Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, możecie mi doradzić w sprawie hodowli królików. Jestem początkujący i mam na razie jedną klatkę w której jest ok 3,5 miesięczna samica. Chciał bym do niej dołączyć samca w podobnym wieku a wczesną wiosną rozpocząć budowę nowej klatki i po zakoceniu rozdzielić je. Co wy na to???

Rolnik200598    125

W wieku 3 miesięcy to króliki już trzeba rozdzielić więc nie powinieneś do niej dawać samca, co innego jakąś inną samicę. Samiec powinien być oddzielnie.

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Michal456
      Cześć!
      Wraz z kolegą mamy zamiar u mnie hodować króliki (gdzieś około 12-20 królików).Chcę się waz zapytać co dawać dużym a co małym jakie
      granulaty.Kukurydzę z kolegą będziemy hodować ja u siebie ( ok.4 a i kolega ok. 2 a ).Podobno króliki jedzą kiszonkę z kukurydzy i czy to prawda.Chcemy zbudować solidną i dobrą klatkę ale nie wiemy zabardzo jak czy ją ocieplać czy też nie bo będzie na dworze.Więc chcę
      proste odpowiedzi czym im ścielić,po ilu dniach zbierać obornik,co im dawać itp.Proszę o pomoc bardzo proszę!
    • Przez Mati2812820
      Witam. Mam takie pytanie: Czy można dawać trawę królikom, którą się cięło kosiarką spalinową? Czytałem o tym na różnych forach i jedni mówili, że tak, a inni że nie... Dawał ktoś z Was kiedy swoim zwierzątkom siano po takiej kosiarce i czy one po nim nie zdechną ze względu na zanieczyszczenie spalinami, itp.?
    • Przez patryko2710
      Witam,
      sprzedam króliki mieszane z belgijskim cena ok. 30zł za sztukę. Województwo Wielkopolskie niedaleko Szamotuł.
    • Przez Kafar_13
      Witam,
      interesuje mnie zakup królików w w/w wadze.
      oferty z łódzkiego.