony z reguły tandem osie od tira taniej wychodzi ale to nie jest to co orginał tylko takie przyczepy co ja wykonywałem kosztują nie 7000 czy nawet 17000tysięcy są wiele droższe

Opublikowano

a widzisz kolego mój błąd po drodze wyleciało mi z głowy że to ma być taka zabawka  a takie hobby to żeczywiście musi zrobić ale taką to samochodówkę kupi bez papierów jak dobrze poszuka za 500 do 1000zł i też się nie opłaca robić bo za te pieniądze ciężko się wyrobić ,mojm zdaniem popartym doświadczeniem robilem kilka przyczep ale zawcze coś nie tak albo brak resorów poduszek hamólców  problem z papierami tylko ja robiłem takie od 15 do 25 ton ładowności kiper 3 strony z reguły tandem osie od tira taniej wychodzi ale to nie jest to co orginał tylko takie przyczepy co ja wykonywałem kosztują nie 7000 czy nawet 17000tysięcy są wiele droższe

Jak robiłes  tyle błędów  w  tych przyczepach  [  co to niby je  wykonywałeś  ] - co   w  tym  poście , to fachowiec  z  ciebie baaaaaardzo  kiepski  :P

kup  se  słownik  człowieku ,  czasem  postaw  kropkę ,  czasem przecinek -  a  nie  tak jednym  ciągiem 5  linijek  ... :D

żałosne 

Opublikowano

też mi się coś nie widzą te przyczepy dlatego zapytałem o zdjęcia, ale kilka postów @autoostrowski przeczytałem, i śmiem twierdzić że jedyne przyczepy jakie wykonał to te z klocków lego

ortografii i interpunkcji nie chce mi się komentować

Opublikowano

Kolego moj kolega kupil STARA 28 za praktycznie cene zlomu i przecial za kabina zrobil zaczep nowe opony silownik po regeneracji i jest wywrota ale do 60 to za duza trzeba wiekszy ciagnik a przod samoch.na zlom i jeszcze pare zloty wpadlo. Jakis czas temu w moich stronach ktos sprzedawal multikara ale juz sam kiper z rama i kolami za 2.5tys niestety spoznilem sie...

Opublikowano

nie pisałem czy jestem dobry z tego czy z tego tylko piszę jakie błędy popełniam a chciał bym widzięć wasze wykonanie i zarejestrowaną z ładunkiem 20ton bo moje wożą po 20 i więcej ale mają błędy główny powód to pieniądze bo zrobienie wszystkiego na perfekt to tak jak pisałem wcześniej mija sie z celem i nie robie coś typu star itd panowie zaczep do tylu  z automatem czy samo przednie ucho kosztuje prawie tyle co wy robicie całą przyczepę jakim cudem za 4000tyś można zrobić pożądną przyczepę

Opublikowano

piszesz że robienie wszystkiego na perfekt mija się z celem, moim zdaniem to robienie czegokolwiek byle jak byle było mija się z celem, po co mam robić coś z czego nie będę w 100% zadowolony, dla siebie robi się jak najlepiej

 jakim cudem za 4000tyś można zrobić pożądną przyczepę

 

 tu masz link do przyczepki kolegi z forum, ceni za nią 6500zł, a przyczepka naprawdę lux, a skoro tyle ceni to sądzę że koszta zbudowania nie wyszły go wiksze niż 4000-4500zł

http://olx.pl/oferta/przyczepa-wywrotka-przyczepka-jednoosiowa-CID757-ID9jQ2T.html#a3c39ff991
a co do ceny to 4tys.zł piszemy tak albo tak 4000zł, bo ty napisałeś 4miliony zł

Opublikowano

niech ci będzie że miliony napewno wiedziałeś o co mi chozi  krótko na temat tego linku 

1 nie zarejestrowana

2 tylni zaczep oczym wspominałem

3przednie ucho czyli zaczep

4 resory czy poduszki

5 hamulce

6 kiper tylko do tyłu bo to już jest koszt prawie całej przyczepy zrobić dobrze

7osprzęt burt najgorszy z możliwych czyli zapinanie oprócz tylniej jest ok

teraz zalety

1 same burty wykonane w moijm stylu tylko giętarka mogła być lepsza co mi się podoba oczywiście każdy ma swoje zdanie

 

Opublikowano

brak kwitów ok, tylny zaczep w takiej przyczepie nie wiem po co, co najwyżej zgrabiarkę doczepić jak po kostki będę jechał, przedni zaczep-co ci się w nim nie podoba, ma pasować do ciągnika i się nie urwać, tyle, po co ci w jednoosiowej przyczepie resory czy poduszki??? co do uchwytów burt-na własne potrzeby wystarczą, nie urywają się, burtę trzymają, więc też nie wiem o co chodzi

Opublikowano

słuchaj kolego nie chce dyskutować bo to do niczego nie prowadzi ale sam mówisz ze dla siebie robi sie jak najlepiej to bez chamulców ,

nie oto w tym wszystkim chodzi zgodzę się z toba żebys mi nie mial za złe nie dla każdego to samo jest dobre .

dla mnie to poprostu zabawka i takiej bym nie robił bo to ani na sprzedaz ani do roboty, jeszcze jak by zaoszczędził to i za 2tysie można zrobić pisałem wczesniej że o takich wymiarach już za 500zł mozna kupić a czy robocizna wyniosła mniej z materiałem tego nie wiem

Opublikowano

zgadzam się z tobą, co dla jednego jest dobre drugiemu pewnie nie podpasuje

u nas w centralnej Polsce mało kto używa hamulcy, tym bardziej przy tak małych przyczepach, na Podkarpaciu nawet wozy mają układy hamulcowe

tak jak piszesz, dla ciebie to zabawka, a na moje kilkanaście hektarów, z czego 70% jest koło domu taka przyczepka bardzo ułatwiłaby pracę podczas żniw czy wykopków, powiem nawet że taka mała zwrotna wywrotka jednoosiowa pojawi się u nas na pewno prędzej niż np. 6-tonowa D-55

Opublikowano

oczywiście to zależy od wielu czynników jak widzisz sam sobie odpowiedziałes u nas jest górka i przejazd kolejowy i ciżko by sie było zatrzymać np c330 gdzie rolnicy raczej wiedzą o jakiej maszynie piszę i z reguły jej system hamulcowy  a ja nie mam takiego sprzętu pod taką przyczepke hektarów też za wiele nie mam i ciężko kupić ale robię trochę usługi i pewnie też nie dał byś mi zarobić z takim sprzetem jak c330 i taka przyczepa

Opublikowano (edytowane)

nie ma jak rzeczowe odpowiedzi mające za zadanie tylko nabicie postów

kolego chcesz zrobić przyczepę sztywną czy wywrotkę, od czego oś, jakie koła, zaczepiana na dolny czy górny zaczep, jaka wysokość burt, jaka przewidywana ładowność

jeśli odpowiesz na moje pytania to wtedy będziemy mogli pomóc, bez tego można tylko gdybać

wywrotkę zależy o ile większy koszt od sztywnej ,myślałem nad osiom od przyczepy d-35  ,koła balonowe ,zaczep obojętnie ,50cm wysokość burt 3,5t a wymiary mogą być 2m na 3m bo wszystkie fabryczne przyczepy są szerokości 2m 

Edytowane przez rotacyjna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v