Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już niedługo stanę się posiadaczem ciągniczka z serii 5020 a konkretnie modelu 5720. Ten typ stał się bardzo popularny po tym jak JD z Jelonka ogłosił promocję cenową. Kilku moich kolegów właśnie jest w trakcie kupowania owego modelu. Skutki tej popularności widać teraz po cenach a konkretnie po wzroście cen :( Na szczęście jest już zrobione zamówienie i cena już się nie zmieni uf... w grę wchodziły dwie wersje modelu 5720: Basic i Advenced. Oczywiście wybór padł na 5720 Advanced. Oczywiście wyposażenie było o niebo lepsze od Basic-a (klima, haki, 3 pary hydrozłączy itp.) Mam pytanie jak się sprawują te ciągmniki.

  • Root Admin
Opublikowano

slyszalem ze sa kiepskie :P

stanowczo za lekkie, za slabe sprzegla zwlaszacza pokazuja to z turem, silniki wcale nie sa oszczedne ale tyle tylko uslyszalem od znajomego ktory teraz wlasnie szukal ciagnika 80km z turem

 

powiedz jaka cena za tego advance i jakie wyposazenie

 

pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Cena 128 tys. netto

Wyposażenie:

- przednie obciążniki

- klimatyzacja

- haki na tylnych ramionach

- skrynia 16x16 (40km)

- rewers elektrohydrauliczny bez sprzęgła

- 3 pary hydrozłączy

- szerokie ogumienie

- wałek 540/540E

- siedzenie pasażera

- światło ostrzegawcze

Najbardziej obawiam się spalania :/ nie wiem ile taki pali w praktyce...

 

Byłem w piątek na fermie trzody i drobiu w poznaniu. Gość z Valtry powiedział mi że Valtra A o mocy 80KM pali na 1 motogodzinę 3-6 litrów. nie chciałem śmiać się mu w oczy, ale tyle to palą ciągniki o mocy 50KM albo i mniejsze. osobiście w to nie wierzę!! :D jak ktoś zna takie ciągniki co tak palą (w rzeczywistości) niech da znać!!

Opublikowano

No to tak podam że Same Roller 50KM pali od 3-6 litrów na 1 motogodzinę oczywiście w lekkiej i średniej pracy, w ciężkiej dokładnie to nie wiem bo ojciec wtedy nim jeździ i nie mogę tego dokładnie sprawdzić (ale raczej się nie zmieści). No i oczywiście motogodzina nie jest równa motogodzinie w różnych markach ciągników.

 

A ta Valta A 80KM to z jakim silnikiem bo na stronie maja że są dostępne z silnikiem 3/4 cylindrowym?

Opublikowano

ten miał 4 cylindry. jak narazie nikt w mojeje okolicy nie ma ciągnika tej marki więc taki opowieści o tym że palą 3-6 litrów mnie nie przekonują...

Opublikowano

ja mam Same Rollera 70DT i jak woziłem cebule to mi spalał ok 4- 4.5 a te Jd 5720 to własnie w sobotę moj sąsiad sobie kupił tez full opcję ale niewiem jakie to ma spalanie ale jak dał mi sie przejechać to mu maxa rozwinełem i jakościowo nawet nieźle wykończony

ale ja i tak wole FENDT-a

Opublikowano

Jak coś to mam tabelę z jednostkowym zużyciem paliwa mego 5720 robioną na hamowni-aha i fajnych pierwszych opinii dotyczących zużycia paliwa życzę :)-byleby nie było tam zbyt dużo słów na ka i na ch

Opublikowano

aktualnie nie wiem ile kosztuje ale w ubiegłym roku była za 119 000zł netto ale wyposarzenie jest jak na JD takie jak w ursusie (kpina!!!)

Opublikowano

JA JESTEM WŁAŚCICIELEM SAME SILWERA 110 OD KILKU TYGODNI I W TRANSPORCIE ZBORZA OKOŁO 5.5 TONY + MASA PRZYCZEPY 2.5 TONY TO MI SPALIŁ 5.5 LITRA PALIWA NA MOTOGODZINE ( W TYM CIĄGNIKU1 MTH = 1 GODZ. PRACY PRZY OBROTACH SILNIKA 1500 ) A W TALERZÓWCE 3,15 AKPILA ( MOŻE TROCHE ZA MAŁA DO NIEGO) NARAZIE BEZ WAŁU BO MI JESZCZE NIE DOWIEŹLI TO OKOŁO 6 LITRÓW SPALIŁ ALE PRZY TEJ MOCY TO ON PRAWIE BEZ RZADNEGO WYSIŁKU CHODZIŁ. DLA PORÓWNANIA U 4512 PALIŁ PRAWIE TYLE SAMO Z TĄ SAMĄ PRZYCZEPĄ A PRĘDKOŚĆ O WIELE MNIEJSZA. JA TERZ MYŚLAŁEM O TYM JD ALE WYBRAŁEM SAME. PODOBNO W JD 5720 SIADAJĄ POMPY PALIWOWE ALE MORZE TO TYLKO MIT WYMYŚLONY PRZEZ JAKIŚ ZAZDROŚNIKÓW I MIŁEGO URZYTKOWANIA TEGO JD.

Opublikowano

ZBIORNIK MA 140 LITRÓW A SPALANIE MIERZYŁEM DZIELĄC LITRY PALIWA SPALONE W TRANSPORCIE PRZEZ LICZBE MTH A CO DO SPALANIA W TALERZÓWCE TO SPALIŁ 6 ALE JAK BYŁO JESZCZE SUCHO A GDY POPADAŁO I PRACOWAŁO SIĘ BARDZO GŁĘBOKO TO JUŻ 2-3 LITRY WIĘCEJ WCIĄGNOŁ NA MTH ALE I TAK JEST TO DOBRY WYNIK (MAM ŚREDNIOM GLEBE A WYDAJNOŚĆ TO OKOŁO 3 HA NA GODZINE I TO ZALERZY OD WIELKOŚCI POLA ) PRACUJE NIM NA OBROTACH 1750 (USTAWIONE ELEKTRONICZNIE) TO WYCHODZI OKOŁO 0.9 MTH NA GODZINE PRACY

Opublikowano

JA PRACUJE NA OBROTACH 1750. KOLEGA ROBIŁ KIEDYS PRÓBY SWOIM LAMBORGHINI 1050 I STWIERDZIŁ ŻE POWYŻEJ 1900 OBROTÓW SPALANIE DUZO WZRASTA I DLATEGO JA SWOJEGO TAK NIE WKRĘCAM BO I TAK DAJE SOBIE DOBRZE RADE. A AGREGATY PODORYWKOWE STAWIAJĄ WIĘKRZY OPÓR NIŻ TALERZÓWKI I DLATEGO MASZ WIĘKSZE SPALANIE I TO SZCZEGÓLNIE GDY JEST SUCHO. ZAMIERZAM KUPIĆ PŁÓG ZAGONOWY NA RESORZE ALBO SPRĘŻYNIE UŻYWANY MOŻE MI POLECISZ JAKĄŚ FIRME I ILE KORPUSÓW NA GLEBY ŚREDNIE I SŁABE. A WCZEŚNIEJ PISAŁEM ZE PALIŁ MI 6 L. NA MTH ALE GDY BYŁO SUCH I TALERZÓWKA PŁYTKO WCHODZIŁA TO MIAŁ LŻEJ I OKOŁO 3 HEKTARÓW NA GODZ. ZROBIŁEM ALE JAK BYŁO PO DOŚĆ DOBRYM DESZCZU TO PRACA BYŁA GŁĘBSZA, SPALANIE OKOŁO 2-3 LITRY WIĘKSZE I WYDAJNOŚC MNIEJSZA. I JESZCZE POWTARZAM NIE WKRĘCAJCIE CIĄGNIKA NA DUŻE OBROTY BO SZKODA PALIWA A ROBOTA TA SAMA. I JESZCZE DODAM ŻE JEZDZE NA PALIWIE SHELLA ( NIE WIELE DROZSZE A JAKOŚĆ LEPRZA)

Opublikowano

u mnie też mf więcej spali na pusto przy ponad 2000 niż pod obciążeniem przy 1700 obrotów..a co do pługa na sprężynach to kidyś na pokazie widziałem jak koleś orał turem 3 skibowym mtz każdy korpus w swoją stronę patrzył..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v