Skocz do zawartości

Brak hydrauliki w Case mx170


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakładam nowy temat ponieważ szukam szukam i nic za bardzo nie znalazłem a szybko potrzebuje pomocy bo ciągnik potrzebny. Otóż mam taki problem robiłem ciągnikiem cały dzień było ok nastepnego dnia odpaliłem jechałem ciągnik jechałem na pole ok 1km w drodze stanął i ani nie mogłem skręcac kołami ani nie jechał ani tuzem nie mogłem ruszyc czsami tak sie działo ale wystarczyło zgasic odpalic i jechał dalej teraz juz to nie pomogło w domu zmieniliśmy pompę oleju pomogło na 2 dni trzeciego dnia odpaliłem ciągnik rano podczepiłem siewnik przestawiłem z 50m zgasiłem na 30min odpalam jechac w pole tuz podniósł na ok 20cm i zablokowało ani nie skręci ani nie ruszy pomóżcie co to może byc albo kogoś poleccie co moze z tym poradzic z woj Opolskiego lub Śląskiego na serwis nie ma co liczyc :)

Opublikowano

Błędy jakie masz? Sprawdź te od EHR pod klapką i te z lampki obok włącznika wom. Zejdz z siedzenia, przekreć kluczyk na zapłon i włącz wom lampka bedzie błyskac z przerwami każda seria błyśnięć to liczba.

Opublikowano

Od ehru nic nie pokazuje a z lampki womu 63 wykręciłem jeszcze całą pompe rozkręciłem ją na częsci pierwsze i wszysto było ok zamontowałem odpaliłem ciągnik i ruszyła asz szarpło traktorem spróbowałem podnieśc ehr podniosło troszeczkę i znów zablokowało

Opublikowano

Czy z rewersem na N  przełączają sie półbiegi? Jeśli tak to nie wina pompy a może elektroniki, sprawdź czujnik pod siedzeniem może nie łączy albo padł najlepiej go zmostkować ale on chyba niema nic wspólnego z działaniem EHR. Kod 63 jest od WOm

Opublikowano (edytowane)

Moze to banalne ale sprawdź filtr oleju mógł sie zapaprać opiłkami żelaza i mieć bardzo małą przepustowość. Układ kierowniczy ma oddzielną pompe i powinien chodzić.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

właśnie mam zamiar wymienic filtr ale mysle ze powinna jakas kontrolka sie zapalic bo tam przy filstrze jest jakiś czujnik a w tych modelach jest takie nie fajne rozwiązanie ze wszystko jest na jednej pompie

Opublikowano (edytowane)

tam jest jedna pompa do wszystkiego (tłoczkowa), a za rozdział ciśnień odpowiada zawór priorytetowy. No jest jeszcze pompa zasilająca gerotorowa, która niejako podaje olej do filtra i zasila pompę tłoczkową teoretycznie tez mogła paść ale jest to raczej wątpliwe no chyba, że wałek gdzieś urwało to akurat łatwo sprawdzić manometrem w obudowie filtra. Przy filtrze zdaje się powinien być czujnik przepustowości oleju i bodaj temperatury ale wymienić nie zaszkodzi.

Na zagranicznych forach wyczytałem, że w przypadku takiego problemu najczęściej pomogła wymiana pompy ale to dość spory wydatek i trzeba by sie jakoś upewnić/wykluczyć inne rzeczy tym bardziej, że koledze już taki numer odstawiła druga pompa co jest dość dziwne

Edytowane przez grego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v