Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

siemka ,po remoncie nie moge na szosowych wbic biegu , dzwignia stoi sztywno , a na terenowych normalnie biegi działaja.Znalazłem zdjecie ze widełki są calkiem inaczej załozone niz u mnie ,no chyba ze c330 a c330M są roznice w widełkach ? jakies sugestie ?

 

49a88da9fb96.jpg

 

ja mam załozne krzywe na pierwszym wodziku , a tutaj proste ,

Edytowane przez DANDYS
Opublikowano

Terenowe kazdy bieg wchodzi , przełaczam na szosowe wajcha stoi sztywno nie da sie ruszyć . I nie wiem jak mają być te widełki załozne bo na zdj wyżej widełki na pierwszym wodziku idą proste a ja mam załozone takie wygiete .


a bardzo przepraszam nie doczytalem na zblokowanej masz tylko jeden bieg i nie mozesz go wyjac

 

nie moge miec zablokowanego jednego biegu bo na terenowych normalnie jezdzi :)

Opublikowano

Nikogo na wiosce nie masz żeby ci pokazał ??? musisz temat w internecie zakładać? w dodatku kolejny temat o 50 letniej konstrukcji Jak nie ogarniasz biegów to lepiej się za tego ciapka nie bierz bo zepsujesz i pasem od ojca dostaniesz.

Opublikowano

Zarejestrowałem się tutaj z myślą, że ktoś mi pomoże, ale widzę że forumowicze nie są przyjaźnie nastawieni do gości. Dziękuję za pomoc :) Polskie społeczeństwo - żenada. Tutaj się to wyraźnie potwierdza.

Opublikowano

Zenada to twoje pytanie,masz wyraźny schemat więc o co ci chodzi ?.Taki problem ustawic wajche na środek i pociągnąć w dół ?.Ostatnio pytania są śmieszne jeden chial odpalić 30 żeby silnik w lewo chodził :)

Opublikowano

Zarejestrowałem się tutaj z myślą, że ktoś mi pomoże, ale widzę że forumowicze nie są przyjaźnie nastawieni do gości. Dziękuję za pomoc :) Polskie społeczeństwo - żenada. Tutaj się to wyraźnie potwierdza.

 

czyż nie widzisz że wszyscy chcą Tobie pomóc ,żebyś nie zrobił krzywdy sobie i innym ? trzymaj się lepiej z daleka od ciapka :wacko:

Opublikowano (edytowane)

No i tym sposobem pokazałeś co sb prezentujesz i straciłeś resztki kredytu zaufania i szacunku na forum

 

Edit: Post wyżej przed edycją był obraźliwy i skierowany do wszystkich wypowiadających się w temacie

Edytowane przez romek6340

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v