Skocz do zawartości
Karol82SA

Deutz Fahr M2385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Karol82SA    4

Witam ponownie decyduję się na zakup kombajnu Deutz tego właśnie modelu co o nich mówią właściciele  tych maszyn.Wady zalety bardzo proszę o podejście do tego tematu poważnie.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Jakoś żaden z użytkowników się nie wypowiada...  U nas go mamy ale dopiero pierwszy sezon był więc na konkrety trochę za wcześnie, tym bardziej po przesiadce z Bizona. Jednak jak na chwilę obecną jak najbardziej mogę go, jak i tą serię kombajnów polecić ze względu na przyzwoity komfort obsługi, pracy jak i oszczędny i nie sprawiający problemów w upały silnik.

Początkowo miał być Dronningborg, głównie ze względu na hydrostat, co mi się bardzo podobało jak trochę takim pojeździłem ale padło na DF-a i myślę że nie ma co żałować zakupu.

Coś więcej o chyba pod tym zdjęciem wspominałem:

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/588529-bizon-z056-deutz-fahr-m2385/?st=10#commentsStart

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

Właściwie to jakiś typowych punktów na które zwrócić uwagę to nie kojarzę bardzo. Ogólnie stan techniczny i zużycie całego kombajnu jak w każdym innym. Silnik ma palić bez problemów "z pierwszego", nie dymić i żadnych wycieków. Jak uruchomisz wszystko to żadnych pisków zgrzytów itp. Przejedź się kawałek, spr hydraulikę czy płynnie wszystko działa, nie zacina się. Stan pasów, zębatek, cepów, luzy na klawiszach to jak wszędzie. Na kosę i bagnety możesz zwrócić uwagę też (system Schumacher), nożyki tam chodzą prawie na ścisk z bagnetach i trochę kasy idzie na wymianę jak już zużyte bo od razu wymienia się bagnety więc do zbicia ceny argument. Podobnie jest z pasami, łańcuchami z tym, że jak u mnie to praktycznie większość pasów jest jeszcze oryginalna i na zębatkach zero zużycia, a licznikowo te 2300 czy 2400 mth prawie ma. Więc jak widać że do wymiany to już swoje zrobił.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    86

My mamy większego brata,ale konstrukcja jest dość podobna. Zwróć uwagę na elektrykę. Czy sprzęgło sieczkarni załącza się poprawnie, czy wszystkie światła świecą pełną mocą, czy czujniki awaryjności pracują poprawnie. Osobiście, przerabiałem światła i nawiewy na przekaźniki :)

Jak będziesz sprawdzał łożyska,to mimo,że będzie cicho i wszystkie będą okej, sprawdź łożyska,które są słabo widoczne (przynajmniej u mnie są słabo widoczne): tylny wał klawiszy, łożyska są schowane za bakiem paliwa po prawej,a po lewej za blachą. Łożysko przedniego wału klawiszy po prawej jest schowane za takim dużym kołem pasowym,który napędza ten wał. Pod blachą,która jest po lewej stronie gardzieli znajdziesz napinacz i koło pasowe.

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodyrolnik94
      Witam, po słabych doświadczeniach z wynajmem kombajnu, postanowiłem zakupić swój własny i wybór prawdopodobnie padnie na Deutz-fahr M33.60. Powinien spokojnie wystarczyć na moje 20ha. Mam tylko wątpliwości, jak wygląda sprawa prasowania słomy po tak małym hederze? Czy nie będzie konieczności zgrabiania jej? Będę wdzięczny za odpowiedź. Jeśli ktoś miał do czynienia z tym kombajnem to wszelkie opinie na jego temat też bardzo mile widziane
    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez toobek
      Witam. Mam następujące pytanie chyba w sumie do większości użytkowników kombajnów. Chodzi mi o ten łańcuch z tymi gumowymi łopatkami co transportuje ziarno do zbiornika, a konkretnie o jego napięcie. Czy ten łańcuch ma być mocno napięty czy tak aby łopatki ocierały o obudowę?
      Druga sprawa już do użytkowników M900. Czy byłby ktoś w stanie zrobić mi zdjęcie oraz podać wymiary (samej tarki) z tej klapki od kłosownika, ponieważ swoją zgubiłem a nie mogę takiej nigdzie dostać i chciałem dorobić taką tarkę (samą klapkę mam).
      Z góry bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.