DANDYS

Szosowe nie da rady wbić biegu.

Polecane posty

DANDYS    51

siemka ,po remoncie nie moge na szosowych wbic biegu , dzwignia stoi sztywno , a na terenowych normalnie biegi działaja.Znalazłem zdjecie ze widełki są calkiem inaczej załozone niz u mnie ,no chyba ze c330 a c330M są roznice w widełkach ? jakies sugestie ?

 

49a88da9fb96.jpg

 

ja mam załozne krzywe na pierwszym wodziku , a tutaj proste ,

Edytowano przez DANDYS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

zblokoeana skrzynia biegow odkrec lewarek ustaw wodziki nie pamiętam ale chyba na rowna i w krec lewarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DANDYS    51

Terenowe kazdy bieg wchodzi , przełaczam na szosowe wajcha stoi sztywno nie da sie ruszyć . I nie wiem jak mają być te widełki załozne bo na zdj wyżej widełki na pierwszym wodziku idą proste a ja mam załozone takie wygiete .


a bardzo przepraszam nie doczytalem na zblokowanej masz tylko jeden bieg i nie mozesz go wyjac

 

nie moge miec zablokowanego jednego biegu bo na terenowych normalnie jezdzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    41

Nikogo na wiosce nie masz żeby ci pokazał ??? musisz temat w internecie zakładać? w dodatku kolejny temat o 50 letniej konstrukcji Jak nie ogarniasz biegów to lepiej się za tego ciapka nie bierz bo zepsujesz i pasem od ojca dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
berhos    0

Grzecznie pytam, a Twój post nie wnosi nic pożytecznego do tego wątku więc jeśli masz coś takiego pisać to lepiej się nie udzielaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
berhos    0

Zarejestrowałem się tutaj z myślą, że ktoś mi pomoże, ale widzę że forumowicze nie są przyjaźnie nastawieni do gości. Dziękuję za pomoc :) Polskie społeczeństwo - żenada. Tutaj się to wyraźnie potwierdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Schemat zmiany biegów masz po lewo przy dźwigni. Do tego poszukaj i pobierz instrukcję obsługi. Przyda się na przyszłość ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1245

Zenada to twoje pytanie,masz wyraźny schemat więc o co ci chodzi ?.Taki problem ustawic wajche na środek i pociągnąć w dół ?.Ostatnio pytania są śmieszne jeden chial odpalić 30 żeby silnik w lewo chodził :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    41

I dlatego że pytania zaczynają być poniżej poziomu krytyki to już nie wiadomo czy wchodzić tu czy nie a jak sie wejdzie to co takiemu delikwentowi odpisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

Zarejestrowałem się tutaj z myślą, że ktoś mi pomoże, ale widzę że forumowicze nie są przyjaźnie nastawieni do gości. Dziękuję za pomoc :) Polskie społeczeństwo - żenada. Tutaj się to wyraźnie potwierdza.

 

czyż nie widzisz że wszyscy chcą Tobie pomóc ,żebyś nie zrobił krzywdy sobie i innym ? trzymaj się lepiej z daleka od ciapka :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1245

Lepiej dalej zmieniaj przerzutki w rowerze,a ciapkowi daj spokój albo poproś kogoś dorsolego by ci wytłumaczył obsługę tego "skomplikownego sprzętu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

No i tym sposobem pokazałeś co sb prezentujesz i straciłeś resztki kredytu zaufania i szacunku na forum

 

Edit: Post wyżej przed edycją był obraźliwy i skierowany do wszystkich wypowiadających się w temacie

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KruszBar
      Witam.Posiadam john deere 6300 , co może być przyczyną gdy wbijam półbieg (bez obciązenia) silnik jest obciążony , schodzi z obrotów itp.
    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez tomash
      mam ursusa c-330 z turem z 1979 roku z od nowości nie wymieniałem oleju w skrzyni biegów..
      spotkałem sie z wieloma opiniami ze olej traci swoje właściwości itp oraz ze nie warto bo szkoda pieniedzy bo olej przekładniowy nie wymaga tak częstych wymian. a co wy myslicie o tej wymianie?? wymieniać czy nie???
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.