Skocz do zawartości
SzymonWoowski

Ursus 1614 "bajery"

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Na wstępie, powiem, że posiadam Ursusa 1614. Jestem z niego bardzo zadowolny. Kilka miesięcy temu postanowiłem go z "tuningować" 

wyposażyłem go w sterownik EHR, do którego zrobiłem specjalny podłokietnik(działa to na podobnej zasadzie jak w case, zmiana wysokości pod oparciem) w podłokietniku zrobiłem dziurę, i przedłużyłem dźwignię zmiany biegów. Na jej końcu umieściłem Joystick. Do niego podłączyłem przycisk góra/dół. Teraz ma do was pytanie, czy jest jakaś możliwość przeniesienia na Joystick zmiany kierunku jazdy? Myślałem aby obciąć dźwignię i wstawić dwa siłowniki elektryczne(ale nie wiem na jakiej zasadzie miało by działać, więc czy ktoś wie, jak by ułożyć te dwa siłowniki). I aby na Joystick przenieść wzmacniacz momentu obrotowego. Druga rzecz to jest wyposażenie go w Prowadzenie Równoległe(NIe chce montować automatycznego prowadzenie, ponieważ jestem zwolennikiem kręcenia kółkiem, niż spania za kółkiem.) Myślałem nad tym, aby kupić Tablet, i ściągnąć aplikacje AgriBus-NAVI, Chyba, że istnieje jakaś lepiej działająca aplikacja. I czy jest możliwość zamontowania gniazdka 12V aby na stałe podłączyć tablet?

 

TERAZ DO WSZYSTKICH KRYTYKÓW:

Ten temat stworzyłem dla siebie i dla ludzi którzy chcą mi pomóc a nie dla was. Więc uprzejmie proszę was, abyście się nie wypowiadali 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

12 v jakas przetwornice zmiana kierunku jazdy pomysl o sprzegle cos musi go wyciskac i musisz miec pewnosc ze jak przeloczysz kierunek to walki maja juz podobna predkosc ale to raczej sam przeskoczysz wzmaciacz na silownik elektromagnetyczny i bedzie git wogole gratuluje pomyslow rewlka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zyzio405    13

chyba w zetorze a i umnie w ciagniku drugi stopien jest regulowany alektro hydraulicznie czyli maly silownik hudrauliczny podlaczony pod elektrozawor moze to jest jakies wyjscie
a w zetorze to jest chyba wspomaganie sprzegla tak zrobione sasiad ma kiedys mi mowil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    189

Z tą nawigacją to dobre. :D Będziesz miał dokładność rzędu 10m. Gdyby Twój pomysł był dobry to myślisz, że ludzie kupowaliby nawigacje za 10kPLN i więcej zamiast tabletu za 500zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy najbliższej okazji przetestuje tę nawigacje. Jak nie wypali to kupie jakąś używaną nawigacje. Nie chce w to za dużo inwestować, bo używam go tylko do pracy z prasą belującą, rozrzutnikiem i beczkowozem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    667

Ach chłopaki chyba przesadzacie trochę, nawi  w traktorze chyba że nieźle konsumujecie  % i problem z trafieniem do domu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

tomek wes ten pomysl opatentuj i sprzedawaj jako opcje do nawi dla rolnikow hm w koncu zaczna nawigacja byc w kazdym ciagniku hehe
z nawi to jest trocha i taka prawda jak pisze jarecki dokladnosc musi byc a do tego jest potrzebna mocna antena GPS oraz szybki procesor ktory bedzie szybko przerabial informacje z satelit i w ten sposob ustanowi dokladne polozenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1734    47

Rewers na siłownikach jest złym pomysłem, nie będzie działać. Po pierwsze musiałaby być skrzynia z synchronizowana po drygę musiałyby być założone czujniki na kolach zębatych, (chodzi o zrównanie prędkości). Łatwiej będzie zrobić to ze Wzmacniacza momentu, bo jest na sprzęgłach: Tarcze i Taśma. Tylko wtedy pozbędziemy się wzmacniacza, a przy tych ciągnikach to i tak jest za mało biegów, żeby dobrze dobrać prędkość. Przełącznik, sterowanie Wzmacniaczem elektrycznie to akurat żaden problem, jeden elektrozawór i mała przeróbka oryginalnego Przełącznika. Ja bym poszedł dalej, bym dołożył dwie Pompy tłoczkowe i na końcu dodałbym kolo Planetarne, żeby zsumować obroty, i wtedy miałoby to sens. Miałbym rewers i zamiast półbiegów bezstopniowe zwalnianie i przyspieszanie. Może być to dość droga impreza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Myślę nad modernizacją wspomagania w ursusie 912. Wiadomo, orbitrol to najlepsze rozwiązanie lecz bardo drogie. Zastanawiam się czy maglownica od np golfa 4 po podłączeniu do układu w ciągniku zdało by egzamin. Czekam na sugestie.
    • Przez denis914
      posiada ktoś w ciągniku haki kategori 2 wersja lekka czy są warte kupna
    • Przez Thomas2135
      Witam kolegów. Przeszukałem forum z zamiarem znalezienie informacji o tym jak zamontować przedni WOM do tego ciągnika i pochodnych i znalazłem tylko, że oprócz oryginalnej przystawki do wału korbowego zastosować silnik hydrauliczny. Ale do silnika potrzebna będzie druga pompa, nowy mocny silnik wężę, zbiornik oleju itp, no i miejsce na to wszystko bo oryginalna może nie dać rady, a to wszystko trochę kosztuje.
      I tutaj moje pytanie czy nie można byłoby rozwiązać tego problemu w ten sposób jak w linku.
      Projekt przedniego WOM
      Piszcie zalety i wady takiego projektu, bo posiadam się z zamiarem zrobienia czegoś takiego. Jakie byłyby koszty takiego projektu? Liczę się z tym, że wtedy miałbym zajęty tylny WOM. Przydałby mi się taki przedni WOM do sieczkarni do kukurydzy na przedni TUZ. Amoże ktoś ma lepszy pomysł, niż wymienione przeze mnie
       
      Czekam na wasze opinie.
    • Przez blejko2
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak fabrycznie jest zamontowane i w jakim miejscu radio w Ursusie 1634 rok 1996 w katalogu części jest wspornik ale więcej nic nie ma.Pozdrawiam
    • Przez Kamil11Agriculture
      Witam serdecznie Z końcem wiosny planujemy zrobić remont wizualny naszej osiemdziesiątce , jednak oprócz lakieru myślę że fajnie by było dać jakieś nowe udoskonalenia które poprawią wygodę pracy i wygląd Jeżeli ktoś chce się podzielić swoją wiedzą lub zwykłym pomysłem napisz tutaj ! Ja na razie pomyślałem sobie nad wyciszeniem kabiny , obiciem błotników i coś przydałoby się zrobić z dachem , może jakaś półka na radio i wentylator (gruby dach nie wchodzi w grę z powodu wysokości wjazdu z tyłu stodoły )


       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.