Ursusek01

Tur z 30 do 60

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ursusek01    0

Witam, sprzedaję c330, a tura chciałbym przełożyć do c360 i tutaj mam pytanie: czy poza dokupieniem "sanek" trzeba dokupować / przerabiać coś jeszcze? :) Z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Pytanie czy tura starczy ponieważ 60 jest dłuższa od 30 i może być tak że tur będzie za krótki albo będzie dosłownie przed przedniki kołami 60. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bratrolnika    5408

w C-360 mocowanie tura jest bardziej z przodu niż w C-330, ramię powinno być takie samo

po wymianie sanek i ewentualnie przewodu zasilającego siłowniki (może być za krótki) powinno być ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Keben123
      Witam , czy da coś zmiana oryginalnego  tłumika Zetora 8540 Turbo  na rurę nierdzewkę ? Bo słyszałem że doda to więcej mocy i traktor jest żywszy czy jest to prawda ? 
    • Przez Jontek
      Witam,
      No więc stało się, od wczoraj stoi na podwórku.
      Narazie wywaliłem akumulator, bo ciągnik u poprzedniego właściciela stał 5 lat. Miałem w domu prawie nowy używkę 72 Ah, założyłem i pali od kopa. Wykręciłem kraniki z bloku i chłodnicy bo oba puszczały. Jutro jadę po nowe, (może są jakieś lepsze od "typowych"?) i płyn chłodniczy.
      Maszyna ma pracować głównie zimą (śnieg) dlatego większe remonty będą latem.
      Generalnie, zastanawiam się czy robić go na oryginał, czy z czasem inwestować w tuning optyczny?
      Może ktoś wie jak usunąć farbę z tabliczki znamionowej aby nie stracić tego co pod nią było? ktooś pomalował silnik razem z kablami, alternatorem, filtrem oleju (jest jak w 60) i tabliczką właśnie.
      Zapraszam do komentowania, oceniania i przede wszystkim PODPOWIADANIA, bo to pierwszy w moim 40 letnim życiu kontakt z traktorem.
      Mam za to duże doświadczenie w renowacji i remontach innych pojazdów i silników.
      PS
      Pochwaliłbym się zdjęciami ale nie umiem ich dodać do galerii (co za wstyd). Proszę o pomoc w tej kwestii.
      A 25 sekund filmu tu:
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.