Skocz do zawartości
DANDYS

Szosowe nie da rady wbić biegu.

Polecane posty

DANDYS    51

siemka ,po remoncie nie moge na szosowych wbic biegu , dzwignia stoi sztywno , a na terenowych normalnie biegi działaja.Znalazłem zdjecie ze widełki są calkiem inaczej załozone niz u mnie ,no chyba ze c330 a c330M są roznice w widełkach ? jakies sugestie ?

 

49a88da9fb96.jpg

 

ja mam załozne krzywe na pierwszym wodziku , a tutaj proste ,

Edytowano przez DANDYS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

zblokoeana skrzynia biegow odkrec lewarek ustaw wodziki nie pamiętam ale chyba na rowna i w krec lewarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DANDYS    51

Terenowe kazdy bieg wchodzi , przełaczam na szosowe wajcha stoi sztywno nie da sie ruszyć . I nie wiem jak mają być te widełki załozne bo na zdj wyżej widełki na pierwszym wodziku idą proste a ja mam załozone takie wygiete .


a bardzo przepraszam nie doczytalem na zblokowanej masz tylko jeden bieg i nie mozesz go wyjac

 

nie moge miec zablokowanego jednego biegu bo na terenowych normalnie jezdzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Nikogo na wiosce nie masz żeby ci pokazał ??? musisz temat w internecie zakładać? w dodatku kolejny temat o 50 letniej konstrukcji Jak nie ogarniasz biegów to lepiej się za tego ciapka nie bierz bo zepsujesz i pasem od ojca dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
berhos    0

Grzecznie pytam, a Twój post nie wnosi nic pożytecznego do tego wątku więc jeśli masz coś takiego pisać to lepiej się nie udzielaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
berhos    0

Zarejestrowałem się tutaj z myślą, że ktoś mi pomoże, ale widzę że forumowicze nie są przyjaźnie nastawieni do gości. Dziękuję za pomoc :) Polskie społeczeństwo - żenada. Tutaj się to wyraźnie potwierdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Schemat zmiany biegów masz po lewo przy dźwigni. Do tego poszukaj i pobierz instrukcję obsługi. Przyda się na przyszłość ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1181

Zenada to twoje pytanie,masz wyraźny schemat więc o co ci chodzi ?.Taki problem ustawic wajche na środek i pociągnąć w dół ?.Ostatnio pytania są śmieszne jeden chial odpalić 30 żeby silnik w lewo chodził :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

I dlatego że pytania zaczynają być poniżej poziomu krytyki to już nie wiadomo czy wchodzić tu czy nie a jak sie wejdzie to co takiemu delikwentowi odpisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    421

Zarejestrowałem się tutaj z myślą, że ktoś mi pomoże, ale widzę że forumowicze nie są przyjaźnie nastawieni do gości. Dziękuję za pomoc :) Polskie społeczeństwo - żenada. Tutaj się to wyraźnie potwierdza.

 

czyż nie widzisz że wszyscy chcą Tobie pomóc ,żebyś nie zrobił krzywdy sobie i innym ? trzymaj się lepiej z daleka od ciapka :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1181

Lepiej dalej zmieniaj przerzutki w rowerze,a ciapkowi daj spokój albo poproś kogoś dorsolego by ci wytłumaczył obsługę tego "skomplikownego sprzętu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

No i tym sposobem pokazałeś co sb prezentujesz i straciłeś resztki kredytu zaufania i szacunku na forum

 

Edit: Post wyżej przed edycją był obraźliwy i skierowany do wszystkich wypowiadających się w temacie

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Użytkownik123
      Witam tak jak w temacie chodzi mi o wymianę pierścienia uszczelniającego z powodu wycieku oleju ze skrzyni, ciągnik już jest rozpołowiony ale nie wiem jak dostać się do tego pierścienia. Dołączam zdjęcie i element o który mi chodzi z numerem 6.

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Kacperkakoll
      Witam mam problem z moim t25 otóż dzwignia włącznika wałka Wom wychodzi z bloku wraz z bolcem w ktorym jest tak jakby urwana śruba jak to naprawić?


    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez ares550ares
      Witam mam problem z ciagnikiem renualt ares 550 98r skrzynia quadishift  mianowicie nie przęłacza mi na zółwia, Ciagnik caly czas pracuje na zającu, biegi wchodzą bardzo dobrze  został zmieniony czujnik (zółw-zając)  na nowy wraz z wiązką, ale to nic nie dało  problem nadal jest taki sam . Ktoś moze podpowie gdzie szukac przyczyny ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.